Показати схожі тендери

Закупівля Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 Мастильні засоби) від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Укладання рамкової угоди
Тендер UA-2020-07-31-001486-b
План UA-P-2020-07-31-001502-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.12.2020 14:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
35 723 988 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
178 619.94 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2020 17:31 до 02.11.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2020 17:31
до 23.10.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2020 17:31
до 29.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 02.11.2020 10:03
до 19.11.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2020 15:23
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2020 16:42
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2020 00:00
до 29.12.2020 14:45
Період уточнень
з 31.07.2020 17:31 до 23.10.2020 10:00
Період оскарження
з 31.07.2020 17:31 до 29.10.2020 00:00
Період кваліфікації
з 02.11.2020 10:03 до 19.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2020 15:23 до 05.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2020 15:23 до 05.12.2020 00:00
Основні параметри
Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 Мастильні засоби)
Oils and lubricants (09210000-4 Lubricants)
Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 Мастильні засоби)
Oils and lubricants (09210000-4 Lubricants)
товари
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду
12
Строк, на який укладається рамкова угода
1
роки
3
місяців
0
днів
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 3
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
35 723 988 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 1.
Очікувана вартість
35 723 988 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
178619,94
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 071 719.64
Аукціон
Cтарт аукціону
19.11.2020 14:50
Закінчення аукціону
19.11.2020 15:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Олива моторна для дизельних двигунів М-14Г2ЦС
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Олива моторна для дизельних двигунів М-14Г2ЦС
Код ДК 021:2015
09210000-4 - Мастильні засоби
Кількість
1 500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ"
Пропозиція:
35 723 988 грн.
Учасник:
ТОВ ТОРУМ
Пропозиція:
34 372 500 грн.
Учасник:
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
Пропозиція:
34 950 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МІРОІЛ"
Пропозиція:
34 641 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.11.2020 14:50
Документи закупівлі
23.10.2020 16:15
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жешко Світлана Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zheshko Svitlana
Електронна пошта
Телефон
380444650895
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Назва (англійською мовою)
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва (англійською мовою)
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Прекваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
02.11.2020 10:03
Витяг з ЄДР
ТОВ ТОРУМ : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
02.11.2020 10:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
02.11.2020 10:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "МІРОІЛ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
02.11.2020 10:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 24.11.2020 16:42 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Надав найбільш економічно вигідну пропозицію
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.11.2020 16:36
-
24.11.2020 16:36
-
19.11.2020 15:24
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.11.2020 16:42 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Надав найбільш економічно вигідну пропозицію
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.11.2020 16:37
-
24.11.2020 16:37
-
19.11.2020 15:24
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.11.2020 16:42 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Надав найбільш економічно вигідну пропозицію
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.11.2020 16:38
-
24.11.2020 16:38
-
19.11.2020 15:25
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.11.2020 16:42 по 05.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Надав найбільш економічно вигідну пропозицію
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.11.2020 16:39
-
24.11.2020 16:38
-
19.11.2020 15:25
Витяг з ЄДР
Рамкова угода
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
UA-2020-07-31-001486-b-b1
Укладена рамкова угода
Номер
ЦЗВ-14-14720-РУ
Підписано
24.12.2020 00:00
Строк дії договору з
24.12.2020
по
30.12.2021
Договори рамкової угоди
ID постачальника
41367994
Назва постачальника
ТОВ ТОРУМ
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
39248284
Назва постачальника
ТОВ "МІРОІЛ"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
37333587
Назва постачальника
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
39798690
Назва постачальника
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРНЕТ ХОЛДИНГ"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
Документи угоди
Підписаний договір
29.12.2020 14:45
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-31-000010
Дата створення проекту
31.12.2020 11:14
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
31.12.2020 11:40
Дата публікації висновку про результати
27.01.2021 17:17
Дата завершення усунення порушень
02.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
27.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2020 № 377 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 30.12.2020 № 377 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2020-07-31-001486-b 31.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.12.2020 00:00
Документи рішення
31.12.2020 11:40
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення до неї змін, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 23.10.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІРОІЛ» (далі – ТОВ «МІРОІЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» (далі – ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КСМ-ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» (далі – ТОВ «ТОРУМ»), вимогу про усунення порушення від 04.08.2020, 20.08.2020 та від 28.08.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушення від 07.08.2020, 26.08.2020 та від 02.09.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, рамкову угоду від 24.12.2020 № ЦЗВ -14-14720-РУ, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби від 12.01.2021, рішення колегії АМКУ від 22.09.2020 № 17858 -р/пк-пз, від 16.10.2020 № 19437-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення до неї змін, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МІРОІЛ», ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ», ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» ТОВ «ТОРУМ», виконання рішень колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.01.2021 00:00
Дата публікації
27.01.2021 17:17
Документи висновку
27.01.2021 17:17
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів оливи моторної для дизельних двигунів М-14Г2ЦС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-001486-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
05.01.2021 15:38
Орган перевірки
13.01.2021 00:00
Документи повідомлення
05.01.2021 15:39
-
Відповідь
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 05.01.2021 (15:38:29), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Олив та мастильних матеріалів (ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби) ( за №ЦБД: UA-2020-07-31-001486-b) та повідомляє наступне. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були надані відповідними Департаментами АТ «Укрзалізниця», для формування моніторингу використовувались листи заводів-виробників, дилерів та лист Департаменту категорійного управління від 31.07.2020 №ЦКТУ-08/387, в якому була визначена очікувана вартість.
Рішеня
12.01.2021 14:42
Замовник
Документи повідомлення
12.01.2021 14:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 723 988 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2020 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444650895
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 723 988 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2020 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444650895
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності