Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам"янка ПС-35/10/6 кВ Знам"янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам"янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) від Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-31-001230-b
План UA-P-2020-07-22-004001-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.10.2020 17:16
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.08.2020 13:28
Закінчення аукціону 27.08.2020 14:13
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 861 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 305 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2020 15:31 до 26.08.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2020 15:31
до 16.08.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2020 15:31
до 22.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.08.2020 13:28
до 27.08.2020 14:13
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2020 14:13
до 24.09.2020 16:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2020 16:44
до 05.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2020 16:44
до 13.10.2020 17:16
Період уточнень
з 31.07.2020 15:31 до 16.08.2020 10:00
Період оскарження
з 31.07.2020 15:31 до 22.08.2020 00:00
Період аукціону
з 27.08.2020 13:28 до 27.08.2020 14:13
Період кваліфікації
з 27.08.2020 14:13 до 24.09.2020 16:44
Період кваліфікації
з 27.08.2020 14:13 до 24.09.2020 16:44
Основні параметри
Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
19 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»). Джерело фінансування – власні кошти .
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
18.08.2020 12:53
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Надія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
(048)727-14-30
Замовник
ЄДРПОУ
40081200
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА"
Пропозиція:
3 860 500 грн.
Учасник:
ТОВ "Електросервіс-Південь"
Пропозиція:
3 790 311 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕ ГРУП"
Пропозиція:
3 755 546.55 грн.
Учасник:
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ"
Пропозиція:
3 755 400 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю завод низьковольтної апаратури "Лідер Електрик"
Пропозиція:
3 500 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"
Пропозиція:
3 050 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.09.2020 16:44 по 05.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Учасник процедури закупівлі та Тендерна пропозиція Учасника за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною та відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 та вимогам тендерної документації зокрема встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 вимогам до учасника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відсутні підстави, встановлені статтею 17 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019. Підстави відхилення Учасника процедури закупівлі та Тендерної пропозиції Учасника - відсутні;
Документи кваліфікації
Договір
UA-2020-07-31-001230-b-c1
Підписаний і діє
Номер
№ ОД/Ш-20-497-НЮ
3 660 000 грн.
3 050 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2020
Строк дії договору з
13.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»). Джерело фінансування – власні кошти .
Номенклатура
Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»). Джерело фінансування – власні кошти .
Кількість
1
Одиниця виміру
роб.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.10.2020 17:16
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-09-000037
Дата створення проекту
09.12.2020 15:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.12.2020 16:10
Дата публікації висновку про результати
28.12.2020 16:42
Дата завершення усунення порушень
15.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
01.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 646-15-30
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Волинська
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.12.2020 № 56-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.12.2020 № 56-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-31-001230-b від 31.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.12.2020 00:00
Документи рішення
09.12.2020 16:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Регіональної філії "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.07.2020 №87 із змінами від 18.08.2020 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП», повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2020, договір про закупівлю № ОО/Е-20-497 від 13.10.2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.12.2020 00:00
Дата публікації
28.12.2020 16:42
Документи висновку
28.12.2020 16:42
-
Оскарження в суді
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ від 13 січня 2021 року № НЮ-14/22 до Окружного Адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 28.12.2020 щодо наявності порушень законодавства при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі: Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-001230-b).
Дата публікації
14.01.2021 17:07
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2020-12-09-000037 Державна аудиторська служба України. ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-31-001230-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-001230-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення Замовником пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовником не було порушено вимог Закону та відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів «умов надання забезпечення тендерних пропозицій» доводимо, що відповідно до п.5 та п.7 частини 1 статті 1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього, а електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Попре те, що з 17.07.2020 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, якими передбачається доповнення форм новими пунктами, не заповнення яких ставиться в провину замовнику, не внесено. Проте, слід зазначити, що технічну можливість фіксації замовником в системі електронних закупівель щодо реалізації та використання форм документів у сфері публічних закупівель, покладено на інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" та на авторизовані електронні майданчики .Тому, з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ своїм наказом від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» визначити інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал) та визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО", яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку, але слід зазначити, що форма Оголошення про проведення відкритих торгів, заповнюється електронною системою закупівель автоматично шляхом заповнення замовником електронних полів, що виключає можливість внесення до неї будь-яких змін замовником. Крім того, відсутністю в електронній системі на дату і час публікації: 31.07.2020 щодо предмету даної закупівлі відносно якої здійснювався моніторинг у формах Оголошення про проведення відкритих торгів не реалізоване заповнення електронною системою закупівель. Тому порушення, в частині правильності заповнення форм документів визначених у висновку від 28.12.2020, які затверджені Уповноваженим органом, зі сторони замовника – відсутні, оскільки це відноситься до функціонування електронної системи закупівель. При цьому в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна інформація про «Забезпечення тендерної пропозиції» де зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В електронному полі «Примітки» оголошення про відкриті торги нами зазначено «детальніше див. тендерну документацію» Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель: Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Роботи детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів, коли буде забезпечена така технічна можливість в ЕСЗ, а до того моменту буде використовувати електронне поле «Примітки» , як варіант. Вказані в висновку ДАСУ зауваження абсолютно ніяким чином не впливають на результати проведення процедури закупівлі, не свідчать про факт дискримінації учасників, а лише підтверджують рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередження визначення переможця, оскільки Замовник здійснює закупівлі відкрито та прозоро. Додаток: 2 арк. Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал
Дата публікації
05.01.2021 16:18
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 861 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2020 10:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
(048)727-14-30
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 861 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2020 10:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
(048)727-14-30
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності