Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 30.07.2020 № 2/124/2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародний проектний інститут» (далі - ТОВ «Міжнародний проектний інститут»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.08.2020 № 3/124/2020, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.09.2020 року № 91-Б (далі – Договір).
Проведеним моніторингом установлено, що на порушення частини 4 статті 41 Закону умови Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «Міжнародний проектний інститут», а саме: пункт 21
Додатку 1 «Завдання на розроблення проектної документації» до Договору не містить даних про технології і (або) науково-дослідних робіт, зокрема: улаштування багаторівневих інформаційних показників руху над проїзною частиною; улаштування метеостанцій з направленим променем та відео спостереженням, тощо.
Також слід зазначити, що учасником ТОВ «Міжнародний проектний інститут» у складі своєї тендерної пропозиції надано лист від 12.08.2020 року № 72-15 на погодження з проектом договору та гарантійний лист від 12.08.2020 № 72-8 про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі (у тому числи технічній специфікації), установленим Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини 4 статті 41 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини 4 статті 41, частини 1 статті 43 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
05.11.2020 00:00
Дата публікації
05.11.2020 14:22