Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм від ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-29-009314-c
План UA-P-2020-07-29-006680-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.09.2020 17:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 14.08.2020 12:42
Закінчення аукціону 14.08.2020 13:03
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2020 19:08 до 14.08.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2020 19:08
до 04.08.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2020 19:08
до 10.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 14.08.2020 12:42
до 14.08.2020 13:03
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2020 13:03
до 17.08.2020 15:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.08.2020 15:20
до 28.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.08.2020 15:20
до 01.09.2020 17:03
Період уточнень
з 29.07.2020 19:08 до 04.08.2020 00:00
Період оскарження
з 29.07.2020 19:08 до 10.08.2020 00:00
Період аукціону
з 14.08.2020 12:42 до 14.08.2020 13:03
Період кваліфікації
з 14.08.2020 13:03 до 17.08.2020 15:20
Період кваліфікації
з 14.08.2020 13:03 до 17.08.2020 15:20
Основні параметри
Послуги з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65026, Україна, Одеська область, м. Одеса, Потьомкінські сходи
Дата постачання по
02.09.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати - згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Тендерна документація додається окремим додатком. Категорія замовника: передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Код згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 79952100-3 – Послуги з організації культурних заходів
Документи закупівлі
-
29.07.2020 20:05
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Анатоліївна Тишевич
Електронна пошта
Телефон
+380989372926
Замовник
ЄДРПОУ
37551107
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ КАТЕРИНИНСЬКА, будинок 14
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СТАНКОВ ВЛАДИСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
3 600 000 грн.
Учасник:
ФОП ГРЕЧКО КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
Пропозиція:
3 599 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.08.2020 15:20 по 28.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.08.2020 15:20
-
14.08.2020 13:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-07-29-009314-c-a1
Підписаний і діє
Номер
4-з
3 599 000 грн.
3 599 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.08.2020
Строк дії договору з
31.08.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм
Номенклатура
Послуги з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
01.09.2020 17:03
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-08-21-000016
Дата створення проекту
21.08.2020 11:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.08.2020 11:55
Дата публікації висновку про результати
28.08.2020 16:56
Дата завершення усунення порушень
12.09.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
15.09.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.08.2020 Одеса № 276 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.08.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.08.2020 № 276 Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2020-07-29-009314-c 29.07.2020 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.08.2020 00:00
Документи рішення
21.08.2020 11:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік ДЕПАРТАМЕНТУ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 29.07.2020, тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Гречко К.М. (далі – ФОП Гречко К.М., Учасник), повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2020, пояснення Замовника від 27.08.2020. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником 29 липня 2020 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм. За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гречко К.М. її визначено переможцем процедури закупівлі та 17.08.2020 на порталі електронних закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Так, аналізом тендерної пропозиції ФОП Гречко К.М. (далі – Учасник) встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - підпунктом 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» Замовником вимагається надання учасником довідки, складеної в довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг згідно предмету закупівлі. Проте учасником ФОП Гречко К.М. у складі тендерної пропозиції надано інформацію щодо переліку обладнання, зазначеного у довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі», тобто учасником надано інформацію щодо частини обладнання не у повному обсязі, а саме: - TW AUDIO VERA 20 згідно довідки в наявності в учасника у кількості 1 одиниці, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 16 одиниць; - TW AUDIO VERA S32 згідно довідки в наявності в учасника у кількості 1 одиниці, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 12 одиниць; - TW AUDIO SYSRACK3-X згідно довідки в наявності в учасника у кількості 1 одиниці, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 4 одиниці; - комплект SHURE UHF-R UR24 Beta58 згідно довідки в наявності в учасника у кількості 5 одиниць, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 12 одиниць; - Clay Paky k 10 A LEDA згідно довідки в наявності в учасника у кількості 10 одиниць, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 30 одиниць; - Прожектор PAR-64 RGBW згідно довідки в наявності в учасника у кількості 10 одиниць, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 50 одиниць. Інформація щодо іншого обладнання, зазначеного додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі» (розділи «Сценічна конструкція», «Відео-трансляція (добір-аутсорс)», «Додаткове обладнання», «Інші витрати», «Звукове обладнання основна сцена», «Забезпечення технічного райдеру», «Звукове обладнання лінія затримки сходи середина», «Звукове обладнання лінія затримки біля Дюка», «Світлове обладнання», «Електростанція») у довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня. З приводу зазначеної невідповідності 21.08.2020 Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель надано запит на пояснення Замовнику. У наданій відповіді на пояснення, оприлюдненій в електронній системі закупівель від 18.08.2020, Замовник зауважив, що окремих вимог щодо обов’язкової наявності в Учасника торгів, на момент подання тендерної пропозиції, всього перелічено в специфікації щодо предмета закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ним не встановлено. Також Замовником наголошується, що довідка, в якій ФОП ГРЕЧКО К.М. зазначає, що не планує залучати еквівалентне обладнання, на думку Замовника, лише свідчить про те, що Учасник ФОП ГРЕЧКО К.М. все ж таки має змогу залучити навіть на договірних засадах (договори оренди обладнання, договори про надання послуг, тощо) саме те обладнання та матеріально-технічну базу, яке вимагається в рамках цих торгів. Вимога, як зазначає Замовник у відповіді, надання переліку обладнання в повному обсязі, зазначеного у додатку 1 до тендерної документації, є, на думку Замовника, дискримінаційною. Підпунктом 5.2.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначається, що прийняття замовником рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям буде базуватися не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлі. Підпунктом 5.1.1 пункту 5 цього ж розділу тендерної документації передбачається надання довідки, складеної Учасником в довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг згідно предмету закупівлі. Виходячи із змісту довідки учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій кількість обладнання складає 15 одиниць, тоді як Замовником передбачено у додатку 1 до тендерної документації 70 одиниць. Тобто, кількість обладнання, заявленого учасником складає близько 21 відсотка від загальної кількості, визначеної Замовником. Отже, якщо керуватися змістовною частиною вказаної довідки, учасник із заявленою кількістю обладнання не в змозі забезпечити виконання договору на умовах, визначених Замовником. Щодо додаткового залучення обладнання Учасником під час виконання договору на підставі договорів оренди в разі перемоги у цих торгах. Слід зазначити, що відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, у тому числі на відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, розгляд тендерної пропозиції учасника відбувається під час проведення процедури закупівлі, а не під час виконання договору (як це зазначив Учасник), який укладено за результатом проведеної процедур закупівлі. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності матеріально-технічної бази у розумінні тендерної документації Замовника. Отже, Замовник на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції (кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону) та на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Гречко К.М. як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу порушень законодавства щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
28.08.2020 00:00
Дата публікації
28.08.2020 16:56
Документи висновку
28.08.2020 16:56
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовник надаэ пояснення щодо Висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації
04.09.2020 15:45
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом предметом ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів, яка проводиться ДЕПАРТАМЕНТОМ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-29-009314-c, дата оприлюднення 29.07.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме: 1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам підпункту 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» щодо надання учасником довідки, складеної в довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг згідно предмету закупівлі? Проте учасником ФОП Гречко К.М. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі» щодо забезпечення обладнанням для надання послуг за предметом закупівлі «Послуги з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм», оскільки учасником у листі-згоді по специфікації щодо предмету закупівлі зазначено, а саме: «Погоджуюсь виконати усі умови щодо предмету закупівлі, за оригінальним сценарієм, із залученням визначеного у додатку 1 технічного забезпечення без використання еквівалентів обладнання». Інформація щодо переліку обладнання, зазначеного у довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі», тобто учасником надано інформацію щодо частини обладнання не у повному обсязі, а саме: - TW AUDIO VERA 20 згідно довідки в наявності в учасника у кількості 1 одиниці, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 16 одиниць; - TW AUDIO VERA S32 згідно довідки в наявності в учасника у кількості 1 одиниці, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 12 одиниць; - TW AUDIO SYSRACK3-X згідно довідки в наявності в учасника у кількості 1 одиниці, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 4 одиниці; - комплект SHURE UHF-R UR24 Beta58 згідно довідки в наявності в учасника у кількості 5 одиниць, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 12 одиниць; - Clay Paky k 10 A LEDA згідно довідки в наявності в учасника у кількості 10 одиниць, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 30 одиниць; - Прожектор PAR-64 RGBW згідно довідки в наявності в учасника у кількості 10 одиниць, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 50 одиниць. Інформація щодо іншого обладнання, зазначеного додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі» (розділи «Сценічна конструкція», «Відео-трансляція (добір-аутсорс)», «Додаткове обладнання», «Інші витрати», «Звукове обладнання основна сцена», «Забезпечення технічного райдеру», «Звукове обладнання лінія затримки сходи середина», «Звукове обладнання лінія затримки біля Дюка», «Світлове обладнання», «Електростанція») у довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня. 2. Просимо надати пояснення чи має намір Замовник залучати обладнання до предмету закупівлі послуг з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм, що проводиться Замовником згідно з оприлюдненим оголошенням за ID: UA-2020-07-29-009314-c відповідно переліку, зазначеного у додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі», які за інформацією порталу електронних закупівель має намір придбати Замовник, а саме: - Послуги з оренди відеообладнання (ID: UA-2020-07-27-008161-c, ціна пропозиції переможця 158 700,00 грн); - Послуги з оренди комплекту сценічного обладнання (ID: UA-2020-07-27-008016-c, ціна пропозиції переможця 199 900,00 грн); - Послуги з оренди комплекту звукового обладнання (ID: UA-2020-07-27-008052-c, ціна пропозиції переможця 139 700,00 грн)? 3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам вимогам підпункту 5.2.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» щодо надання учасником листа-відгуку від Замовника про співпрацю. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався, містити вихідний номер та дату його видачі, а також інформацію про належний стан виконання такого договору. Проте учасником ФОП Гречко К.М. у складі тендерної пропозиції надано відгук на підтвердження виконання аналогічного договору від 20.08.2019 № 20082019, виданий Благодійною організацією Благодійний фонд «Холідейз», який не містить дати та вихідного номеру. Також учасником надано відгук на підтвердження виконання аналогічного договору від 26.09.2019 № 1Г, виданий Комунальним закладом початкової спеціалізованої освіти «Мистецька хореографічна школа м. Одеси», який підписаний завідуючим господарством Бачинським В.І. (згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником та підписантом вказаної юридичної особи є Книжник Оксана Анатоліївна)?ЕОГРАФІЧНА ШКОЛА М. ОДЕСИ" З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
21.08.2020 15:19
Орган перевірки
28.08.2020 00:00
Документи повідомлення
21.08.2020 15:20
-
Відповідь
Пояснення Замовника
Заповник надає пояснення на Запит, у межах проведення моніторингу Південним офісом Держаудитслужби
Рішеня
27.08.2020 16:32
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2020 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989372926
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2020 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989372926
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності