Звернення:
За тендером : Обладнання для виміру коефіцієнту зчеплення на злітно-посадковій смузі
Тема:
Просимо розглянути можливість внесення змін
Зміст:
Доброго дня. Розглянувши умовами тендерної документації вважаємо за необхідне зауважити, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ. У разі відмови внесення змін до тендерної документації ми будемо вимушені звертатися до АМКУ.
Тобто, для отримання більшої можливості учасників у конкурентній боротьбі та отримання найменшої цінової пропозиції, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Додатку 2 ТД, а саме:
1) Похибка визначення коефіцієнта зчеплення Кзч од, не більше ± 0,01
Однак, згідно із міжнародним стандартом ICAO дозволяється похибка визначення параметру коефіцієнту зчеплення ± 5%;
Тому, просимо змінити цей параметр для відповідності міжнародним стандартам.
2) Горизонтальна навантаження на тензорезисторний датчик, не гірше ніж кгс 0-100
Тензорезисторний датчик отримує своє навантаження вертикально, та має параметр максимального вертикального навантаження. А тому, горизонтальне навантаження не нормується виробниками. Тому пропонуємо вилучити цей параметр із тендерної документації.
3) Тиск повітря в шинах пневматиків, кгс/см2: вимірювального колеса (660х160х355 модель 36А) 0,7 ± 0,1 Однак, згідно стандарту ICAO/FAA використовується Trelleborg T520 4.00-8 для зими та ASTM 1551 4.00-8 для літа. І тому просимо визначити параметри тиску повітря в шинах, які використовуються згідно із стандартами ICAO/FAA
4) Тиск повітря в шинах пневматиків, кгс/см2: провідного колеса (225/70 R15) 2,0 ± 0,1
Наш виробник використовує інакший тип привідного колеса, а саме 5.00-8, а тому запропонуйте необхідний параметр тиску повітря для всіх можливих типів коліс
Також просимо Вас розглянути можливість внесення змін до п.п.5.1.3.1., п.5, розділ 3 тендерної документації та викласти його в наступній редакції:
Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору**. Довідка повинна містити інформацію про виконання не менше одного аналогічного договору, а саме: дату укладення кожного договору; номер кожного договору; предмет кожного договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались поставки за кожним таким договором, із зазначенням його коду ЄДРПОУ, адреси, контактної особи та контактних телефонів контрагента;
** Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, які підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання обладнання для виміру коефіцієнту зчеплення на злітно-посадковій смузі та/або такий аналогічний договір, що безпосередньо стосується предмету закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
04.08.2020 12:18
Вимоги Міжнародної організації цивільної авіації ICAO, щодо технічних параметрів аеродромного гальмівного візка, які зазначено в п. 5.2.13, глави 5, Частини 2, Документу 9137 «Керівництво по аеропортовим службам ICAO» є узагальненими. Для уніфікації устаткування з доступною базою придбання запасних частин, деталей та витратних матеріалів, зручності подальшого використання та обслуговування, метрологічними службами рекомендовано устаткування з характеристиками зазначеними у технічних вимогах тендерної документації. Враховуючи зазначене, Замовником будуть внесені зміни в частині видалення вимоги щодо провідного колеса та абзацу «Метрологічні характеристики аеродромного гальмівного візка визначаються відповідно до п.5 «Метрологічне обслуговування (калібрування)»». Інші вимоги залишаться без змін оскільки на нашу думку не є дискримінаційними.
Дата оприлюднення відповіді:
06.08.2020 15:45