Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу на 400 пас./год.» від Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-28-006707-c
План UA-P-2020-07-28-002263-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.09.2020 16:17
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 14.08.2020 12:20
Закінчення аукціону 14.08.2020 12:41
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
7 969 624 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
79 696.24 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2020 15:09 до 13.08.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2020 15:09
до 03.08.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2020 15:09
до 09.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 14.08.2020 12:20
до 14.08.2020 12:41
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2020 12:41
до 03.09.2020 18:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2020 17:12
до 14.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2020 18:13
до 17.09.2020 16:17
Період уточнень
з 28.07.2020 15:09 до 03.08.2020 18:00
Період оскарження
з 28.07.2020 15:09 до 09.08.2020 00:00
Період аукціону
з 14.08.2020 12:20 до 14.08.2020 12:41
Період кваліфікації
з 14.08.2020 12:41 до 03.09.2020 18:13
Період кваліфікації
з 14.08.2020 12:41 до 03.09.2020 18:13
Основні параметри
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу на 400 пас./год.»
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
39 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу на 400 пас./год.»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ
Дата постачання по
25.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати проміжними платежами за фактично виконані роботи. Замовник здійснює оплату проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти банківських днів з дати їх підписання та отримання фінансування на реєстраційний рахунок.
Документи закупівлі
-
28.07.2020 17:11
-
Тендерна документація
28.07.2020 15:11
Тендерна документація
28.07.2020 15:11
Тендерна документація
28.07.2020 15:11
Тендерна документація
28.07.2020 15:11
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лашин Ігор Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Igor Mikhailovich Lashin
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
01173530
Назва (англійською мовою)
KP "International Airport Kryviy Rih" of Kryvy Rih City Council
Повна назва
Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
KP "International Airport Kryviy Rih" of Kryvy Rih City Council
Поштовий індекс
50000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
Аеропорт
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ КРОМА
Пропозиція:
5 757 490.8 грн.
Учасник:
ТОВ "СК МАГНАТ"
Пропозиція:
5 489 585 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.09.2020 17:12 по 13.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
ТОВ «СК МАГНАТ» у відведений Законом України «Про публічні закупівлі» час було усунуто не всі виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, зазначено інформацію про наявність в учасника 3-х апаратів для газового зварювання та різання Оптима-231-М та 2-х компресорів INTERTOOL. На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати документальне підтвердження права власності або залучення 3-х апаратів для газового зварювання та різання Оптима-231-М та 2-х компресорів INTERTOOL. Учасником було надано документальне підтвердження права власності або залучення лише 1-го апарату для газового зварювання та різання Оптима-231-М та 1-го компресора INTERTOOL. Тобто в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності або залучення ще 2-х апаратів для газового зварювання та різання Оптима-231-М та одного компресора INTERTOOL. При цьому протягом 24 годин учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Це є невідповідністю умовам підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» і абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати разом з договорами оренди обладнання, будівельних машин і механізмів листів від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) стосовно того, що він не заперечує проти використання його машини/механізму/обладнання/приладу/ тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів. З урахуванням результатів виправлень, які відбувалися протягом 24 годин, учасником в складі тендерної пропозиції не надано відповідних листів від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) до договору найму (оренди) транспортного засобу від 24.04.2018р. з Кулик С.О., до договору оренди виробничих площ №0301 від 02.01.2020р. з ТОВ «Дніпротеплобуд-КР», до договору №10/04-О від 10.04.2018р. з ПП «РІВ’ЄРА». Це є невідповідністю умовам підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» і абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. На виконання вимог підпункту 5.1.3.2. підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати оригінал або належним чином завірену копію аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці. З урахуванням результатів виправлень, які відбувалися протягом 24 годин, учасником в складі тендерної пропозиції не надано Додатку №1 до аналогічних договорів №0109/2019 від 01.09.2019р. та №99 від 03.07.2019р. Це є невідповідністю умовам підпункту 5.1.3.2. підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» і абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. На виконання вимог підпункту 5.1.4.1. підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати оригінал або належним чином завірену копію «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» за 2019 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. З урахуванням результатів виправлень, які відбувалися протягом 24 годин, учасником в складі тендерної пропозиції не надано до «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» за 2019 рік сканованої квитанції №1 про подання фінансової звітності. Це є невідповідністю умовам підпункту 5.1.4.1. підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» і абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до положень абзацу 31 підпункту 1.2. пункту 1. розділу 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати «довідку в довільній формі, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження; телефон; факс (за наявності); E-mail; система оподаткування; юридичний статус; місцезнаходження реєстраційної справи, дата та номер запису про проведення державної реєстрації; профілюючий вид діяльності; найменування всіх банків, що обслуговують Учасника; номери поточних рахунків; МФО (код банку (-ів)); прізвище, ім'я, по-батькові керівника (для юридичної особи)». Уважно переглянувши подані Відомості про учасника, було виявлено, що документ не містить інформація про номер запису про проведення державної реєстрації та про юридичний статус учасника, чим порушено вимоги положення абзацу 31 підпункту 1.2. пункту 1. розділу 3 тендерної документації та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи кваліфікації
02.09.2020 17:05
-
documentType.award.awardNotice
14.08.2020 12:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено інформацію про модель обладнання, будівельних машин і механізмів учасника за наступними позиціями: №2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 2) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено інформацію про площу та про строк користування виробничим приміщенням та не вказано код ЄДРПОУ орендодавця 3) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано договір оренди №04/03-19 від 04.03.2019р., який не містить інформацію про модель будівельних машин щодо яких він підтверджує право залучення 4) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності або залучення 2-х апаратів для газового зварювання та різання Оптима-231-М та одного компресора INTERTOOL 5) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано разом з договорами оренди обладнання, будівельних машин і механізмів листів від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) стосовно того, що він не заперечує проти використання його машини/механізму/обладнання/приладу/ тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів. 6) На виконання вимог підпункту 5.1.3.2. підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано Додатку №1 до аналогічних договорів №0109/2019 від 01.09.2019р. та №99 від 03.07.2019р. 7) На виконання вимог пункту 5.1.2.2. підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує трудові відносини наступних працівників з учасником: Кулик С.О., Ващенко Е.А., Чабанов О.А., Ємельянов М.П., Шевчук Е.В., Шевчук Е.К., Савченко М.О. та Савченко О.В.. 8) На виконання вимог пункту 5.1.4.1. підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано квитанції про подання «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за 2019 рік. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Пункт 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 2) Пункт 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 3) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 4) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 5) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 6) Пункт 5.1.3.2. підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 7) Пункт 5.1.2.2. підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 8) Пункт 5.1.4.1. підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, із зазначенням інформації про модель обладнання, будівельних машин і механізмів учасника за наступними позиціями: №2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11. 2) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, із зазначенням інформації про площу та про строк користування виробничим приміщенням та вказати код ЄДРПОУ орендодавця 3) Надати зміни до договору оренди №04/03-19 від 04.03.2019р. які містять інформацію про модель будівельних машин щодо яких він підтверджує право залучення 4) Надати документи, що підтверджують право власності або залучення 2-х апаратів для газового зварювання та різання Оптима-231-М та одного компресора INTERTOOL 5) Надати до наданих договорів оренди обладнання, будівельних машин і механізмів листи від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) стосовно того, що він не заперечує проти використання його машини/механізму/обладнання/приладу/ тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів. 6) Надати Додаток №1 до аналогічних договорів №0109/2019 від 01.09.2019р. та №99 від 03.07.2019р. 7) Надати оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує трудові відносини наступних працівників з учасником: Кулик С.О., Ващенко Е.А., Чабанов О.А., Ємельянов М.П., Шевчук Е.В., Шевчук Е.К., Савченко М.О. та Савченко О.В. 8) Надати квитанцію про подання «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за 2019 рік.
Створено
21.08.2020 18:15
Надати до
22.08.2020 18:15
Період вимог/скарг з 03.09.2020 18:13 по 14.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
03.09.2020 18:13
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
02.09.2020 17:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-07-28-006707-c-b1
Підписаний і діє
Номер
№16
5 757 490.8 грн.
4 797 909 грн.
З ПДВ
Підписано
17.09.2020
Строк дії договору з
17.09.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу на 400 пас./год.»
Номенклатура
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу на 400 пас./год.»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.09.2020 16:09
-
17.09.2020 16:00
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 969 624 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2020 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 969 624 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2020 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності