Показати схожі тендери

Закупівля роботи по проекту "Капітальний ремонт казарми-лазарет №27/33 військового містечка №27 м. Броди, Львівської області" від Квартирно-експлуатаційний відділ м. Тернопіль.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-28-006068-c
Id Tender 15f75399d927416ba70f3326cc3119c3
План UA-P-2020-07-28-001498-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.01.2024 12:54
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 17.08.2020 13:43
Закінчення аукціону 17.08.2020 14:10
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
16 820 027 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
85 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2020 14:40 до 16.08.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2020 14:40
до 06.08.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2020 14:40
до 12.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 17.08.2020 13:43
до 17.08.2020 14:10
Завершено
Період кваліфікації
з 17.08.2020 14:10
до 31.08.2020 11:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2020 17:09
до 11.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.08.2020 11:29
до 29.01.2024 12:54
Період уточнень
з 28.07.2020 14:40 до 06.08.2020 18:00
Період оскарження
з 28.07.2020 14:40 до 12.08.2020 00:00
Період аукціону
з 17.08.2020 13:43 до 17.08.2020 14:10
Період кваліфікації
з 17.08.2020 14:10 до 31.08.2020 11:29
Період кваліфікації
з 17.08.2020 14:10 до 31.08.2020 11:29
Основні параметри
роботи по проекту "Капітальний ремонт казарми-лазарет №27/33 військового містечка №27 м. Броди, Львівської області"
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Інформація про мову, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 000
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
роботи по проету "Капітальний ремонт казарми-лазарет №27/33 військового містечка №27 м. Броди, Львівської області"
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80603, Україна, Львівська область, Броди, в/м №27 №27/33
Дата постачання по
01.12.2021 14:44
Документи позиції
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Ррзрахунки за виконання роботи по ОБЄКТУ проводиться на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" за формою№ КБ-2в та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" за формою № КБ-3
Документи закупівлі
-
07.08.2020 17:09
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бень Микола Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Klyvak Vasyl Romanovych
Електронна пошта
Телефон
+380982845082
Факс
+380352525274
Замовник
ЄДРПОУ
08464162
Назва (англійською мовою)
Apartments Maintenance Department of Ternopil
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Тернопіль
Повна назва (англійською мовою)
Apartments Maintenance Department of Ternopil
Поштовий індекс
46002
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Тернопіль
Адреса
вулиця Галицька, 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТЕР ПРОФ БУД
Пропозиція:
16 803 154.8 грн.
Учасник:
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
Пропозиція:
16 780 270.16 грн.
Учасник:
ТОВ "Салон "Архітектура.Будівництво,Дизайн"
Пропозиція:
16 701 801 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.08.2020 17:09 по 01.09.2020 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
21.08.2020 17:09
-
21.08.2020 17:07
Повідомлення про рішення
17.08.2020 14:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
від 19.08.2020 №12/1248 Товариство з обмеженою відповідальністю «Салон «Архітектура.Будівництво, Дизайн» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Виходячи з вимог п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось, що інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: документами, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг, тощо). За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції було виявлено відсутність документів, які підтверджують право власності та/або користування по позиціях №2-12, 14,15, 17-24, 29 довідки від 14 серпня 2020 року №119, що відповідно є порушенням вимог тендерної документації. Крім цього, виходячи з вимогп.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються: - копія(ї) договору(ів) щодо виконання робіт, з будівництва (реконструкції) об’єктів виконання робіт за яким здійснювалось (здійснюється) у та/або 2018 роках та/або 2019 роках та/або 2020 роках; - копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) повне або часткове виконання довору(ів) (довідки форми КБ-3 за весь період будівництва або реконструкції); - оригінал(и) листа(ів), відгука(ів) про виконання договору(ів), що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресованийзамовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) іззазначеннямдати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук Львівськогокомунальногопідприємства «Рембуд» 12.08.2020 №673/20, який не адресованийзамовнику та не містить інформацію про суму договору, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої пропозиції вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Документи, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг, тощо) по позиціях №2-12, 14,15, 17-24, 29 довідки від 14 серпня 2020 року №119. 2. Приведений у відповідність лист-відгук Львівськогокомунальногопідприємства «Рембуд» по договору №1/16 від 03.03.2016. Заступник голови тендерного комітету Ольга ПУДЛИК
Створено
19.08.2020 15:40
Надати до
20.08.2020 15:40
Період вимог/скарг з 27.08.2020 12:44 по 07.09.2020 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 України "Про публічні закупівлі". Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Документи кваліфікації
27.08.2020 12:44
-
27.08.2020 12:32
-
21.08.2020 17:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
від 25.08.2020 №12/1275 Товариство з обмеженою відповідальністю «РОКСІС ГРУП» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Виходячи з вимог п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відомостей про наявність матеріально-технічної бази учасника подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «1» з обов’язковим зазначенням адреси розміщення виробничих та невиробничих приміщень, їх площі та підстав для користування (власність, оренда, лізинг, спільне використання). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі відповідно до технічного завдання зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: - документами, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг, тощо); - у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, на умовах договору про спільне використання та/або надання транспортних послуг, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиціїТ ОВ «РОКСІС ГРУП» зазначених вище документів та інформації виявлено не було, що відповідно є порушенням. При цьому, відповідно до вимогп.п. 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідінформації про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «2». Наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «3». За результатами детального розгляду та аналізутендерноїпропозиціїТОВ «РОКСІС ГРУП» зазначенихвищедокументів та інформаціївиявлено не було, щовідповідно є порушенням. Окрімцього, виходячи з вимогп.п. 5.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у якості документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформаційної довідки про виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до запропонованої форми Таблиця «4». Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту об’єктів для потреб Міністерства оборони, що виконувались (виконуються) у 2018 та/або 2019 роках та/або 2020 (не менше трьох). При цьому вартість виконаних робіт Учасником на об’єктах Міністерства оборони має становити не менше 8 млн.грн. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються: - копія(ї) договору(ів) щодо виконання робіт, з будівництва (реконструкції) об’єктів виконання робіт за яким здійснювалось (здійснюється) у та/або 2018 роках та/або 2019 роках та/або 2020 роках; - копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) повне або часткове виконання довору(ів) (довідки форми КБ-3 за весь період будівництва або реконструкції); - оригінал(и) листа(ів), відгука(ів) про виконання договору(ів), що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «РОКСІС ГРУП» надано лише копію договору, укладеного з Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради від 11.07.2019 №127 та копії довідки форми КБ-3 та актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в, які не у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації, передусім виходячи з того, що даний об’єкт не має жодного відношення до об’єкту оборони, а також виходячи вимоги щодо вартості виконаних робіт. Разом з цим, відповідно до вимог п.п. 5.4. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації з метою наявності фінансової спроможності передбачалось надання: - балансу та звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріяммікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання; - оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Однак, всупереч встановленим вимогам тендерної документації зазначених вище документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «РОКСІС ГРУП» виявлено не було, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції встановленим кваліфікаційним вимогам. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації п.п. 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації п.п. 5.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації п.п. 5.4. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відомості про наявність матеріально-технічної бази учасника подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «1» з обов’язковим зазначенням адреси розміщення виробничих та невиробничих приміщень, їх площі та підстав для користування (власність, оренда, лізинг, спільне використання). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі відповідно до технічного завдання зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: 2. Документи, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг, тощо); - у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, на умовах договору про спільне використання та/або надання транспортних послуг, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку. 3. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «2». 4. Наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «3». 5. Інформаційна довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до запропонованої форми Таблиця «4» Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту об’єктів для потреб Міністерства оборони, що виконувались (виконуються) у 2018 та/або 2019 роках та/або 2020 (не менше трьох). При цьому вартість виконаних робіт Учасником на об’єктах Міністерства оборони має становити не менше 8 млн.грн. 6. Копія(ї) договору(ів) щодо виконання робіт, з будівництва (реконструкції) об’єктів виконання робіт за яким здійснювалось (здійснюється) у та/або 2018 роках та/або 2019 роках та/або 2020 роках. 7. Копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) повне або часткове виконання довору(ів) (довідки форми КБ-3 за весь період будівництва або реконструкції). 8. Оригінал(и) листа(ів), відгука(ів) про виконання договору(ів), що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 9. Баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріяммікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. 10. Оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Заступник Голови тендерного комітету Ольга ПУДЛИК
Створено
25.08.2020 16:20
Надати до
26.08.2020 16:20
Період вимог/скарг з 31.08.2020 11:29 по 11.09.2020 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.08.2020 11:27
-
31.08.2020 11:20
-
27.08.2020 12:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-07-28-006068-c-b1
Підписаний і діє
Номер
350
16 803 154.8 грн.
14 002 629 грн.
З ПДВ
Підписано
14.09.2020
Строк дії договору з
14.09.2020
по
31.12.2022
Номенклатура
1 (роботи)
роботи по проету "Капітальний ремонт казарми-лазарет №27/33 військового містечка №27 м. Броди, Львівської області"
Номенклатура
роботи по проету "Капітальний ремонт казарми-лазарет №27/33 військового містечка №27 м. Броди, Львівської області"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 грудня 2021 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ТЕР ПРОФ БУД
Повна назва
ТОВ ТЕР ПРОФ БУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42106221

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.09.2020 16:46
-
14.09.2020 17:10
-
12.11.2020 10:06
-
13.11.2020 15:18
-
25.11.2020 12:13
-
14.12.2020 15:38
-
27.09.2021 10:48
-
25.11.2021 15:16
-
22.02.2022 16:50
-
Зміни до договору
17.09.2020
Статус
Опубліковано
Номер
1
Зміна договірної ціни
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
17.09.2020 17:03
Додатки до договору
Зміни до договору
13.11.2020
Статус
Опубліковано
Номер
2
Покращення якості предмета закупівлі.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
13.11.2020 15:09
-
Зміни до договору
25.11.2020
Статус
Опубліковано
Номер
3
Збільшити суму договору на 2020 рік, а на 2021 зменшити
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
25.11.2020 12:07
-
Зміни до договору
14.12.2020
Статус
Опубліковано
Номер
4
Збільшшення суми договору на 2020 та суму договору на 2021 зменшити
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
14.12.2020 15:16
-
Зміни до договору
27.09.2021
Статус
Опубліковано
Номер
5
Зменшення суми договору на 2021 рік та збільшити на 2022 рік
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Документи зміни договору
27.09.2021 10:39
-
Зміни до договору
25.11.2021
Статус
Опубліковано
Номер
6
Зменшеити суму договру на 2021 рік та збльшити на 2022рік
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Зміни до договору
22.02.2022
Статус
Опубліковано
Номер
7
Сторони вирішили продовжити термін виконання робіт по обєкту в звязку із затвердженням Плану капітального ремонту на 2022 рік відповідно п.1.2, та п.5.1 викласти в новій редакції : пункт 1.2 Підрядник зобовязується виконати роботи у строк до 30.05 2022 року .Пункт 5.1 Підрядник повинен розпочати роботи за договором протягом пяти календарних днів з дня підписання Договору та передачі проектно- кошторисної документації .
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
22.02.2022 16:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 820 027 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2020 18:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Тернопіль
Контактний телефон:
+380982845082
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 820 027 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2020 18:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Тернопіль
Контактний телефон:
+380982845082
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності