Показати схожі тендери
Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації.
Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-07-27-003296-b
План UA-P-2020-07-27-001997-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.10.2020 09:31
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.09.2020 15:43
Закінчення аукціону 16.09.2020 16:10
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
202 565 650.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 012 828.25 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.07.2020 17:10 до 28.08.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 27.07.2020 17:10
до 18.08.2020 09:00
Завершено
Період оскарження
з 27.07.2020 17:10
до 24.08.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 28.08.2020 09:01
до 16.09.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.09.2020 15:43
до 16.09.2020 16:10
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2020 16:10
до 18.09.2020 15:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2020 15:15
до 29.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.09.2020 15:15
до 08.10.2020 09:31
Період уточнень
з 27.07.2020 17:10 до 18.08.2020 09:00
Період оскарження
з 27.07.2020 17:10 до 24.08.2020 00:00
Період аукціону
з 16.09.2020 15:43 до 16.09.2020 16:10
Період кваліфікації
з 28.08.2020 09:01 до 16.09.2020 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2020 16:10 до 18.09.2020 15:15
Період кваліфікації
з 16.09.2020 16:10 до 18.09.2020 15:15
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the public road of local significance С141713 Strilky – Novyi Kropyvnyk км 0+000 – km 13+773, km 26+945 – km 31+445 Starosambirsk and Drohobych district of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines , highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 038 484
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current average repair of the public road of local significance С141713 Strilky – Novyi Kropyvnyk км 0+000 – km 13+773, km 26+945 – km 31+445 Starosambirsk and Drohobych district of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines , highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces) (Local budget)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 17:15
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника
Документи закупівлі
-
20.08.2020 14:51
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дропа Оксана Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dropa Oksana
Електронна пошта
Телефон
+380322999141
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
43493483
Назва (англійською мовою)
Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
Повна назва
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. В. Винниченка, 18
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
198 350 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
198 000 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
170 007 111 грн.
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" : [email protected]
170 007 111 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
28.08.2020 09:01
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" : [email protected]
198 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
28.08.2020 09:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "Автомагістраль-Південь" : [email protected]
198 350 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
28.08.2020 09:02
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.09.2020 15:15 по 29.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.09.2020 15:14
-
Повідомлення про рішення
16.09.2020 18:17
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-07-27-003296-b-a1
Підписаний і діє
Номер
124-10/20
170 007 111 грн.
141 672 592.5 грн.
З ПДВ
Підписано
06.10.2020
Строк дії договору з
06.10.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Місцевий бюджет)
Номенклатура
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Місцевий бюджет)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.10.2020 09:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-02-14-000148
Дата створення проекту
14.02.2023 15:09
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
14.02.2023 15:35
Дата публікації висновку про результати
27.02.2023 16:06
Дата завершення усунення порушень
14.03.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
08.03.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.02.2023 № 49 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.02.2023 № 49. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-27-003296-b, 27.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.02.2023 00:00
Документи рішення
14.02.2023 15:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-07-27-001997-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь»; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету №237 від 18.09.2020; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи та інформацію після аукціону; договір закупівлі №124-10/20 від 06.10.2020; додаткові угоди №1 від 12.10.2020, №2 від 01.12.2020, №3 від 01.04.2021, №4 від 21.12.2021, №5 від 07.02.2022 та №6 від 29.12.2022 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані при внесенні вказаними додатковими угодами змін до договору; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Згідно з нормою частини першої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. У частині другій статті 21 Закону визначено перелік інформації, що повинна міститись в оголошенні про проведення відкритих торгів. Зокрема, відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). За нормою частини першої статті 25 Закону до умов надання забезпечення тендерної пропозиції віднесено розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Відповідно до умов частини 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії на суму 3 038 484 грн строком дії не менше строку дії тендерної пропозиції, у частині 3 вказаного розділу тендерної документації наведено перелік випадків не повернення забезпечення тендерної пропозиції учаснику. Моніторингом встановлено, що сформована в електронній системі закупівель форма оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації (полів) про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Водночас, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893), далі – Порядок №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Також, згідно з пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166 (далі – Порядок №166), оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. З врахуванням наведеного, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації. Відсутність спеціальних полів для внесення певної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів не скасовує обов’язок Замовника зазначати інформацію, наявність якої вимагається імперативною нормою Закону, у спосіб, в який це є можливим. Моніторингом встановлено, що заповнений Замовником розділ «Інформація про процедуру» по досліджуваній закупівлі містить відомості лише про суму та вид тендерного забезпечення (електронна гарантія на суму 3 038 484 грн грн). Окремий документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації, Замовником теж не оприлюднено. Зазначене призвело до порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також, згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тис. євро. Одночасно, згідно з частиною другою статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: умови оплати (пункт 7), вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (пункт 9). Окремий документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації англійською мовою, Замовником теж не оприлюднено. З врахуванням положень пункту 3 Порядку №1082, та пункту 21 Порядку №166, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації англійською мовою. Разом з цим, моніторингом встановлено, що оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить викладеної англійською мовою наступної інформації (обов’язковість зазначення якої в оголошенні визначена частиною другою статті 21 Закону): умови оплати (пункт 7), вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (пункт 9). Окремий документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації англійською мовою, Замовником теж не оприлюднено. Зазначене призвело до порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів обов’язкової інформації, визначеної пунктами 7 та 9 частини другої статті 21 Закону, англійською мовою. Відповідно до норм пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Проте, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника (частина 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції») не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій (здійснено лише посилання на оголошення про проведення відкритих торгів). Також, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника (частина 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») не зазначено прикладів формальних помилок. За нормою пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до умов частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція учасника повинна містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, згідно з умовами та вимогами тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації). У частині 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» наведено кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, серед яких – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (пункт 4 частини другої статті 16 Закону). Однак, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника (в тому числі у Додатку 1) не зазначено інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників вищевказаному установленому критерію (наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю). Відповідно до вимог пункту 3 Порядку №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного вище Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). У листі-роз’ясненні Мінцифри від 16.02.2021 №1/06-3-1587 звернуто увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки удосконаленого електронного підпису за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Також, у роз’ясненні Мінцифри від 16.02.2021 №1/06-3-1587 вказано, що якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Слід зазначити, що у пункті 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» установлено випадки обов’язкового використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток, серед яких: органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та зміни до неї, повідомлення про намір укласти договір, договір), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку №1082. Також, відповідно до вимог частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції чи пропозиції в цілому кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Отже, Замовником самостійно встановлено вимогу у тендерній документації щодо накладення учасниками на кожен електронний документ тендерної пропозиції чи на тендерну пропозицію в цілому саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. Законодавством, зокрема спеціальним Законом України «Про електронні довірчі послуги», розмежовано використання кваліфікованих електронних підписів та удосконалених електронних підписів за рівнем довіри до схем електронної ідентифікації. Зазначене також підтверджується у листі-роз’ясненні Мінцифри від 16.02.2021 №1/06-3-1587. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» підписані електронними цифровими підписами за типом носія особистих ключів «незахищений/удосконалений», які з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованими електронними підписами (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), що суперечить вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» (тендерні пропозиції яких не підписано кваліфікованим електронним підписом), а допущено їх до аукціону з подальшим визначенням переможцем тендеру ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та укладенням з ним договору №124-10/20 від 06.10.2020. Відповідно до умов підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, зокрема: довідкою згідно форми, що встановлена Таблицею 1 цього Додатку (далі – Довідка) та у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки – оригіналом чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо, який є дійсний та чинний протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг, та оригіналами свідоцтв про реєстрацію авто на кожну одиницю, вказану учасником в Довідці. При цьому, за вимогою підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт (надання послуг), вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил. Так, згідно з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація послуг), наведеною у Додатку 3 до тендерної документації, при наданні послуг за предметом досліджуваної закупівлі передбачено, зокрема, зрізування середнього чагарника і дрібнолісся у ґрунтах природного залягання кущорізами на тракторі потужністю 79 кВт (108 к.с.), здійснення ущільнення асфальтобетонного шару котками дорожніми гладковальцевими масою 10,6 т та 14,2 т, а також котком дорожнім самохідним на пневмоколісному ходу масою 14,33 т; ущільнення ґрунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т. Учасниками ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі їх тендерних пропозицій надано довідки про наявність обладнання (техніки), матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, а також свідоцтва про реєстрацію техніки та договори оренди і надання послуг. Учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» у складі пропозиції надано довідку від 27.08.2020 №3042 про наявність обладнання (техніки), матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, у якій зазначено, зокрема, про наявність в учасника відповідно до укладених договорів оренди котків Hamm HD 90, Hamm HD+120 VO, BOMAG BW 151 AD4 та BOMAG BW 24 RH. Проведеним моніторингом, в тому числі шляхом аналізу наданих учасниками свідоцтв про реєстрацію техніки та наявної у публічному доступі в інтернет-мережі інформації щодо технічних характеристик котків (зокрема на офіційному сайті компанії BOMAG FAYAT GROUP https://www.bomag.com та компанії WIRGTEN GROUP https://www.wirtgen-group.com) встановлено, що маса котка Hamm HD 90 – 9,10 (9,19) т, Hamm HD+120 VO – 13,04 (12,74) т, BOMAG BW 151 AD4 – 8,7 т та BOMAG BW 24 RH – 8,8 т. Таким чином, учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» при наданні документального підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, не підтверджено наявності окремої техніки (котків), яка є необхідною для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт (надання послуг) та вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил (ущільнення ґрунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т). Також, учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі (№106/4/т від 27.08.2020), у якій зазначено, зокрема, про наявність в учасника відповідно до договору про надання послуг 2-х котків BOMAG BW 202 AD-4 та 2-х котків BOMAG BW 24 RH, а також трактора KIOTI NX 5010 C. Проведеним моніторингом, в тому числі шляхом аналізу наданих учасниками свідоцтв про реєстрацію техніки та наявної у публічному доступі в інтернет-мережі інформації щодо технічних характеристик котків (зокрема на офіційному сайті компанії BOMAG FAYAT GROUP https://www.bomag.com та компанії KIOTI https://kioti-parts.com.ua) встановлено, що маса котка BOMAG BW 202 AD-4 – 7,6 т, BOMAG BW 24 RH – 8,8 т, потужність трактора KIOTI NX 5010 C – 37-50 к.с. Отже, учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» при наданні документального підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, не підтверджено наявності окремої техніки (котків та трактора), яка є необхідною для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт (надання послуг) та вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил (ущільнення асфальтобетонного шару котками дорожніми гладковальцевими масою 10,6 т та 14,2 т, а також котком дорожнім самохідним на пневмоколісному ходу масою 14,33 т; ущільнення ґрунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т, а також зрізування середнього чагарника і дрібнолісся у ґрунтах природного залягання кущорізами на тракторі потужністю 79 кВт (108 к.с.)). У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано довідку №0827/1.1.1.-ЛОДА/1 від 27.08.2020 про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, у якій вказано про наявність в учасника, зокрема, власних 3 котків BOMAG BW 151 AD-50 та за договором про надання послуг – трактора YTO-X804. Проведеним моніторингом встановлено, що маса котка BOMAG BW 151 AD-50 – 7,7 (7,8) т, потужність трактора YTO-X804 – 59 кВт (80 к.с.). Отже, учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» при наданні документального підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, не підтверджено наявності окремої техніки (котків та трактора), яка є необхідною для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт (надання послуг) та вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил (ущільнення асфальтобетонного шару котками дорожніми гладковальцевими масою 10,6 т та 14,2 т, а також котком дорожнім самохідним на пневмоколісному ходу масою 14,33 т; ущільнення ґрунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т, а також зрізування середнього чагарника і дрібнолісся у ґрунтах природного залягання кущорізами на тракторі потужністю 79 кВт (108 к.с.)). Враховуючи вищенаведене, відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник повинен був відхилити тендерні пропозиції учасників ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», як такі, що не відповідали кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації відповідно до частини другої статті 16 Закону. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерні пропозиції вищевказаних учасників, а допущено їх до аукціону з подальшим визначенням переможцем тендеру ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та укладенням з ним договору №124-10/20 від 06.10.2020. Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Зважаючи на наявність підстав для відхилення усіх тендерних пропозицій, закупівля UA-2020-07-27-003296-b підлягала відміні.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 та частини третьої статті 10 Закону, а також пункту 3 Порядку №1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», допущення їх до аукціону, визначення переможця тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» щодо розірвання договору. Крім того вжити, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21, частини третьої статті 10 Закону та пункту 3 Порядку №1082 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та розміщенні інформації про закупівлі, пунктів 2, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
27.02.2023 00:00
Дата публікації
27.02.2023 16:06
Документи висновку
27.02.2023 16:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до висновку моніторингу від 27.02.2023 року процедури закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» щодо розірвання договору. Крім того вжити, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21, частини третьої статті 10 Закону та пункту 3 Порядку №1082 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та розміщенні інформації про закупівлі, пунктів 2, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання Договору із Підрядником, зокрема було надіслано запит про розірвання договору за згодою сторін ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Відповідно до Угоди про розірвання від 03.03.2023 року до Договору № 124-10/21 від 06.04.2021 року, Сторони домовились розірвати Договір № 124-10/20 від 06 жовтня 2020 року за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної Угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли у зв’язку з укладенням та виконанням Договору. Дана Угода набуває чинності з моменту її укладення Сторонами. Враховуючи необхідність дотримання норм чинного законодавства, між департаментом дорожнього господарства Львівської облдержадміністрації та ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» 03.03.2023 року було розірвано Договір № 124-10/21 від 06.04.2021 року із дотриманням норм чинного законодавства. Також зазначаємо, що було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21, частини третьої статті 10 Закону та пункту 3 Порядку №1082 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та розміщенні інформації про закупівлі, пунктів 2, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації. Отже, департаментом дорожнього господарства було виконано висновок Державної аудиторської служби України.
Дата публікації
06.03.2023 12:55
Документи інформації про усунення порушення
06.03.2023 12:56
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
порушення усунено, договір розірвано
Результат
Усунуто
Дата публікації
31.03.2023 11:02
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : відсутній механізм
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель : так
Документи інформації про усунення порушення
31.03.2023 11:02
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2020-07-27-003296-b, яка проводилась Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Аналогічна умова міститься у частині 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
20.02.2023 10:57
Орган перевірки
24.02.2023 00:00
Документи повідомлення
20.02.2023 10:58
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення від 20.02.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-27-003296-b, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» формувались на основі проєктно кошторисної документації (експертна оцінка ДП "Західний експертно-технічний центр Держпраці" у Львівській області №429.2939.20.3178 від 14.07.2020р.). Очікувана вартість предмета закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» формовалась на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка ДП "Західний експертнотехнічний центр Держпраці" у Львівській області №429.2939.20.3178 від 14.07.2020р.).
Рішеня
21.02.2023 13:02
Замовник
Документи повідомлення
21.02.2023 13:03
-
21.02.2023 13:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
202 565 650.8 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2020 09:00
Замовник:
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322999141
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
202 565 650.8 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2020 09:00
Замовник:
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380322999141
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності