Показати схожі тендери

Закупівля Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала від 000000000000000000000000000000.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-07-21-008012-b
План UA-P-2020-07-21-009676-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.12.2022 01:04
Підпис Підпис відсутній
Cтарт аукціону 31.08.2020 14:35
Закінчення аукціону 31.08.2020 14:56
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
грн. (0 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2020 18:52 до 25.08.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2020 18:52
до 15.08.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2020 18:52
до 21.08.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 25.08.2020 00:01
до 31.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 31.08.2020 14:35
до 31.08.2020 14:56
Завершено
Період кваліфікації
з 31.08.2020 14:56
до 02.09.2020 12:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2020 12:18
до 13.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2020 12:18
до 03.12.2022 01:04
Період уточнень
з 21.07.2020 18:52 до 15.08.2020 00:00
Період оскарження
з 21.07.2020 18:52 до 21.08.2020 00:00
Період аукціону
з 31.08.2020 14:35 до 31.08.2020 14:56
Період кваліфікації
з 25.08.2020 00:01 до 31.08.2020 00:00
Період кваліфікації
з 31.08.2020 14:56 до 02.09.2020 12:18
Період кваліфікації
з 31.08.2020 14:56 до 02.09.2020 12:18
Основні параметри
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
typeOfPurchaseItem.00000
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 (000)
0000000000000000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі
0000000000000000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
0000000000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
0000000, 00000000000000000000000000
Дата постачання з
09.09.2020 00:00
Дата постачання по
31.10.2020 00:00
Позиція : №2 (000)
00000000000000000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі
00000000000000000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
0000000000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
0000000, 00000000000000000000000000
Дата постачання з
09.09.2020 00:00
Дата постачання по
31.10.2020 00:00
Умова оплати
event.000000000000000
Тип оплати: typeOfPayment.00000000000
Період: 0 робочі днів
Розмір оплати: 0 %
Документи закупівлі
-
17.08.2020 16:39
-
17.08.2020 16:15
-
17.08.2020 16:15
-
documentType.tender.0000000000000000
31.07.2020 16:20
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
000000000000000000
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
00000000000000000
Електронна пошта
0000000000000000000000000000000000
Телефон
0000000000000
Мова спілкування
lang-00
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
0000000000
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
0000000000
Електронна пошта
0000000000000000000000000000000000
Телефон
0000000000000
Мова спілкування
lang-00
Замовник
ЄДРПОУ
00000000
Назва (англійською мовою)
0000000000000000000000000000000
Повна назва
000000000000000000000000000000
Повна назва (англійською мовою)
0000000000000000000000000000000
Поштовий індекс
00000
Країна
0000000
Область або регіон
0000000
Населений пункт
0000000
Адреса
0000000000000000000000000000000
Реєстр пропозицій
Учасник:
000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
0000000000000000
Пропозиція:
грн.
Прекваліфікація
000000000000000000000 : 00000000000000000000
грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.08.2020 00:02
documentType.000000000000000
0000000000000000 : 00000000000000000000000
грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.08.2020 00:02
documentType.000000000000000
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.09.2020 12:18 по 13.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
02.09.2020 12:18
-
31.08.2020 14:56
documentType.award.000000000000000
Договір
UA-2020-07-21-008012-b-b1
Підписаний і діє
Номер
000
З ПДВ
Підписано
14.09.2020
Строк дії договору з
14.09.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
(000)
0000000000000000000000000000000000000
Номенклатура
0000000000000000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
(000)
00000000000000000000000000000000000000
Номенклатура
00000000000000000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
14.09.2020 16:26
-
documentType.contract.00000000000000
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-01-13-000041
Дата створення проекту
13.01.2021 15:54
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
13.01.2021 19:11
Дата публікації висновку про результати
04.02.2021 18:33
Дата завершення усунення порушень
10.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
04.02.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 74 UA-2020-07-21-008012-b 21.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.01.2021 00:00
Документи рішення
13.01.2021 19:11
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту патрульної поліції (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14.09.2020, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.08.2020 зі змінами, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпрошина» (далі – ТОВ «Дніпрошина») та товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтозапчастина» (далі – ТОВ «Укравтозапчастина»), вимоги про усунення порушення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Карбар» від 24.07.2020 та товариства з обмеженою відповідальністю «Он-лайн супермаркет автозапчастин» від 27.07.2020, відповідь Замовника від 27.07.2020 та від 30.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.08.2020 та протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.08.2020, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.09.2020, договір від 14.09.2020 № 575 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 02.11.2020 № 1, від 09.11.2020 № 2 та від 22.12.2020 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 27.01.2021.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляд тендерних пропозицій ТОВ «Дніпрошина» та ТОВ «Укравтозапчастина» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.02.2021 00:00
Дата публікації
04.02.2021 18:33
Документи висновку
04.02.2021 18:33
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобільних шин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-21-008012-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? 2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерних пропозицій ТОВ «Дніпрошина» та ТОВ «Укравтозапчастина» вимогам додатку 3 до тендерної документації, зокрема щодо підтвердження факту виготовлення автомобільних шин не раніше 2019 року та джерела їх походження, враховуючи, що тендерна документація не містить вимогу щодо способу підтвердження інформації? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
22.01.2021 11:19
Орган перевірки
28.01.2021 00:00
Документи повідомлення
22.01.2021 11:20
-
Відповідь
Пояснення на запит
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо пояснення на запит по результатам моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі (ID моніторингу: UA-M-2021-01-13-000041). 1. Департамент патрульної поліцій (далі - Департамент) та його територіальні (відокремлені) підрозділи, для виконання службових обов’язків щодо забезпечення громадського порядку та безпеки дорожнього руху використовують різні марки та моделі транспортних засобів. З метою утримання транспортних засобів в належному технічному стані виникає потреба в здійсненні закупівлі автомобільних шин. Так як Департаментом використовуються транспортні засоби різних марок та моделей, в першу чергу на етапі планування та визначення очікуваної вартості закупівлі автомобільних шин брались до уваги технічні характеристики шин, які повинні бути не гірші ніж рекомендовано заводом-виробником для окремого транспортного засобу, а саме: розміри шин. Також, враховувались індекси швидкості та навантаження, які залежать від стилю водіння, якого вимушений дотримуватись водій у зв’язку із специфікою служби у патрульній поліції при повсякденних та цілодобових умовах експлуатації транспортного засобу, тобто, де переважно несе службу транспортний засіб (по місту / шосе / на бездоріжжі / супроводження автомобілів з особами, щодо яких здійснюється державна охорона). З дотриманням принципів закріплених у статті 5 Закону та законодавства в цілому, на підставі вищевказаних технічних та якісних характеристик, проведено аналіз ринку за допомогою інтернет ресурсів (https://infoshina.com.ua/shiny, https://ukrshina.com.ua/shiny, https://shiny-diski.com.ua/tires, https://rezina.ua/shiny і т.д.) та з огляду на ціни у попередніх торгах визначено очікувану вартість закупівлі. 2. Стосовно оцінки відповідності тендерних пропозицій ТОВ «Дніпрошина» та ТОВ «Укравтозапчастина» (далі - Учасники) вимогам додатку 3 до тендерної документації, зокрема щодо підтвердження факту виготовлення автомобільних шин не раніше 2019 року та джерела їх походження, враховуючи, що тендерна документація не містить вимогу щодо способу підтвердження інформації, повідомляємо наступне. Згідно ч. 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно процедури відкритих торгів закупівлі автомобільних шин є ціна (питома вага критерію – 100%). Розгляд тендерних пропозицій, а саме завантажених документів Учасниками на відповідність вимогам тендерної документації, в тому числі додатку 3 до тендерної документації, проводилась згідно ч. 12 статті 29 Закону та з урахування чинного законодавства. Ціновими пропозиціями, які були надані Учасниками, підтверджено джерело походження шин, а саме: тип, марка, країна походження, назва виробника з описом характеристик. Між тим, тендерною документацією передбачено вимогу надати підтвердження та джерело походження автомобільних шин (додаток 3 до тендерної документації). На що Учасниками надано довідки № 20 від 20.08.2020 року та № 1203/01 від 03.12.2019 року, в яких зазначено, що на боковині шини маркується інформація про походження і відповідності шини: виробник, модель, дата і місце виробництва, дані про сертифікацію, унікальний ідентифікаційний номер шини, експлуатаційні характеристики шини: тип, розмір, індекси навантаження і швидкості, умови експлуатації та додаткові характеристики (відповідно до Наказу Міністерства інфраструктури України від 26.07.2013 № 549). А також, у довідках № 24 від 20.08.2020 року та № ІК-0020-757/20 від 18.08.2020 року вказано інформацію про рік виготовлення товару та країну походження.
Рішеня
27.01.2021 10:20
Замовник
Документи повідомлення
27.01.2021 10:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2020 00:00
Замовник:
000000000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2020 00:00
Замовник:
000000000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності