Питання:
За тендером : Придбання та монтаж понтону пішохідного мосту через річку Інгул в м. Миколаєві
Тема:
внесення змін у тендерну документацію
Зміст:
Беручи до уваги технічні вимоги (Додаток 2) тендерної документації, з виготовлення та монтажу понтона пішохідного мосту, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до діючих Правил і норм, будівництво плавучих об'єктів в Україні проводиться відповідно до вимог Правил національного класифікаційного товариства, а саме - Регістру судноплавства України.
З огляду на той факт, що виконавець робіт повинен розробити проектну документацію, її узгодження, в обов'язковому порядку, має проводиться Регістром судноплавства України. Підприємство ж, яке бере на себе зобов'язання виконати будівництво понтона, в обов'язковому порядку, повинно мати Свідоцтво про відповідність вимогам норм та правил національного класифікаційного товариства.
Також, проектування та виготовлення плавучої споруди, обов'язково, виконується під наглядом національного класифікаційного товариства, що несе додаткові витрати, які ні як не враховані у формуванні ціни закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що в ТД «Придбання та монтаж понтону пішохідного мосту через Річку Інгул в м. Миколаєві (ДК 021 до: 2015 (44210000-5) - конструкції та їх части)» повністю відсутня інформація про порядок наглядової діяльності з боку контролюючого державного органу, а так само відсутні вимоги до виконавця - як до сертифікованого підприємства в сфері Регістра судноплавства України, що тим самим суперечити чинним нормам.
Вимогаємо внести відповідні зміни у тендерній документації та привести її у відповідність з діючим Законодавством України.
Дата:
25.07.2020 10:40
Згідно п. 1.2.1 класифікації та побудови суден регістру судноплавства України, Стоянкове судно - несамохідна плавуча споруда з корпусом понтонного типу або з судновими обводами, яка експлуатується в режимі стоянки на якорі або на швартових біля причальної стінки (берега). До таких суден відносяться плавучі доки, плавучі готелі та гуртожитки, плавучі майстерні, плавучі силові установки, плавучі судна-склади, плавучі сховища нафтопродуктів, дебаркадери, брандвахти, судна для підготовки спеціалістів і плавскладу суден, судна для збирання і переробки вод, що містять нафтопродукти, стічних вод, сміття, плавресторани (бари, кафе, казино, дискотеки, ігрові зали), причальні понтони.
Предмет закупівлі визначено як «понтон пішохідного мосту», який не є причальним понтоном, та не призначений для швартування плавзасобів.
Таким чином, згідно Правил класифікації та побудови суден регістру судноплавства України, чітке визначення терміну «понтон пішохідного мосту» - відсутнє.
Поряд з цим, згідно п. 2.1.5 Правил класифікації та побудови суден регістру судноплавства України, наявність у судна діючого класу Регістра означає, що технічний стан судна повністю або в ступені, визнаному Регістром достатнім, відповідає тим вимогам Правил, котрі на нього поширюються відповідно до його призначення, умов експлуатації і символу класу судна. Наявність у судна діючого класу засвідчується наявністю на судні діючого Класифікаційного свідоцтва.
Наявність у малого судна, класифікованого згідно з Правилами М, діючого класу засвідчується наявністю на судні діючого Класифікаційного свідоцтва для суден:
- що мають право плавання в морі: самохідних суден з головними двигунами потужністю 55кВт і більше, за винятком водних мотоциклів, і несамохідних суден валовою місткістю 80 і більше;
- що мають право тільки внутрішнього (річкового) плавання, з довжиною корпусу 20м та більше та, незалежно від довжини корпусу, риболовних суден і поромів;
- що здійснюють міжнародні рейси або плавають під прапором інших країн. На інших малих суднах наявність у судна діючого класу засвідчується наявністю на судні діючого Свідоцтва про придатність малого судна до плавання. На плавучий причал або рефульорний трубопровід, що складаються з декількох малих суден (понтонів), постійно з'єднаних між собою для можливості використання за основним призначенням, див. також 1.3.4.8, видається одне Свідоцтво про придатність малого судна до плавання, у якому вказується кількість і тип з'єднаних суден.
Пішохідний міст через річку Інгул в м. Миколаєві має в своєму складі 8 постійно з'єднаних між собою понтонів, та не є плавучим причалом або рефульорним трубопровом.
з огляду на викладене вважаємо, що тендерна документація відповідає вимогам чинного законодавства щодо даного предмету закупівлі.
29.07.2020 13:13