Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 20.07.2020 16:00до 23.07.2020 23:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2020 16:07
до 20.07.2020 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2020 23:02
до 27.07.2020 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.07.2020 16:23
до 29.07.2020 16:23
Завершено
Підписання договору
з 27.07.2020 16:23
до 06.08.2020 17:32
Період уточнень
з
14.07.2020 16:07
до
20.07.2020 10:00
Період кваліфікації
з
23.07.2020 23:02
до
27.07.2020 16:23
Період кваліфікації
з
23.07.2020 23:02
до
27.07.2020 16:23
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
1.Найменування замовника: ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
1.1.Місцезнаходження замовника: 14000, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 7.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00022674
1.3.Категорія замовника: 1 (органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Конверти С5
Код ДК 021:2015
30190000-7 -
Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
2 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка,7
Дата постачання по
31.08.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору по факту його поставки після пред'явлення Продавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України):
- рахунку;
- накладних.
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.