Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 10.07.2020 13:27до 10.08.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2020 13:27
до 31.07.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2020 13:27
до 06.08.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 10.08.2020 00:03
до 01.09.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.09.2020 13:44
до 01.09.2020 14:17
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2020 14:17
до 10.09.2020 09:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2020 11:31
до 21.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2020 09:57
до 30.09.2020 11:10
Період уточнень
з
10.07.2020 13:27
до
31.07.2020 00:00
Період оскарження
з
10.07.2020 13:27
до
06.08.2020 00:00
Період аукціону
з
01.09.2020 13:44
до
01.09.2020 14:17
Період кваліфікації
з
10.08.2020 00:03
до
01.09.2020 00:00
Період кваліфікації
з
01.09.2020 14:17
до
10.09.2020 09:57
Період кваліфікації
з
01.09.2020 14:17
до
10.09.2020 09:57
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Капітальний ремонт дрезини ДГКу № 1718
Overhaul of the railcar of DGKu No. 1718
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
More detailed information in the tender documentation. Draft contract in the tender documentation.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
105 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дрезини ДГКу № 1718
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Overhaul of the railcar of DGKu No. 1718
Код ДК 021:2015
50220000-3 -
Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
45
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та після підписання акту здачі-приймання наданих послуг та затверджених фактичних калькуляцій на надані послуги.
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
- ПрАТ Металургтрансремонт надало не всі документи, що передбачені тендерною документацією, а саме:
- відсутні документи, що вимагалися в п. 3 додатка 5 тендерної документації, а саме - Сертифікат відповідності виконання ремонту спеціального рухомого складу або Атестат виробництва, який засвідчує стан виробництва виконання ремонту спеціального рухомого складу або Сертифікат системи управління якістю виробника для виконання ремонту спеціального рухомого складу. Зазначенні документи, повинні мати дійсний термін дії на весь період надання послуг. І тільки якщо термін дії документу закінчується до кінця строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий такий документ буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" надало не всі документи, що передбачені тендерною документацією, а саме:
- відсутні документи, що вимагалися в п. 3 додатка 5 тендерної документації, а саме - Сертифікат відповідності виконання ремонту спеціального рухомого складу або Атестат виробництва, який засвідчує стан виробництва виконання ремонту спеціального рухомого складу або Сертифікат системи управління якістю виробника для виконання ремонту спеціального рухомого складу. Зазначенні документи, повинні мати дійсний термін дії на весь період надання послуг. І тільки якщо термін дії документу закінчується до кінця строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий такий документ буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 № 260
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2020-07-10-004522-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2020 № 45
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 17.09.2020 № 45
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" UA-2020-07-10-004522-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями, роз’яснення Замовника щодо тендерної документації, протокол розгляду всіх тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій № 213/1 від 03.09.2020, № 213/2 від 09.09.2020, тендерні пропозиції АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод», Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОКОТЕХСЕРВІС», ПрАТ «Металургтрансремонт», Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД», Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ», Товариство з обмеженою відповідальністю «Техекспрес-М».
Проведеним моніторингом встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: в пункті 1 розділу 4 не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ» установлено її не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Наданий Договір оренди № 2020-ЛК від 21.05.2020 року не містить Додатку 2 (Довідка ТОВ «Харківська служба бюро технічної інвентаризації» від 21.05.2020), що згідно пункту 14 цього Договору є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» установлено її не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Надано не всі сторінки технічного паспорту залізничних під’їзних колій (п’яти сторінок з п’ятдесяти двох), що не відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ» та АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтный завод» як такі, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), дотримання строків оприлюднення інформації, надання роз’яснень до тендерної документації – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи передбачені частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Просимо скасувати рішення Східного офісу Держаудитслужби (Донецька обл.) від 25 вересня 2020 р.
1. Щодо порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Відповідно частини першої статті 1 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова.
Статус української мови як єдиної державної мови передбачає обов’язковість її використання на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначені цим Законом (частина сьома статті 1 Закону).
Окрім того пунктом 7 розділі І Тендерної документації передбачено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку, або завірений підписом та печаткою (за наявності) або електронним підписом (або кваліфікованим електронним підписом) учасника/уповноваженої особи учасника Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
2. В пункті 1 розділу 4 не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону.
Згідно з ч.1 ст.10, ч.3 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. За приписами ст.51 ГПК, ст.70 ЦПК, процесуальна дія, для якої встановлено строк, може бути вчинена до 24-ї години останнього дня строку. Таким чином, 30 денний термін для подання тендерних пропозицій є 09.08.2020р., а кінцева дата подання тендерних пропозицій має бути щонайменше до 24 година 09.08.2020р. Замовником вказаний кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10 серпня 2020 року 0:00 годин. Таким чином Замовником дотриманні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того пунктом першим частини першої розділу 4 Тендерної документації передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднено в електронній системі закупівель. Дана позиція цілком узгоджується з відповідями на запити 283/2016, 226/2016 та 22/2017, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями:
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=d6c6d6ed-bbd8-4463-a583-32b0a49d88a9&lang=uk-UA, http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=011d5df6-768e-46e9-9f66-86a71737584d&lang=uk-UA, http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=174933e1-b12c-4948-a33f-2f2034d28ec5&lang=uk-UA.
3. Щодо невідповідності учасника «Полтавський ремонтний завод залізничної техніки» умовам тендерної документації Замовника.
В складі тендерної пропозиції учасника «Полтавський ремонтний завод залізничної техніки» було завантажено файл «Оренда приміщення з колією» з вкладенням договору №2020-ЛК від 21.05.2020 року оренди (найму) нерухомого майна та розвитку території, посвідчений приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Горішнім Є.В. та зареєстрованого в реєстрі за №308 (далі – Договір).
Пунктом 1.8. Договору передбачено, що одночасно з об’єктом оренди орендарю надається право користування внутрішньо-виробничими залізничними коліями загальною довжиною 475 метрів.
Пунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлено, що Учасник повинен надати паспорт на під’їзну колію або Договір оренди під’їзної колії, що знаходиться на території ремонтного підприємства.
«Полтавський ремонтний завод залізничної техніки» повністю виконав вимоги пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації та підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Ставити під сумнів договір оренди №2020-ЛК від 21.05.2020 року в зв’язку з відсутністю додатку 2 до Договору у Замовника не було підстав, так як договір укладений та зареєстрований згідно вимог чинного законодавства і вступив в силу після його державної реєстрації.
Окрім того файл «Оренда 12.jpg» містить останню сторінку Договору, де чітко видно, що ця сторінка прошита, пронумерована і скріплена печаткою нотаріуса, містить всі необхідні реквізити, підписи та печатки Орендаря та Орендодавця разом з додатками в тому числі, але не зокрема з Додатком 2 (Довідка ТОВ «Харківська служба бюро технічної інвентаризації» від 21.05.2020), що свідчить виконання умов тендерної документації з боку учасника «Полтавський ремонтний завод залізничної техніки». У Замовника не біло підстав відхиляти пропозиції вищевказаного учасника.
Таким чином твердження про не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази є передчасним, помилковим та таким, що не відповідає дійсності.
4. Щодо невідповідності учасника АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» умовам тендерної документації Замовника.
В пункті першому розділу 3 тендерної документації розміщена Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Згідно вимог Інструкції документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії:
а) кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. Багатосторінкові документи завантажуються одним файлом.
б) зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо);
в) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися;
г)кольорове сканування документів можливе як з оригіналів так і з їх копій, завірених нотаріально або учасником у разі якщо до конкретного документа не встановлено інші вимоги до його оформлення.
Усі документи тендерної пропозиції що створені учасником, повинні містити власноручний підпис учасника/уповноваженої особи учасника та печатку учасника (за наявності). *
Заборони завантажувати лише частину документу або його витяг, Інструкція не містить, тобто, така пряма заборона відсутня.
Завантажений технічний паспорт залізничних під’їзних колій АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» містить всі необхідні реквізити для документу і таким чином відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Згідно частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином твердження про не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази є передчасним, помилковим та таким, що не відповідає дійсності.
5. Щодо повноважень Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області з проведення моніторингу та законності вимог.
Як вбачається з пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 - східний офіс Держаудитслужби підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Донецькій, Запорізькій, Кіровоградській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території Дніпропетровської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Тобто повноваження Східного офісу Держаудит служби поширюються на територію Донецької, Запорізької, Кіровоградської та Дніпропетровської областей відповідно. Повноваження Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області – виключно на територію Донецької області.
Місцезнаходження Акціонерного товариства «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» (Код ЄДРПОУ 40081221) 01601, м. Київ. вул. Лисенка, буд.6. Таким чином реалізацію державного фінансового контролю за закупівлями, які проводить РФ «ПЗЗ» повинен здійснювати апарат Північного офісу Держаудитслужби, повноваження якого поширюються на місто Київ та Київську область.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно статті 60 Конституції України ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
На підставі вищевикладеного прошу надати роз’яснення та копії відповідних документів щодо проведення фінансового контролю за закупівлею, яку проводить регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» Управлінням східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області поза межами своєї територіальної юрисдикції.
Відповідь на Звернення за роз'ясненням щодо висновку від 30.09.2020
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (надалі – Управління) по першому та другому пунктах звернення за роз'ясненням щодо висновку від 30.09.2020 зазначає наступне:
Згідно частини четвертої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Законом встановлено для певних форм документів у сфері закупівель конкретну інформацію, яку документ повинен містити.
Так, частиною першою статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Пунктом 8 частини 2 статті 21 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 10 липня 2020 Замовником оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, яке не містить інформацію про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції, чим порушено пункт 8 частини другої статті 21 Закону.
За вимогами частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 - кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовником 10 липня 2020 року оприлюднено Тендерну документацію, в якій не зазначені відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено частину другу статті 22 Закону. Разом з тим, наведені листи-відповіді на запити 283/2016, 226/2016 та 22/2017, розміщені на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, не є нормативно-правовоми актами, оскільки не створюють норм права, а можуть носити лише рекомендаційний характер.
По третьому та четвертому пунктах звернення за роз'ясненням щодо висновку від 30.09.2020 зазначаємо наступне:
Вимогами пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази - учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Паспорт учасника на під’їзну колію або Договір оренди під’їзної колії, що знаходиться на території ремонтного підприємства.
Учасником ТОВ «Полтавський ремонтний завод залізничної техніки» у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди № 2020-ЛК від 21.05.2020, пунктом 14 якого визначено, що Додатки до Договору є його невід’ємною частиною, та до якого не надано Додаток 2 (Довідка ТОВ «Харківська служба бюро технічної інвентаризації» від 21.05.2020). При цьому Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Згідно частини першої статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Учасником АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» в складі тендерної пропозиції надано скановану копію неповного документу, тобто - частково відсканований документ - технічний паспорт залізничних під’їзних колій.
Отже, учасниками ТОВ «Полтавський ремонтний завод залізничної техніки» та АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» в складі тендерних пропозицій надані неповні, частково відскановані документи, що не відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації.
Частиною першою Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено: якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, не кольорову cканкопію, фотозображення, мають частково відсканований документ, та ін. Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
По п’ятому пункту звернення за роз'ясненням щодо висновку від 30.09.2020 зазначаємо наступне:
Відповідно частині першої статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Відповідно статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі.
Наказом Державної аудиторської служби України № 250 від 04.09.2020 внесено зміни до «Інструкції з планування діяльності органів державного фінансового контролю», затвердженою наказом ГоловКРУ України від 26 жовтня 2005 р. № 319 (у редакції наказу Дежаудитслужби від 26 грудня 2019 р. № 366) та пункт 7 розділу І викладено: проведення такого заходу державного фінансового контролю, як моніторинг процедури закупівлі, не передбачається у плані ДФК. Підрозділи центрального апарату Держаудитслужби, уповноважені здійснювати моніторинг процедури закупівлі, проводять моніторинг процедури закупівлі у замовників незалежно від їх територіальної приналежності. Офіси Держаудитслужби та їх управління в областях проводять моніторинг процедури закупівлі: за власною ініціативою – у тих замовників, що розташовані на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці; за дорученням Держаудитслужби – у замовників незалежно від їх територіальної принадлежності.
Згідно наказу Державної аудиторської служби України № 242 від 27.08.2020 «Про внесення змін до положень про офіси Держаудитслужби» пункт 1 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, Положення про Південний офіс Держаудитслужби, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затверджених наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи», доповнений абзацом такого змісту:
«На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.»
Висновку
05.10.2020 13:53
Орган перевірки
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Капітальний ремонт дрезини ДГКу № 1718
Питання:
За тендером : Капітальний ремонт дрезини ДГКу № 1718
Тема:
роз’ясненнями щодо банківської гарантії.
Зміст:
Закупівля - КР дрезини ДГКу №1718.
При оформленні гарантії в банку ми можемо указати тільки одного бенефіціара (більше не пропускає банківська система), тому просимо Вас роз'яснити кого вказувати в якості бенефіціара:
1 ) Акціонерне товариство «Українська залізниця», код ЄДРПОУ юридичної особи: 40075815, ІПН 400758126555 Місцезнаходження: Україна, 03680, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, буд. 5
або
2) Регіональну філію «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄДРПОУ виробничого підрозділу: 40081221.
Крім того в тендерній документації не вказано адресу банку бенефіціара, просимо вказати його.
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Дата:
30.07.2020 11:27
Згідно ч. 2 р.3 тендерної документаці:
Замовник/Бенефіціар:
Акціонерне товариство «Українська залізниця»,
код ЄДРПОУ юридичної особи: 40075815, ІПН 400758126555
Місцезнаходження: Україна, 03680, м. Київ, вул. Єжи Гедройця,
буд. 5
в особі
Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄДРПОУ виробничого підрозділу: 40081221
Місцезнаходження: Україна, 01601, м. Київ, вул. Лисенка, буд. 6
Платник податку на прибуток підприємств за основною ставкою, встановленою Податковим кодексом України
Виробничий підрозділ Старокостянтинівська дистанція колії
Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Числовий номер виробничого підрозділу 375 (для податкових накладних)
30.07.2020 15:08
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 200 000
грн.
Період подання пропозицій
до
10.08.2020 00:00
Замовник:
Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"