61023, Україна, Харківська область, Харків/Харківська обл., вул. Чернишевська, 94, вул. Баварська, 7, вул. Пушкінська, 102-А, вул. Алчевських, 52/54, вул. Лермонтовська, 28, Харківська область, Чугуївський район, с. Фігуровка (навчальний полігон)
Враховуючи основні принципи публічних закупівель, якими є максимальна економія та ефективне використання бюджетних коштів, опираючись на п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації такі помилки є формальними (несуттєвими), що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, та не є підставою для відхилення найбільш економічно-вигідної пропозиції.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-07-10-000937-a.b1
Дата:
17.07.2020 12:21
Стан:
Порушення усунуто
Спосіб документального підтвердження відповідності тхнічним характеристикам
Шановний Замовнику, Вами в п. 4 Додатку 4 Тендерної документації було встановлено, що автотранспорт «Постачальника» повинен мати санітарний паспорт.
Звертаю Вашу увагу на те, що станом на сьогоднішній день чинне законодавство України не передбачає обов'язку особи, яка надає послуги з прання білизни, мати санітарний паспорт на автотранспорт. Вимога про санітарну обробку та дезінфекцію автотранспорту передбачена лише Інструкцією
зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, дія якої поширюється лише на заклади охорони здоров’я
Окрім того, чинним законодавством України встановлено, що санітарні паспорти на автомобілі були скасовані і можливість їх отримання, або уповноважений на їх видачу державний орган, відсутні.
З огляду на вказане вважаю вимогу, викладену в п. 4 Додатку 4 Тендерної документації дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
В той же час звертаю Вашу увагу, що чинним законодавством України передбачено можливість укладення з спеціалізованими установами договорів про послуги з дезінфекції транспортного засобу, якими буде здійснюватися перевезення білизни.
З огляду на вказане звертаюсь до Вас з вимогою виключити з положень тендерної документації дискримінаційну вимогу, яка міститься в п. 4 Додатку 4 Тендерної документації, привести вимоги Тендерної документації у відповідність до положень чинного законодавства та надати нормативно-правове обгрунтування включення цієї вимоги до складу тендерної документації.
Добрий день!
На Вашу вимогу до Тендерної документації були внесені відповідні зміни в технічних вимогах до предмету закупівлі (Додадок №4 до ТД).
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-07-10-000937-a.b2
Дата:
17.07.2020 14:01
Стан:
Порушення усунуто
Строк дії тендерної пропозиції
Шановний Замовнику, Вами в тендерній документації було встановлено вимогу, що тендерні пропозиції учасників вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме в п. 11 ч. 2 ст. 22 строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тобто, Вами в тендерній документації було встановлено вимоги до строку дії тендерних пропозицій, які суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі".
В зв'язку з вказаним, прошу Вас привести положення тендерної документації у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" та встановити строк дії тендерних пропозицій - 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а також внести відповідні зміни до Додатку 1 Тендерної документації.