Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 32580000-2 «Інформаційне обладнання» (системи зберігання даних) від Державна міграційна служба.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-07-09-001841-c
План UA-P-2020-07-09-000750-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.11.2020 14:51
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.10.2020 12:22
Закінчення аукціону 19.10.2020 12:43
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
37 343 860 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
186 719.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.07.2020 10:46 до 08.08.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 09.07.2020 10:46
до 29.07.2020 15:00
Завершено
Період оскарження
з 09.07.2020 10:46
до 04.08.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 08.08.2020 15:02
до 18.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.10.2020 12:22
до 19.10.2020 12:43
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2020 12:43
до 19.10.2020 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.10.2020 15:36
до 30.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.10.2020 15:36
до 03.11.2020 14:51
Період уточнень
з 09.07.2020 10:46 до 29.07.2020 15:00
Період оскарження
з 09.07.2020 10:46 до 04.08.2020 00:00
Період аукціону
з 19.10.2020 12:22 до 19.10.2020 12:43
Період кваліфікації
з 08.08.2020 15:02 до 18.10.2020 00:00
Період кваліфікації
з 19.10.2020 12:43 до 19.10.2020 15:36
Період кваліфікації
з 19.10.2020 12:43 до 19.10.2020 15:36
Основні параметри
Код ДК 021:2015 32580000-2 «Інформаційне обладнання» (системи зберігання даних)
Codе Common Procurement Vocabulary (CPV) 32580000-2 «Data equipment» (data storage systems)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 120 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 32580000-2 «Інформаційне обладнання» (системи зберігання даних) здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України за КПКВК 1004020 (КЕКВ 3110)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Codе Common Procurement Vocabulary (CPV) 32580000-2 «Data equipment» (data storage systems)
Код ДК 021:2015
32580000-2 - Інформаційне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 29
Дата постачання по
11.12.2020 10:50
Документи позиції
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником Постачальнику вартості поставленого обладнання (з урахуванням його поставки, монтажу та пусконалагодження) здійснюється , протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та акту приймання-передачі поставленого та змонтованого обладнання (зведеного)
Документи закупівлі
-
20.07.2020 12:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганіна Олена Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
GANINA OLENA
Електронна пошта
Телефон
+380443653256
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хоменко Володимир Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Khomenko Volodymyr
Електронна пошта
Телефон
+380443653074
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
37508470
Назва (англійською мовою)
State Migration Service of Ukraine
Повна назва
Державна міграційна служба
Повна назва (англійською мовою)
State Migration Service of Ukraine
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Володимирська, 9
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"
Пропозиція:
33 478 120 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕсАй БІС"
Пропозиція:
32 922 800 грн.
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"
Пропозиція:
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС" : [email protected]
33 478 120 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
08.08.2020 15:03
Витяг з ЄДР
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи прекваліфікації
08.08.2020 15:03
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи прекваліфікації
08.08.2020 15:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ЕсАй БІС" : [email protected]
32 922 800 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
08.08.2020 15:04
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи прекваліфікації
08.08.2020 15:05
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2020 №18385-р/пк-пз протоколом тендерного комітету від 12.10.2020 було скасоване рішення тендерного комітету від 04.09.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Амайнд». За результатами повторного розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Амайнд»», було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції: - у порушення вимог п.3 «Простір зберігання та можливостей розширення системи» п.4 «Деталізовані вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі» Додатку 4 до Тендерної документації, яким передбачена можливість налаштування показника захисту даних від двох до чотирьох копій, учасником у складі тендерної пропозиції запропоновано ліцензії реплікації об’єктного зберігання даних Nutanix, що не відповідає технічному завданні в пункті 3 «Простір зберігання та можливостей розширення системи (деталізовані вимоги)» Так, Nutanix підтримує лише RF2 або RF3, відповідно 2 або 3 копії, в той час як вимоги Тендерної документації передбачено, що повинна бути можливість налаштування показника захисту даних від двох до чотирьох копій
Документи прекваліфікації
12.10.2020 17:04
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 19.10.2020 15:36 по 30.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
19.10.2020 15:12
-
19.10.2020 12:44
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-07-09-001841-c-c1
Підписаний і діє
Номер
66
32 922 800 грн.
27 435 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
03.11.2020
Строк дії договору з
03.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Код ДК 021:2015 32580000-2 «Інформаційне обладнання» (системи зберігання даних) здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України за КПКВК 1004020 (КЕКВ 3110)
Номенклатура
Код ДК 021:2015 32580000-2 «Інформаційне обладнання» (системи зберігання даних) здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України за КПКВК 1004020 (КЕКВ 3110)
Кількість
1
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.11.2020 14:51
-
03.11.2020 14:41
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-07-000004
Дата створення проекту
07.09.2020 09:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2020 16:03
Дата публікації висновку про результати
19.10.2020 18:53
Дата завершення усунення порушень
03.11.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.09.2020 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.09.2020 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 48 UA-2020-07-09-001841-c 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.09.2020 00:00
Документи рішення
08.09.2020 16:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державної міграційної служби (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція) затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, звернення за роз'ясненням до процедури, відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЛАН СИСТЕМС», товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ», товариства з обмеженою відповідальністю «Амайнд», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕсАй БІС» та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 30.09.2020 № 18385-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов'язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.10.2020 00:00
Дата публікації
19.10.2020 18:53
Документи висновку
19.10.2020 18:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ДМС враховано висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі «Код ДК 021:2015 32580000-2 «Інформаційне обладнання» (системи зберігання даних)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-09-001841-c) та постійно вживаються заходи до неухильного дотримання вимог законодавства під час здійснення діяльності.
Дата публікації
26.10.2020 17:22
Документи інформації про усунення порушення
26.10.2020 17:23
-
Повідомлення
Запит
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 15.09.2020 № 261 Київ Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2020-07-09-001841-c.c4, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-07-09-001841-c, прийняте наказом Держаудитслужби від 07 вересня 2020 року № 252 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 15 вересня 2020 року до моменту опублікування рішення органу оскарження. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Рішеня
15.09.2020 16:39
Орган перевірки
19.09.2020 00:00
Документи повідомлення
15.09.2020 16:40
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 343 860 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2020 15:00
Замовник:
Державна міграційна служба
Контактний телефон:
+380443653256
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 343 860 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2020 15:00
Замовник:
Державна міграційна служба
Контактний телефон:
+380443653256
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності