Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства «КИЇВПАСТРАНС» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 17.06.2020 року, тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕЙ» (далі – ТОВ «ЕНЕЙ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СПАЦЛІТ’Є» (далі – ТОВ «СПАЦЛІТ’Є»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРКАБЕЛЬ КИЇВ» (далі – ТОВ «ІНТЕРКАБЕЛЬ КИЇВ», Товариства з обмеженою відповідальністю «ІКР» (далі – ТОВ «ІКР»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.08.2020 року, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 26.08.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2020 року, договір про закупівлю від 23.09.2020 року № 52.20-329.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в Додатку № 5 тендерної документації встановлено вимогу, що предмет процедури закупівлі (Контактні проводи МФ-85 та МФ-100) повиннен відповідати вимогам ГОСТУ 2584-86 «Провода контактні із міді і її сплавів. Технічні умови», при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність та не визнаний національним органом стандартизації.
Слід відмітити, що на виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ, пункту 7 Таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації, переможцем торгів ТОВ «ЕНЕЙ» надано у складі тендерної пропозиції лист-згоду від 28.07.2020 року № 4 відповідно до якого ТОВ «ЕНЕЙ» надає безумовну згоду на укладання договору на умовах викладених у проєкті договору згідно Додатку № 3 (Проєкт договору) до тендерної документації.
Проте, моніторингом установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю від 23.09.2020 року № 52.20-329 (далі – Договір), умови якого не відповідають змісту тендерної документації (проєкту договору згідно Додатку № 3 тендерної документації) в частині відповідальності сторін та конфіденційності.
Так, в укладеному Договорі відсутній пункт 7.5 розділу 7 «Відповідальність сторін» та відсутній розділ 8 «Конфіденційність» проєкту договору, чим не дотримано вимоги частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 Закону встановлено імперативну умову, зокрема, що договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону, установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЕНЕЙ», ТОВ «СПАЦЛІТ’Є», ТОВ «ІНТЕРКАБЕЛЬ КИЇВ», ТОВ «ІКР», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо внесення змін до договору від 23.09.2020 року № 52.20-329 для повної його відповідності проєкту договору, а також здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
26.10.2020 00:00
Дата публікації
27.10.2020 14:46