Показати схожі тендери

Закупівля обладнання для робочих місць спеціалістів інформаційно – аналітичного відділу управління надзвичайних ситуацій від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-07-004001-b
План UA-P-2020-07-07-001977-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 08.08.2020 00:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.07.2020 15:45
Закінчення аукціону 24.07.2020 16:06
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
145 950 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
729.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2020 16:39 до 23.07.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2020 16:39
до 13.07.2020 09:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2020 16:39
до 19.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.07.2020 15:45
до 24.07.2020 16:06
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2020 16:06
до 28.07.2020 14:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.07.2020 15:29
до 08.08.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 28.07.2020 14:48
-
Період уточнень
з 07.07.2020 16:39 до 13.07.2020 09:00
Період оскарження
з 07.07.2020 16:39 до 19.07.2020 00:00
Період аукціону
з 24.07.2020 15:45 до 24.07.2020 16:06
Період кваліфікації
з 24.07.2020 16:06 до 28.07.2020 14:48
Період кваліфікації
з 24.07.2020 16:06 до 28.07.2020 14:48
Основні параметри
обладнання для робочих місць спеціалістів інформаційно – аналітичного відділу управління надзвичайних ситуацій
Категорія Замовника орган місцевого самоврядування Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. __
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
обладнання для робочих місць спеціалістів інформаційно – аналітичного відділу управління надзвичайних ситуацій
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
30
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Листопадова,5
Дата постачання по
01.10.2020 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату Постачальнику за фактично поставлений товар на підставі виставленого рахунку та накладної про прийняття товару матеріально - відповідальною особою. Оплата здійснюється у безготівковій формі, в національній валюті України – в гривнях, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання товару. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Тернопільської міської територіальної громади
Документи закупівлі
-
07.07.2020 16:46
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Корчак Тетяна Станіславівна
Електронна пошта
Телефон
380679288225,
Факс
251649
Сайт:
http://rada.te.ua
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46000
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ"
Пропозиція:
145 830 грн.
Учасник:
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
Пропозиція:
138 093.98 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 27.07.2020 15:29 по 07.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
«Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної докуметації», а саме - Відсутній Гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах). У листі повинно бути вказано інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу – вимога Додатку 3 до тендерної документації - Відсутнє підтвердження легальності постачання програмного забезпечення, а саме Учасник у складі своєї пропозиції не надав лист авторизації від виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) програмного забезпечення в Україні у необхідній кількості - вимога Додатку 3 до тендерної документації. - Згідно тендерної пропозиції кількість товару, що пропонується учасником більша (40 штук), ніж передбачено умовами тендерної документації (30 штук), так до прикладу в додатку 3 до тендерної документації заплановано придбати пристрої вводу /виводу -6 штук, а учасник пропонує 10, тощо.
Документи кваліфікації
27.07.2020 15:26
-
documentType.award.awardNotice
27.07.2020 15:25
documentType.award.awardNotice
24.07.2020 16:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.07.2020 14:48 по 08.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», а саме : - невідповідність розділу ІІІ Тендерної документації - відсутній проєкт договору про закупівлю - невідповідність додатку 2 до Тендерної документації - відсутня довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав передбачених у частині другій статті 17 Закону -вимога - невідповідність додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні та кількісні характеристики закупівлі, в тому числі технічна специфікація» так як: - відсутній лист з контактними даними авторизованих сервісних центрів, які здійснюватимуть гарантійне обслуговування; - відсутня копія Сертифікату відповідності або паспорта якості на товар чи іншого документу, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою у разі її використання), або лист пояснення, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату, з посиланням на нормативні акти; - відсутній гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах). У листі повинно бути вказано інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу; - відсутнє підтвердження легальності постачання програмного забезпечення, а саме Учасником у складі своєї пропозиції не надано листа авторизації від виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) програмного забезпечення в Україні у необхідній кількості; - згідно тендерної пропозиції кількість товару, що пропонується учасником більша (40 штук), ніж передбачено умовами тендерної документації (30 штук), так до прикладу в додатку 3 до тендерної документації заплановано придбати пристрої вводу /виводу -6 штук, а учасник пропонує 10, тощо
Документи кваліфікації
28.07.2020 14:46
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
27.07.2020 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Торги не відбулися
Очікувана вартість
145 950 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2020 09:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380679288225,
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
145 950 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2020 09:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380679288225,
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності