Показати схожі тендери

Закупівля Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення від КП ГІОЦ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-07-001913-b
План UA-P-2020-07-07-001929-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.08.2020 14:17
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.07.2020 13:22
Закінчення аукціону 24.07.2020 13:49
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2020 12:34 до 23.07.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2020 12:34
до 13.07.2020 17:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2020 12:34
до 19.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.07.2020 13:22
до 24.07.2020 13:49
Завершено
Період кваліфікації
з 24.07.2020 13:49
до 29.07.2020 15:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2020 15:39
до 09.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.07.2020 15:39
до 20.08.2020 14:17
Період уточнень
з 07.07.2020 12:34 до 13.07.2020 17:00
Період оскарження
з 07.07.2020 12:34 до 19.07.2020 00:00
Період аукціону
з 24.07.2020 13:22 до 24.07.2020 13:49
Період кваліфікації
з 24.07.2020 13:49 до 29.07.2020 15:39
Період кваліфікації
з 24.07.2020 13:49 до 29.07.2020 15:39
Основні параметри
Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально (детальніше в тендерній документації замовника).
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
60 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Код ДК 021:2015
72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника.
Документи закупівлі
-
07.07.2020 12:42
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сіренко Сергій Анатолійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Sergii Sirenko
Електронна пошта
Телефон
380443668100
Факс
238-80-50
Сайт:
http://gioc.kyivcity.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04013755
Назва
Назва (англійською мовою)
KP GIOTs
Повна назва
КП ГІОЦ
Повна назва (англійською мовою)
KP GIOTs
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Космічна, 12А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гаченко Богдан Володимирович
Пропозиція:
2 988 440 грн.
Учасник:
ТОВ "СІВІС"
Пропозиція:
2 966 200 грн.
Учасник:
ФОП "ДАНИЛЮК МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
2 796 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 29.07.2020 15:39 по 09.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
29.07.2020 15:37
-
24.07.2020 13:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах відносно відповідності учасника процедури критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: 1.1 Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.2. Додатку 2 надав копії диплома Малярчука Романа Васильовича, Блануца Дмитра Сергійовича та Данилюка Миколи Івановича скановані не з оригіналу документа. 1.2 Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.2. Додатку 2 надано договір № 01/07-20 про розроблення програмного забезпечення на замовлення з Фізичною-особою підприємцем Блануца Д.С., та договір № 01/07-20 про розроблення програмного забезпечення на замовлення з Фізичною-особою підприємцем Кравчук М.П. Учасник надав довідку що не планує залучати субпідрядників/співвиконавців в обсязі, що перевищуватиме 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 1.3.Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.3. Додатку 2 надано копію аналогічного договору № 01/09-19 про розроблення програмного забезпечення на замовлення. Згідно вимог п. 1 Розділу 3 тендерної документації де зазначено надання Учасником у складі тендерної пропозиції копій документів, копії мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку, а інформаційні довідки, листи, листи-пояснення тощо – підписані уповноваженою особою Учасника та завірені печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів). 2. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: 2.1. Скановані з оригіналу документу про вищу освіту в кольоровому зображенні дипломи Малярчука Романа Васильовича, Блануца Дмитра Сергійовича та Данилюка Миколи Івановича. 2.2. Копії цивільно-правових угод з фізичними-особами Блануца Д.С. та Кравчук М.П. 2.3. Засвідчену у встановленому законодавством порядку копію аналогічного договору № 01/09-19 про розроблення програмного забезпечення на замовлення.
Створено
28.07.2020 10:46
Надати до
29.07.2020 10:46
Договір
UA-2020-07-07-001913-b-a1
Підписаний і діє
Номер
4886
2 796 000 грн.
2 796 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.08.2020
Строк дії договору з
17.08.2020
по
28.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Номенклатура
Створення Програмного модуля для організації роботи інспекторів з питань міського благоустрою за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
20.08.2020 14:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2020 17:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
380443668100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.07.2020 17:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
380443668100
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності