Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 03.07.2020 14:36до 03.08.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2020 14:36
до 24.07.2020 11:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2020 14:36
до 30.07.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 03.08.2020 11:01
до 12.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.08.2020 15:46
до 13.08.2020 16:19
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2020 16:19
до 14.08.2020 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2020 16:18
до 25.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.08.2020 16:18
до 25.08.2020 10:23
Період уточнень
з
03.07.2020 14:36
до
24.07.2020 11:00
Період оскарження
з
03.07.2020 14:36
до
30.07.2020 00:00
Період аукціону
з
13.08.2020 15:46
до
13.08.2020 16:19
Період кваліфікації
з
03.08.2020 11:01
до
12.08.2020 00:00
Період кваліфікації
з
13.08.2020 16:19
до
14.08.2020 16:18
Період кваліфікації
з
13.08.2020 16:19
до
14.08.2020 16:18
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Номерні знаки для транспортних засобів
Number boards for vehicles
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 874 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Номерні знаки для транспортних засобів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Number boards for vehicles
Код ДК 021:2015
14720000-4 -
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
Кількість
2 748 140
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
Дата постачання по
24.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
60
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Номерні знаки для транспортних засобів
Звернення:
За тендером : Номерні знаки для транспортних засобів
Тема:
Питання щодо надання фінансової звітності
Зміст:
Доброго дня!
Розглянувши та ознайомившись з Тендерною документацію на закупівлю
UA-2020-07-03-003178-b у нас з’явилось питання, яке полягає в наступному, а саме:
в підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації міститься наступна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності», отже:
питання
Якщо, учасник закупівлі має збитковий баланс за 2019, чи буде (може бути) це підставою для дискваліфікації такого Учасника Замовником в участі по даній закупівлі або в подальшій відмові від підписання з ним договору в разі перемоги в аукціоні?
Дата оприлюднення звернення:
10.07.2020 11:06
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
Тендерна пропозиція учасника подається відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Беручи до уваги позицію Мінекономрозвитку України, викладену у листі від 26.02.2016 № 3302-06/5597-07, у разі якщо тендерна пропозиція учасника буде містити документ, який за змістом буде відповідати вимогам тендерної документації, Замовник буде самостійно приймати рішення про відповідність учасника визначеному критерію.
Дата оприлюднення відповіді:
14.07.2020 12:13
На даному тендері відміни не були знайдені.
Номерні знаки для транспортних засобів
Тендер:
UA-2020-07-03-003178-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-07-03-003178-b.a1
Дата:
11.07.2020 14:08
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Про зміни до тендерної документації
22/04/2020 Головним сервісним центром МВС України було оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-22-000584-c) номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 23 197 452,00грн.
В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації містилась наступна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності».
Одним із учасників закупівлі було поставлено Замовнику наступне питання: Якщо, учасник закупівлі має збитковий баланс за 2019 рік, чи буде (може бути) це підставою для дискваліфікації такого Учасника Замовником в участі по даній закупівлі або в подальшій відмові від підписання з ним договору в разі перемоги в аукціоні?
Замовник у своїй відповіді зазначив, що установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, керуючись ч. 2 ст.16 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та вніс зміни до тендерної документації зокрема до п.4.1 Додатку № 3, який в новій редакції мав такий вигляд: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).»
03.07.2020 Головним сервісним центром МВС України оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-03-003178-b ) номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 195 823 794,00грн.
В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації міститься аналогічна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності», але без застереження, що баланс повинен бути прибутковим.
У даному випадку кваліфікаційний критерій наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, зокрема, прибутковим балансом, дає можливість Учаснику на добросовісну конкуренцію серед учасників, недопущення збиткових підприємств до участі та перемоги в закупівлях, а Замовнику переконатись у тому, що фінансовий стан учасника дасть йому змогу безперешкодно виконати в майбутньому Договір про закупівлю.
Тому, Замовнику, для рівноправної участі в даній закупівлі (UA-2020-07-03-003178-b) доцільно знову внести аналогічні зміни до тендерної документації, а саме до п.4.1 Додатку № 3, виклавши його в наступній редакції: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).»
Автор:
21852196, ПрАТ "Динаміка Корпорейшин"
49057, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Б. Хмельницького,158
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
Також, згідно частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник вважає, що вимога щодо ознаки балансу за останній звітний період
(2019 рік), а саме – «баланс повинен бути прибутковим» є дискримінаційною для учасників.
Виходячи з цього, Замовник керуючись принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не включив у тендерну документацію вищезазначену норму.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-07-03-003178-b.c2
Дата:
21.07.2020 08:55
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Про внесення змін до тендерної документації
Відповідно до тендерної документації ( п. 4 розділу 1 «Загальні положення»
Інформація про предмет закупівлі:
4.1 - назва предмета закупівлі: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)
4.2 - опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції: Закупівля за лотами не передбачається
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції»
Примітка:
*) У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна за одиницю, зазначена у тендерній пропозиції, підлягає коригуванню в сторону зменшення з метою приведення розрахунків до остаточної загальної вартості тендерної пропозиції Учасника торгів. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною (у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0).
Проте, Додаток 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» не містить вимоги про формування ціни за одиницю в первісній тендерній пропозиції у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0..
Учасники закупівлі, як правило, зазначають ціну за одиницю у числовому форматі з двома десятковими знаками, що у подальшому унеможливлює відкоригувати остаточну тендерну пропозицію у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0.
Оскільки предмет закупівлі не ділиться на окремі лоти, «закупівля за лотами не передбачається», вважаємо за доцільне чітко визначити в тендерній документації механізм визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі.
Це забезпечить дотримання принципів здійснення публічних закупівель проголошених в Законі України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі не визначення в тендерній документації механізму визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі, це може привести до зловживання, коли переможцем аукціону на свій розсуд більш ходовий товар буде визначено за найбільшою ціною, а товар, який взагалі може бути не замовлений Замовником, за найменшою.
З огляду на наведене вимагаємо внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» виклавши Примітку*) у наступній редакції»:
«У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна кожного найменування предмету закупівлі, визначається шляхом зменшення ціни такого найменування, вказаної Учасниками в пропозиції, пропорційного зменшенню початкової ціни до кінцевої ціни. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною у числовому форматі з двома десятковими знаками».
Автор:
21852196, ПрАТ "Динаміка Корпорейшин"
49057, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Б. Хмельницького,158
Відповідно частини першої статті 1 Закону України від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Водночас, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначене роз’яснення щодо коригування ціни за одиницю, яке вказане у примітці Додатку 2 до тендерної документації та його зміна є правом Замовника, а не обов’язком.