Показати схожі тендери

Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») від ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-02-009316-a
План UA-P-2020-07-02-006405-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.09.2020 15:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.08.2020 14:07
Закінчення аукціону 11.08.2020 14:40
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
23 754 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
118 770 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2020 16:31 до 11.08.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2020 16:31
до 01.08.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2020 16:31
до 07.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.08.2020 14:07
до 11.08.2020 14:40
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2020 14:40
до 26.08.2020 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2020 18:40
до 06.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2020 11:31
до 08.09.2020 15:01
Період уточнень
з 02.07.2020 16:31 до 01.08.2020 00:00
Період оскарження
з 02.07.2020 16:31 до 07.08.2020 00:00
Період аукціону
з 11.08.2020 14:07 до 11.08.2020 14:40
Період кваліфікації
з 11.08.2020 14:40 до 26.08.2020 11:31
Період кваліфікації
з 11.08.2020 14:40 до 26.08.2020 11:31
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми КБ -3)
Документи закупівлі
-
03.08.2020 18:12
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Мельник
Електронна пошта
Телефон
+380442348177
Сайт:
http://nmuofficial.com
Замовник
ЄДРПОУ
02010787
Повна назва
ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
бульв.Тараса Шевченка, 13
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НІДКОМ
Пропозиція:
23 600 000 грн.
Учасник:
ТОВ ОЛСТЕР
Пропозиція:
23 579 000 грн.
Учасник:
ТОВ Аркадстрой
Пропозиція:
22 601 255.7 грн.
Учасник:
ТОВ "МАРК СТРОЙ"
Пропозиція:
18 395 747 грн.
Учасник:
Пропозиція:
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.08.2020 18:40 по 29.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
18.08.2020 18:40
-
Звіт про оцінку
11.08.2020 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомити Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" про наступну невідповідність: Відповідно до п. 1 ч. 2 Додатку 3 до Тендерної документації учасник мав надати підтвердження повноважень свого представника на підписання договору про закупівлю та тендерної документації. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Статут Товариства з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" не містить дозволу на укладення директором значних правочинів без згоди загальних зборів. Остання фінансова звітність передбачає вартість активів учасника у сумі 4 562,5 тис. грн., а вартість пропозиції учасника становить 18 395, 75 тис. грн., що є більшим за 50% вартості активів. На підставі викладеного пропоную учаснику надати протокол загальних зборів, що надає директору право на підписання договорів на суму вказану в тендерній пропозиції.
Створено
17.08.2020 18:35
Надати до
18.08.2020 18:35
Період вимог/скарг з 21.08.2020 19:27 по 01.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
21.08.2020 19:27
-
18.08.2020 18:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання п. 1 ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасники мали надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), про наявність обладнання, спецтехніки, автотранспорту та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись в ході надання послуг, які є предметом даної закупівлі. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідно надати скановані документи на право власності / користування на обладнання, спецтехніку, автотранспорт і приміщеня. ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файл «Довідка матеріально-технічна база дод.3.pdf», що містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Вказаною довідкою не передбачено, що у власності або користуванні ТОВ «Аркадстрой» є спецтехніка та автотранспорт. Відповідно учасник не надав і документів на право власності або користування спецтехнікою та автотранспортом. Пропоную доповнити довідку спецтехнікою та автотранспортом, що ТОВ «Аркадстрой» планує залучати до виконання предмету закупівлі, а також надати документи на право власності/користування вказаними спецтехнікою та автотранспортом. На підставі п. 2 ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасником мала бути надана довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД. Середня кількість працівників на підприємстві мала бути не менше 20 чоловік. Учасник мав надати трудові книжки (договори цивільно-правового характеру) або накази про прийняття на посади (тих працівників, що зазначені в довідці). ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файл Довідка досвід (працівники) дод.3.pdf. В вказаному файлі міститься Д|овiдка про наявність працiвникiв, якi мають необхiднi знання та досвiд для виконання робіт. Пунктом 10 у довідці вказано Григоренка С.М., а наказ про прийняття на роботу надано на Григоренка Михайла Сергійовича. Пропоную виправити надану інформацію та подати документи так, щоб інформація в довідці про працівників збігалась з наданими наказами. На підставі п. 3 ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасником мала бути надана довідка про виконання аналогічного/их договору/ів. Для підтвердження інформації довідки учасник мав надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: лист-відгук, оформлений на фірмовому бланку Замовника з обов’язковим посиланням на № та дату договору (у разі наявності такого бланка), договори та акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) в повному обсязі з підписами з обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файл Довідка досвід (аналогічний договір) дод.3.pdf. Вказаний файл містить Довідку про виконання аналогічних договорів. В довідці учасник зазначає про виконання ним двох договорів субпідряду 01-11/2019 від 05.11.2019 та 03-11/2019 від 18.11.2019. У файлі Аналогічний договір ч.1.pdf ТОВ «Аркадстрой» було надано копію договору 01-11/2019 від 05.11.2019. Відповідно до п. 21 вказаного договір повинен мати 3 додатки, але учасник не надав жодного з них, а отже договір надано не в повному обсязі. Без наявності договірної ціни договір можна вважати не укладеним в силу ст 181 ГК України. На тексті договору відсутня печатка ТОВ «Аркадастрой». На довідці КБ-3 за грудень 2019 року, що включена до того ж файлу, відсутня печатка Пропоную надати договір №01-11/2019 від 05.11.2019 в повному обсязі з усіма додатками. Пропоную надати якісну копію договору №01-11/2019 від 05.11.2019. ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файл Аналогічний договір ч.2.pdf. він включає копію договору №03-11/2019 від 18.11.2019. До договору не додано Додатку №1 «Договірна ціна». Без вказаного додатку договір слід вважати неукладеним в силу ст. 181 ГК України. До договору не додано довідок КБ-3 та актів КБ-2В про його виконання. До договору №03-11/2019 від 18.11.2019 надана додаткова угода №1 від 20.12.2019 на додаткові роботи на суму 2260826,40 грн, але довідкою КБ-3 та актом КБ-2В вказана угода закрита лише на 2146770,00 грн., що суперечить вимогам тендерної документації. Пропоную надати договір №03-11/2019 від 05.11.2019 в повному обсязі з усіма додатками. Пропоную надати довідки КБ-3 та акти КБ-2В про виконання договору №03-11/2019 від 05.11.2019 в повному обсязі. Пропоную надати довідки КБ-3 та акти КБ-2В про виконання додаткової угоди №1 від 20.12.2019 до договору №03-11/2019 від 05.11.2019 в повному обсязі. На підставі п. 4 ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасником мала бути надана копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): · балансу підприємства учасника; · звіту про фінансові результати Учасника; · звіту про рух грошових коштів (у разі наявності); · декларація (для фізичних осіб). Наданими документами учасник має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі, не меншому ніж очікувана вартість предмета закупівлі. ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файли Фінансова звітність за 2019 р..pdf та Фінансова звітність за пів року 2020р..pdf. Надані фацли містять фінансову звітність на 2019 рік та перше півріччя 2020 року. За 2019 рік учасник отримав чистий дохід 9,544,9 тис. грн., а за перше півріччя 2020 року - 3625,6 грн. Відповідно отриманий річний дохід учасника не відповідає очікуваній вартості закупівлі - 23 754 000 грн. Пропоную надати останню фінансову звітність, що підтвердить отримання річного доходу у сумі не меншій за 23 754 000 грн.
Створено
20.08.2020 18:42
Надати до
21.08.2020 18:42
Період вимог/скарг з 26.08.2020 11:31 по 06.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.08.2020 11:31
-
Звіт про оцінку
21.08.2020 19:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-07-02-009316-a-a1
Підписаний і діє
Номер
567
23 579 000 грн.
23 579 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.09.2020
Строк дії договору з
07.09.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34»
Номенклатура
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.09.2020 15:01
-
08.09.2020 14:59
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-04-000033
Дата створення проекту
04.09.2020 11:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2020 15:36
Дата публікації висновку про результати
24.09.2020 17:13
Дата завершення усунення порушень
09.10.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 938-08-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.09.2020 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.09.2020 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 46 UA-2020-07-02-009316-a 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.09.2020 00:00
Документи рішення
08.09.2020 15:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 03.08.2020 № 167, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Марк Строй» (далі – ТОВ «Марк Строй»), товариства з обмеженою відповідальністю «Аркадстрой» (далі – ТОВ «Аркадстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «Олстер» (далі – ТОВ «Олстер»), вимоги про усунення невідповідностей від 17.08.2020, від 20.08.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2020 б/н, від 21.08.2020 б/н, від 26.08.2020 б/н, протокол від 26.08.2020 № 217, повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2020, договір від 07.09.2020 № 567 (далі – Договір). За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені запитання та вимоги про усунення порушень до Замовника від 07.07.2020 щодо тендерної документації, відповідь на які надані 13.07.2020, тобто з перевищенням терміну (три робочі дні) для надання роз’яснень, чим порушено вимоги частини першої статті 24 Закону. Відповідно до вимог пункту 3 частини першої Додатку № 3 тендерної документації Замовник вимагав надання учасниками, зокрема, довідки про виконання аналогічного/их договору/ів (для підтвердження інформації довідки учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: лист-відгук, оформлений на фірмовому бланку Замовника з обов’язковим посиланням на № та дату договору (у разі наявності такого бланка), договори та акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) в повному обсязі з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю). При дослідженні тендерної пропозиції ТОВ «Олстер» установлено, що учасник на виконання зазначеної вимоги надав відгук про виконання будівельних робіт на об’єктах від 05.08.2020 № 16 щодо капітального ремонту фасаду головного корпусу Дружківського дитячого будинку-інтернат, виданого ТОВ «Інвестхолд Агро», договір підряду від 12.04.2019 № 6, укладений між ТОВ «Олстер» та ТОВ «Інвестхолд Агро», та акти приймання виконаних будівельних робіт від 18.08.08.2019 б/н, від 03.10.2019 б/н відповідно. Поряд з тим учасник ТОВ «Олстер» у складі своєї пропозиції не надав довідку про виконання аналогічного/их договору/ів, що не відповідає вимозі пункту 3 частини першої Додатку № 3 тендерної документації. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Олстер», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та уклав із ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Олстер» встановлено порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Марк Строй», ТОВ «Аркадстрой», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
22.09.2020 00:00
Дата публікації
24.09.2020 17:13
Документи висновку
24.09.2020 17:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до висновку Державною аудиторською службою України про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») UA-2020-07-02-009316-a. 1. Щодо результатів аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. У висновку про результати моніторингу зазначається про порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції), проте повідомляємо, що на момент створення зазначеної закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Водночас, наголошуємо, що виконана в повній мірі вимога статті 22 Закону щодо зазначення відомостей у тендерній документації – «мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції». 2. Щодо результатів аналізу питання про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Олстер» (встановлено порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону). Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2020 року встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Олстер» (код ЄДРПОУ 41973710), надана для участі в процедурі закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») відповідає вимогам тендерної документації. Окрім того, звертаємо увагу на те, що ТОВ «Олстер» у складі своєї тендерної пропозиції окрім відгуку про виконання будівельних робіт на об’єктах від 05.08.2020 № 16 щодо капітального ремонту фасаду головного корпусу Дружківського дитячого будинку-інтернат, виданого ТОВ «Інвестхолд Агро», договору підряду від 12.04.2019 № 6, укладеного між ТОВ «Олстер» та ТОВ «Інвестхолд Агро», та актів приймання виконаних будівельних робіт від 18.08.08.2019 б/н, від 03.10.2019 б/н відповідно, також ТОВ «Олстер» надав довідку про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними аналогічними договорами про закупівлю із замовниками. Наголошуємо, що зазначені документи відповідають тендерній документації, у зв’язку з чим жодних порушень вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не вбачаються. 3. Щодо результатів аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Марк Строй», ТОВ «Аркадстрой», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Водночас безпідставним та необґрунтованим є зобов’язання ДАСУ щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Замовником, а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Оскільки однією з засад цивільного законодавства згідно статті 3 Цивільного Кодексу України є принцип свободи договору. Відповідно до частини першої та другої статті 651 Цивільного Кодексу України, зазначено, що розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом та договір може бути розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом, причому істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Статтею 526 Цивільного Кодексу України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 Цивільного Кодексу України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Так, згідно з пунктом 6.3.7 Договору № 567 від 07.09.2020 року, Замовник має право відмовитися від договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим. Водночас, відповідно до пункту 6.3.8 Договору № 567 від 07.09.2020 року, Замовник має право ініціювати внесення змін у договір, вимагати розірвання договору та відшкодування збитків (безоплатного виправлення недоліків) за наявності істотних порушень Підрядником умов договору, повідомивши про це його у 5-дений строк. Наголошуємо, що підрядник ТОВ «Олстер» виконує передбачені Договором № 567 від 07.09.2020 року роботи належним чином та в повному обсязі відповідно до взятих на себе договірних зобов’язань. Окрім того, вбачається, що з умов договору не випливає можливості розірвати його на вимогу органу державної влади, зокрема ДАСУ, а відтак – дана вимога є такою, що суперечить основному принципу цивільного права – свободи договору та не є такою, яку можливо виконати без порушення прав сторін договору. Дана вимога ДАСУ про розірвання договору є недопустимою, оскільки не має під собою правового підґрунтя. Договір укладено в строки та у повній відповідності до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону. Вимога ДАСУ про розірвання договору суперечить частинам першій та другій статті 651 Цивільного Кодексу України. А отже, вважаємо, що вимога ДАСУ про вжиття заходів щодо розірвання договору є недопустимою, безпідставною, та не відповідає вимогам чинного законодавства. Враховуючи вище викладене, вбачається, що заявлені у висновку Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») заявлені порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), та інші зазначені порушення законодавства у сфері закупівель є необґрунтованими та безпідставними.
Дата публікації
01.10.2020 10:06
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 754 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2020 00:00
Замовник:
ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Контактний телефон:
+380442348177
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 754 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2020 00:00
Замовник:
ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Контактний телефон:
+380442348177
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності