Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 02.07.2020 14:00до 15.07.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2020 11:55
до 02.07.2020 14:00
Період уточнень
з
25.06.2020 11:55
до
02.07.2020 14:00
Основні параметри
Лоти
Контакти
Відміни
Основні параметри
Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки
Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:Викладено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; Перелік критеріїв – Ціна Питома вага критерію – 100 % Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: (a) відповідно до чинного законодавства України та умов закупівлі; (b) у валюті, передбаченій в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми) відповідної грошової одиниці. (c) з урахування вартісних та інших характеристик робіт, що становлять предмет закупівлі, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, прибутку, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов закупівлі. Ціна пропозиції повинна включати (враховувати): (d) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України; (e) витрати на сплату інших податків і зборів (обов’язкових платежів), які сплачуються, або мають бути сплачені відповідно до законодавства, і які включаються у собівартість продукції (товарів, робіт і послуг); (f) усі інші, крім ціни, умови тендерної пропозиції, зокрема умови щодо строку виконання договору про закупівлю, умов оплати, якості, гарантій якості (гарантійних строків, строків придатності товару) тощо; (g) усі витрати на виконання договору про закупівлю на умовах, визначених замовником, в тому числі ті, що стосуються супутніх послуг. Неврахована учасником в ціні вартість або супутніх послуг замовником окремо оплачуватися не буде, а витрати на їх поставку/виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції. Ціна пропозиції та усі її вартісні елементи (ціна за одиницю, статті витрат тощо) повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, в тому числі податкового законодавства, законодавства про ціни та ціноутворення, в тому числі законодавства, що регулює провадження господарської діяльності та особливості ціноутворення у сфері реалізації предмета закупівлі. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з участю у торгах. Інша інформація Це оголошення розроблене відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших актів законодавства. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасник повинен надати інформаційну довідку з відомостями про банківські реквізити учасника (в довільній формі).
Оплата здійснюється Замовником за фактично поставлені товари, згідно з накладною, упродовж 20 календарних днів з дати виконання замовлення. Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів
Оплата здійснюється Замовником за фактично поставлені товари, згідно з накладною, упродовж 20 календарних днів з дати виконання замовлення. Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів
Згідно пункту 2 частини сімнадцятої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє спрощену процедуру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема при формуванні плану закупівлі допущено технічну помилку – не вказано Код згідно з КЕКВ.
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
просп. Волі, 13
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки
Звернення:
За тендером : Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки
Тема:
Предмет закупывлы
Зміст:
В оголошенні вказан предмет закупівлі "Закупівля товарів", в ТД в умовах оплати вказані послуги, в проекті договору вказані послуги як предмет закупівлі. Визначте що це за закупівля: закупівля товарів чи закупівля послуг?
Дата оприлюднення звернення:
30.06.2020 16:10
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо документації (Вимоги до предмета закупівлі) для проведення спрощеної закупівлі
щодо предмета закупівлі: «Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки», затвердженої рішенням Уповноваженої особи Фесик О. А. від 01.07.2020 р. (в порядку частини сьомою статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”)
30.06.2020 р. через електронну систему закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-25-004160-a) надійшло звернення за роз’ясненнями щодо наступного:
«Предмет закупывлы
Дата подання: 30 червня 2020 16:10
В оголошенні вказан предмет закупівлі "Закупівля товарів", в ТД в умовах оплати вказані послуги, в проекті договору вказані послуги як предмет закупівлі. Визначте що це за закупівля: закупівля товарів чи закупівля послуг?
Каталожні картки
Дата подання: 30 червня 2020 16:20
Чи нема помилки? 10000 А4 формату потрібно?»
Керуючись статтею 5, частиною шостою і десятою статті 11, частиною сьомою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
На питання перше щодо предмета закупівлі додатково уточнюємо що предмет закупівлі товари – «Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки».
На питання 2 щодо каталожних карток повідомляємо, що розмір каталожних карток 12,2 см на 7, 2 см, а тираж 10000 одиниць (примірників).
Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною сьомою статті 14 Закону замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, в тому числі за результатами звернень. На основі вище викладеного, інформуємо, що найближчим часом буде внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 30.06.2020 р.
Дата оприлюднення відповіді:
01.07.2020 15:29
Звернення:
За тендером : Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки
Тема:
Каталожні картки
Зміст:
Чи нема помилки? 10000 А4 формату потрібно?
Дата оприлюднення звернення:
30.06.2020 16:20
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо документації (Вимоги до предмета закупівлі) для проведення спрощеної закупівлі
щодо предмета закупівлі: «Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки», затвердженої рішенням Уповноваженої особи Фесик О. А. від 01.07.2020 р. (в порядку частини сьомою статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”)
30.06.2020 р. через електронну систему закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-25-004160-a) надійшло звернення за роз’ясненнями щодо наступного:
«Предмет закупывлы
Дата подання: 30 червня 2020 16:10
В оголошенні вказан предмет закупівлі "Закупівля товарів", в ТД в умовах оплати вказані послуги, в проекті договору вказані послуги як предмет закупівлі. Визначте що це за закупівля: закупівля товарів чи закупівля послуг?
Каталожні картки
Дата подання: 30 червня 2020 16:20
Чи нема помилки? 10000 А4 формату потрібно?»
Керуючись статтею 5, частиною шостою і десятою статті 11, частиною сьомою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
На питання перше щодо предмета закупівлі додатково уточнюємо що предмет закупівлі товари – «Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки».
На питання 2 щодо каталожних карток повідомляємо, що розмір каталожних карток 12,2 см на 7, 2 см, а тираж 10000 одиниць (примірників).
Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною сьомою статті 14 Закону замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, в тому числі за результатами звернень. На основі вище викладеного, інформуємо, що найближчим часом буде внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 30.06.2020 р.
Дата оприлюднення відповіді:
01.07.2020 15:30
Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки
Тендер:
UA-2020-06-25-004160-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Згідно пункту 2 частини сімнадцятої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє спрощену процедуру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема при формуванні плану закупівлі допущено технічну помилку – не вказано Код згідно з КЕКВ.