Показати схожі тендери
Закупівля Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Проект» (П) та стадія «Робоча документація» (Р)) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Т. Драйзера по вул. М. Кибальчича, вул. Курнатовського, вул. Миропільська до розворотної петлі біля станції метро «Лісова» та від проспекту Гагаріна до вул. П. Усенка в Деснянському та Дніпровському районах міста Києва» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-06-24-010991-a
План UA-P-2020-06-15-002485-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 29.09.2020 00:04
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 20.08.2020 15:14
Закінчення аукціону 20.08.2020 15:41
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
9 928 794.9 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
99 000 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2020 17:20 до 19.08.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2020 17:20
до 09.08.2020 15:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2020 17:20
до 15.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 20.08.2020 15:14
до 20.08.2020 15:41
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2020 15:41
до 18.09.2020 14:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2020 17:10
до 29.09.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 18.09.2020 14:56
-
Період уточнень
з 24.06.2020 17:20 до 09.08.2020 15:00
Період оскарження
з 24.06.2020 17:20 до 15.08.2020 00:00
Період аукціону
з 20.08.2020 15:14 до 20.08.2020 15:41
Період кваліфікації
з 20.08.2020 15:41 до 18.09.2020 14:56
Період кваліфікації
з 20.08.2020 15:41 до 18.09.2020 14:56
Основні параметри
Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Проект» (П) та стадія «Робоча документація» (Р)) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Т. Драйзера по вул. М. Кибальчича, вул. Курнатовського, вул. Миропільська до розворотної петлі біля станції метро «Лісова» та від проспекту Гагаріна до вул. П. Усенка в Деснянському та Дніпровському районах міста Києва» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
23 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Проект» (П) та стадія «Робоча документація» (Р)) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Т. Драйзера по вул. М. Кибальчича, вул. Курнатовського, вул. Миропільська до розворотної петлі біля станції метро «Лісова» та від проспекту Гагаріна до вул. П. Усенка в Деснянському та Дніпровському районах міста Києва» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
Код ДК 021:2015
71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський район, вул. Кирилівська, 132
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Проєктних робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Проєктні роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Проєктних робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі оригіналу рахунку-фактури, накладної та Акту здачі-приймання проєктних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані Проєктні роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Документи закупівлі
-
07.08.2020 16:00
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Зарицький
Електронна пошта
Телефон
+380442546567
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА"
Пропозиція:
9 797 000 грн.
Учасник:
ПП Елтранс
Пропозиція:
9 528 004.02 грн.
Учасник:
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
Пропозиція:
9 233 779.26 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.09.2020 17:10 по 26.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
15.09.2020 17:10
-
27.08.2020 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) від 18.08.2020 № 111-0818-03 про наявність суборендованих нежитлових приміщень, проте в даній довідці відсутня інформація про строк дії договору (у разі якщо приміщення орендоване). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Інформаційна довідка про наявність у учасника власних чи орендованих офісних (адміністративних) приміщень, які знаходяться на території України. В якій зазначити: - підстави виникнення права власності/користування із зазначенням реквізитів; - строк дії договору (у разі якщо приміщення орендоване); - адреса розміщення. (вимога пп. 1.3. пункту 1 таблиці 1 додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформаційну довідку про наявність у учасника власних чи орендованих офісних (адміністративних) приміщень, які знаходяться на території України. В якій зазначити: - підстави виникнення права власності/користування із зазначенням реквізитів; - строк дії договору (у разі якщо приміщення орендоване); - адреса розміщення.
Створено
28.08.2020 16:15
Надати до
29.08.2020 16:15
Період вимог/скарг з 17.09.2020 16:56 по 28.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 18.09.2020 14:56 по 29.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-16-000041
Дата створення проекту
16.09.2020 15:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.09.2020 11:44
Дата публікації висновку про результати
07.10.2020 18:40
Дата завершення усунення порушень
23.10.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
16.10.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2020 № 267 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 22.09.2020 № 267 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2020-06-24-010991-a 24.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2020 00:00
Документи рішення
23.09.2020 11:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.06.2020 № 400, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут проектування інфраструктури транспорту», приватне підприємство «Елтранс», товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва», протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 14.09.2020 № 619, від 17.09.2020 № 626, 631. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-15-002485-c не містить інформацію про місцезнаходження та категорію Замовника. При цьому відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 18.09.2020 відмінив торги через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності та повноти заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог частини другої статті 4 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 18.09.2020 відмінив торги через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Дата висновку
06.10.2020 00:00
Дата публікації
07.10.2020 18:40
Документи висновку
07.10.2020 18:40
-
Повідомлення
Відповідь
Аргументовані заперечення до висновку
Аргументовані заперечення до висновку
Висновку
13.10.2020 12:16
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
9 928 794.9 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2020 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546567
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
9 928 794.9 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2020 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546567
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності