Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015-50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування системи вентиляції та кондиціювання) від Офіс Генерального прокурора.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-06-19-007171-c
План UA-P-2020-06-19-006867-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.10.2020 14:25
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.07.2020 14:55
Закінчення аукціону 07.07.2020 15:16
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2020 16:20 до 06.07.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2020 16:20
до 26.06.2020 11:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2020 16:20
до 02.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.07.2020 14:55
до 07.07.2020 15:16
Завершено
Період кваліфікації
з 07.07.2020 15:16
до 14.08.2020 11:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2020 20:02
до 25.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.08.2020 11:09
до 07.10.2020 14:25
Період уточнень
з 19.06.2020 16:20 до 26.06.2020 11:00
Період оскарження
з 19.06.2020 16:20 до 02.07.2020 00:00
Період аукціону
з 07.07.2020 14:55 до 07.07.2020 15:16
Період кваліфікації
з 07.07.2020 15:16 до 14.08.2020 11:09
Період кваліфікації
з 07.07.2020 15:16 до 14.08.2020 11:09
Основні параметри
ДК 021:2015-50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування системи вентиляції та кондиціювання)
Категорія Замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
22 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи вентиляції та кондиціювання
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15, вул. Гусовського, 9, вул. Московська, 8 (корпус 24), вул. Борисоглібська, 18, вул. Грінченка, 3-Б, вул. Антонова, 2-А, вул. С. Петлюри, 7/9, бул. Л. Українки, 26-А, вул. Іллєнка, 81Б, м. Київ.
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата фактично наданих Послуг здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акта виконаних робіт формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3
Документи закупівлі
-
19.06.2020 16:24
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Христенко
Електронна пошта
Телефон
+380442007475
Замовник
ЄДРПОУ
00034051
Повна назва
Офіс Генерального прокурора
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕРВІС 24 УКРАЇНА"
Пропозиція:
746 354.96 грн.
Учасник:
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"
Пропозиція:
714 454.06 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 14.07.2020 20:02 по 25.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
14.07.2020 20:02
-
Звіт про оцінку
07.07.2020 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Всупереч вимогам пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці «Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію на виконання вимог статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації пропозиція учасника не містить Довідки з інформацією про наявність в учасника для оперативної бригади фахівців не менше 3 (трьох) власних та/або орендованих та/або взятих у лізинг автомобілів. Оприлюднити Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням ЕЦП/КЕП та електронної печатки (у разі наявності) в якій зазначається інформація про наявність в учасника для оперативної бригади фахівців не менше 3 (трьох) власних та/або орендованих та/або взятих у лізинг автомобілів. Всупереч вимогам пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці «Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію на виконання вимог статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації пропозиція учасника не містить протоколу засідання атестаційної комісії, що підтверджує проходження працівником учасника Курашем А.М. навчання та/або перевірку знань з газового зварювання з використанням ацетилену трубопроводів: водопостачання і каналізації, теплових мереж в нижньому просторовому положенню шва із сталей гр.W01, в тому числі газополум’яна пайка всіх видів сталей, міді і мідних сплавів. Оприлюднити протокол засідання атестаційної комісії від 17.04.2020 № КВ0111/12-182-4п. Всупереч вимогам пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці «Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію на виконання вимог статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації надані учасником копії аналогічних договорів не містять підтвердження надання послуг з технічного обслуговування холодильної машини центрального кондиціювання. Оприлюднити копію виконаного аналогічного договору протягом останніх 5 (п’яти) років та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору, а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з технічного обслуговування систем вентиляції, систем центрального кондиціювання, кондиціонерів (спліт-систем), що обов’язково мають включати технічне обслуговування холодильної машини центрального кондиціювання.
Створено
09.07.2020 18:50
Надати до
10.07.2020 18:50
Період вимог/скарг з 14.07.2020 20:03 по 25.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
14.07.2020 20:03
-
Звіт про оцінку
14.07.2020 20:02
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 14.08.2020 11:09 по 25.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
14.08.2020 11:09
-
14.08.2020 10:59
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-06-19-007171-c-a2
Підписаний і діє
Номер
10/20-06
714 454.06 грн.
595 378.38 грн.
З ПДВ
Підписано
02.10.2020
Строк дії договору з
02.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування системи вентиляції та кондиціювання
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування системи вентиляції та кондиціювання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.10.2020 14:25
-
07.10.2020 14:24
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.07.2020 11:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007475
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.07.2020 11:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007475
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності