Показати схожі тендери

Закупівля Відсів, пісок від КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-06-15-003277-c
План UA-P-2020-06-12-000983-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.07.2020 15:08
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 01.07.2020 12:44
Закінчення аукціону 01.07.2020 13:35
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.06.2020 13:05 до 01.07.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.06.2020 13:05
до 21.06.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.06.2020 13:05
до 27.06.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.07.2020 12:44
до 01.07.2020 13:35
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2020 13:35
до 10.07.2020 09:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.07.2020 14:37
до 21.07.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2020 09:41
до 22.07.2020 15:08
Період уточнень
з 15.06.2020 13:05 до 21.06.2020 00:00
Період оскарження
з 15.06.2020 13:05 до 27.06.2020 00:00
Період аукціону
з 01.07.2020 12:44 до 01.07.2020 13:35
Період кваліфікації
з 01.07.2020 13:35 до 10.07.2020 09:41
Період кваліфікації
з 01.07.2020 13:35 до 10.07.2020 09:41
Основні параметри
Відсів, пісок
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 290 (метри кубічні)
Пісок для зимового утримання доріг
Опис предмета закупівлі
Пісок для зимового утримання доріг
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
1 290
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
33027, Україна, Рівненська область, Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Дата постачання по
31.12.2020 13:10
Позиція : №2 1 110 (метри кубічні)
Відсів для зимового утримання доріг
Опис предмета закупівлі
Відсів для зимового утримання доріг
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
1 110
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
33027, Україна, Рівненська область, Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Дата постачання по
31.12.2020 13:10
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування- бюджет цільових фондів. Оплата за поставлений Товар здійснюється на підставі ст.. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Документи закупівлі
-
15.06.2020 15:47
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Муха Валентина Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mucha Valentina Aleksandrovna
Електронна пошта
Телефон
+380362230236
Факс
+380362230236
Замовник
ЄДРПОУ
13974620
Назва (англійською мовою)
ME Rivne Communal Road Operating Administration of Highways
Повна назва
КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
Повна назва (англійською мовою)
ME Rivne Communal Road Operating Administration of Highways
Поштовий індекс
33027
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м Рівне
Адреса
м Рівне вул Д.Галицького 25
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи"
Пропозиція:
660 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
659 999 грн.
Учасник:
ФОП "РОЙКО АНАТОЛІЙ ТАРАСОВИЧ"
Пропозиція:
645 000 грн.
Учасник:
ТОВ Монобуд-С
Пропозиція:
570 000 грн.
Учасник:
ФОП "САЧУК ВАСИЛЬ КОСТЯНТИНОВИЧ"
Пропозиція:
548 370 грн.
Учасник:
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
Пропозиція:
548 240.4 грн.
Учасник:
ТОВ Торгово-Будівельний Дім "СК"
Пропозиція:
542 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.07.2020 14:37 по 17.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Документи кваліфікації
06.07.2020 14:36
-
06.07.2020 14:34
Повідомлення про рішення
01.07.2020 13:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, що подані учасником ТОВ Торгово-Будівельний Дім "СК" у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією Закупівля Відсів, пісок (Код ДК 021:2015 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В наданій Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за №39 від 29.06.2020р вказано, що Договір№042020-3 від 09.04.2020р укладений з ТОВ « Острогтрансгруп» виконано на 800000,00грн. У підтверджуючих документах про виконання цього договору наявна видаткова накладна №4 від 09.04.2020р на суму 49220,86грн..( відсутні копії усіх видаткових накладних, які б свідчили про виконання договору в повному обсязі). 1.2. Відсутній наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначеного документа. 2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. У п. 2 додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження» вказано, що Учасник повинен надати: лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі в повному обсязі, який зазначено в даній тендерній документації., з підтверджуючим документом ( копією договору з усіма додатками , копії документів про його виконання ). Підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є: -копія видаткової накладної та/або копія акту прийому передачі товару за таким договором.). 2.2. У п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» учасник повинен завантажити :оригінал або засвідчену в установленому порядку копію документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання керівником організації-учасника), доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності) – у разі підписання іншою особою; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей. Просимо надати: 3.1. . Копії усіх видаткових накладних до Договору №042020-3 від 09.04.2020р укладений з ТОВ « Острогтрансгруп», які свідчили б про його виконання в повному обсязі ; 3.3. Оригінал або засвідчену в установленому порядку копію наказу про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначеного документу.
Створено
03.07.2020 16:41
Надати до
04.07.2020 16:41
Період вимог/скарг з 10.07.2020 9:41 по 21.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.07.2020 09:41
-
10.07.2020 09:38
Повідомлення про рішення
06.07.2020 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» (ЄДРПОУ 37017486), згідно п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-IX (далі — Закон) 22.06.2020 року. 1. Перелік виявлених невідповідностей: на виконання пункту 1. “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” додатку 2 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження” Учасником ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» (ЄДРПОУ 37017486), у складі тендерної пропозиції, надано довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про наявність матеріально-технічної бази та обладнання для належного виконання поставок товару. В даній довідці Учасником зазначено: нежитлове приміщення, а саме: складське приміщення, площею 80 м2, яке знаходиться за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4д ; вантажний автомобіль Фольксваген Крафтер вантажний, АА 8938 РС; автонавантажувач INOMA VFHM480 із кареткою зміщення. Примітка: відповідно до п.5 додатку 4: у разі, якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі надати зразки та виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється. Пунктом 8 додатку 4 тендерної документації зазначено, що умови поставки здійснюються партіями (згідно заявки замовника): Рівненська обл., м. Рівне, вул. Д. Галицького, 25 . Вищезазначений Учасником перелік матеріально-технічної бази та обладнання не дає змоги Замовнику оцінити можливість даного Учасника виконати замовлення вчасно, згідно умов тендерної документації та Договору, та прийняття його пропозиції для Замовника буде ризикованим кроком, оскільки спроможність та потенціал такого учасника на виконання умов запланованого договору не є підтвердженими. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1. “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” додатку 2 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: доповнити довідку №30/06-7 від 30.06.2020 року «Про наявність матеріально-технічної бази та обладнання» матеріально-технічною базою та обладнанням, необхідним для належного виконання поставок товару або ж надати інформацію про залучення третіх осіб до виконання договору (надання послуг перевезення).
Створено
08.07.2020 14:02
Надати до
09.07.2020 14:02
Договір
UA-2020-06-15-003277-c-a1
Підписаний і діє
Номер
ПО-000268
548 240.4 грн.
456 867 грн.
З ПДВ
Підписано
22.07.2020
Строк дії договору з
22.07.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 290 (метри кубічні)
Пісок для зимового утримання доріг
Номенклатура
Пісок для зимового утримання доріг
Кількість
1 290
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 110 (метри кубічні)
Відсів для зимового утримання доріг
Номенклатура
Відсів для зимового утримання доріг
Кількість
1 110
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
22.07.2020 15:08
-
22.07.2020 15:04
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2020 00:00
Замовник:
КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
Контактний телефон:
+380362230236
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2020 00:00
Замовник:
КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
Контактний телефон:
+380362230236
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності