Показати схожі тендери

Закупівля Посібники від Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-06-12-009819-c
План UA-P-2020-06-12-001826-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 22.12.2020 00:02
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 30.06.2020 13:33
Закінчення аукціону 30.06.2020 14:00
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
64 390 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 900 грн. (2,95 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2020 17:44 до 27.06.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2020 17:44
до 17.06.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2020 17:44
до 23.06.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.06.2020 13:33
до 30.06.2020 14:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2020 14:00
до 11.12.2020 10:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2020 15:32
до 22.12.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 11.12.2020 10:28
-
Період уточнень
з 12.06.2020 17:44 до 17.06.2020 18:00
Період оскарження
з 12.06.2020 17:44 до 23.06.2020 00:00
Період аукціону
з 30.06.2020 13:33 до 30.06.2020 14:00
Період кваліфікації
з 30.06.2020 14:00 до 11.12.2020 10:28
Період кваліфікації
з 30.06.2020 14:00 до 11.12.2020 10:28
Основні параметри
Посібники
1. Інформація про Замовника: 1.1. Найменування – Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради 1.2. Місцезнаходження – 61146, Україна, Харківська обл., м.Харків, вул. Валентинівська, 27-Г. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 02146334. 1.4. Категорія: відповідно до частини 3 пункту 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі).
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 900
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дидактичні матеріали (мікроскоп)
Код ДК 021:2015
22470000-5 - Посібники
Кількість
46
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, заклади загальної середньої освіти Московського району
Дата постачання по
17.08.2020 17:48
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Замовником після отримання Товару за накладною в термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту її підписання шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься протягом 15 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Документи закупівлі
-
12.06.2020 17:49
-
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
23.09.2020 09:58
Під час детального розгляду процедури закупівлі дидактичних матеріалів (мікроскопів) для закладів загальної середньої освіти Московського району м. Харкова на 2020 рік за процедурою відкритих торгів (Код ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники), (№ закупівлі UA-2020-06-12-009819-c) було виявлено порушення в частині порядку визначення предмета закупівлі. Так, товар «мікроскопи», відповідно до ДК 2015, відноситься до коду 38510000-3. Враховуючи цю обставину, тендерним комітетом було прийнято рішення відповідно до ч. 2 п. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) відмінити торги на закупівлю дидактичних матеріалів (мікроскопів) для закладів загальної середньої освіти Московського району м. Харкова на 2020 рік за процедурою відкритих торгів (Код ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники), (№ закупівлі UA-2020-06-12-009819-c).
23.09.2020 09:58
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назіна Ірина Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Hribionkina Nataliia Volodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380577251572
Факс
+380577251572
Замовник
ЄДРПОУ
02146334
Назва (англійською мовою)
Department for Education of Moskovskyi District Administration of Kharkov City Council
Повна назва
Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department for Education of Moskovskyi District Administration of Kharkov City Council
Поштовий індекс
61146
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Валентинівська, 27-г
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна
Пропозиція:
64 200 грн.
Учасник:
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна
Пропозиція:
64 170 грн.
Учасник:
ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА"
Пропозиція:
62 100 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.07.2020 15:32 по 28.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення порушень 1) Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. Відсутній аналогічний договір укладений з Відділом освіти Чугуївської районної державної адміністрації за кодом ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі на загальну суму 10 500,00 грн. 1.2. Відсутній позитивний відгук від Замовника за вищезазначеним договором. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2.1. пп. 3 п. 3 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2018-2020 році), разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2–х) та не менше 2 позитивних відгуків від Замовника до цих договорів. Під аналогічним договором, відповідно до умов тендерної документації, є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання предмету цієї закупівлі (код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі) до замовника (бюджетної установи або бюджетного закладу або відділу/управління освіти).» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Надати аналогічний договір укладений з Відділом освіти Чугуївської районної державної адміністрації за кодом ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі на загальну суму 10 500,00 грн. 1.2. Надати позитивний відгук від Замовника за вищезазначеним договором
Створено
15.07.2020 14:58
Надати до
16.07.2020 14:58
Період вимог/скарг з 21.07.2020 14:51 по 01.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
21.07.2020 14:51
-
17.07.2020 15:33
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.09.2020 8:41 по 05.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.09.2020 08:41
-
24.09.2020 08:39
Повідомлення про рішення
18.08.2020 15:08
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.12.2020 9:59 по 15.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутні медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до "Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів", затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. 1.2. Відсутній трудовий договір (контракт) та/або трудові книжки Кортуна Андрія Анатолійовича та Бутенко Дмитра Володимировича саме як експедиторів. 1.3 Відсутні повідомлення про прийняття працівників (водіїв-експедиторів) на роботу на Бутенко Дмитра Володимировича та Кортуна Андрія Анатолійовича. 1.4 Відсутній трудовий договір (контракт) та/або трудові книжки та повідомлення про прийняття працівників на роботу до Римашевської Юлії Юріївни, зокрема щодо прийняття Римашевської Юлії Юріївни на посаду експедитора транспортного. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп. 2.2 пп. 2 п. 3.5.2 ч. 5 розділу III Тендерної документації. «Учасник повинен був надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до "Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів", затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013.» 2.2 пп. 2.3 пп. 2 п. 3.5.2 ч. 5 розділу III Тендерної документації «Учасник повинен був надати трудовий договір (контракт) та/або трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 цього додатку) та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби». 2.3 пп. 2.3 пп. 2 п. 3.5.2 ч. 5 розділу III Тендерної документації «Учасник повинен був надати трудовий договір (контракт) та/або трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 цього додатку) та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби». 2.4 пп. 2.3 пп. 2 п. 3.5.2 ч. 5 розділу III Тендерної документації «Учасник повинен був надати трудовий договір (контракт) та/або трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 цього додатку) та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік. 3.2. Надати трудовий договір (контракт) та/або трудові книжки Кортуна Андрія Анатолійовича та Бутенко Дмитра Володимировича саме як експедиторів. 3.3 Надати повідомлення про прийняття працівників (водіїв-експедиторів) на роботу на Бутенко Дмитра Володимировича та Кортуна Андрія Анатолійовича. 3.4 Надати трудовий договір (контракт) та/або трудові книжки та повідомлення про прийняття працівників на роботу до Римашевської Юлії Юріївни, зокрема щодо прийняття Римашевської Юлії Юріївни на посаду експедитора транспортного
Створено
27.11.2020 17:41
Надати до
28.11.2020 17:41
Період вимог/скарг з 11.12.2020 10:19 по 22.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Строк дії тендерної пропозиції закінчився
Зміст
Тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.12.2020 10:28 по 22.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Строк дії тендерної пропозиції закінчився
Зміст
Тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Торги не відбулися
Очікувана вартість
64 390 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2020 18:00
Замовник:
Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Контактний телефон:
+380577251572
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
64 390 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2020 18:00
Замовник:
Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Контактний телефон:
+380577251572
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності