Показати схожі тендери

Закупівля НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає; 35817 Прокладки для нетримання від ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-06-01-008698-b
План UA-P-2020-06-01-004147-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.10.2020 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 399 487.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 745.19 грн. (0,06 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.06.2020 22:10 до 22.07.2020 20:00
Завершено
Період уточнень
з 01.06.2020 22:10
до 12.07.2020 20:00
Завершено
Період оскарження
з 01.06.2020 22:10
до 18.07.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 22.07.2020 20:03
до 28.09.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.09.2020 12:48
до 28.09.2020 16:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.09.2020 16:59
до 09.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.09.2020 16:59
до 16.10.2020 15:56
Період уточнень
з 01.06.2020 22:10 до 12.07.2020 20:00
Період оскарження
з 01.06.2020 22:10 до 18.07.2020 00:00
Період кваліфікації
з 22.07.2020 20:03 до 28.09.2020 00:00
Період кваліфікації
з 28.09.2020 12:48 до 28.09.2020 16:59
Період кваліфікації
з 28.09.2020 12:48 до 28.09.2020 16:59
Основні параметри
НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає; 35817 Прокладки для нетримання
National Classification of Medical Devices 024:2019: 60709 - Draping incontinence liner; 35817 Incontinence pants liner
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:  Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Terms of payment of the contract (order of settlements): The Customer is obliged to pay for the goods within 7 banking days from the date of signing by the parties of the act (acts) of acceptance and transfer of goods, and in terms of advance payment - in accordance with regulations (for Participants - residents). The Goods are paid by the Customer by transfer of funds within 7 banking days from the date of delivery, subject to a duly executed customs declaration, and in terms of advance payment - in accordance with applicable law (for Participants - non-residents). The Customer has the right to provide the Supplier with an advance in the amounts and in the manner prescribed by current legislation of Ukraine. The supplier uses the advance in the manner prescribed by current legislation of Ukraine on the use of budget funds. In case of delay in budget financing, the payment for the delivered goods is made within seven banking days from the date of receipt by the Customer of the budget purpose to finance the purchase to its registration account. Language in which tender proposals should be prepared: Tender proposals prepared by Resident Participants in Ukraine are taught in Ukrainian. Tender proposals prepared by non-resident Bidders of Ukraine may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian. Documents whose text is presented in a foreign language with its simultaneous presentation in Ukrainian and other printed sources of literary information, such as booklets, passports for equipment, instructions for operation of equipment, etc., are not translated.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
32 050 450.6 грн.
Лот №1. НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає
Назва предмета закупівлі
Лот №1. НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot №1. National Classification of Medical Devices 024:2019: 60709 - Draping incontinence liner
Очікувана вартість
32 050 450.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
160252,253
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
961 513.52
Аукціон
Cтарт аукціону
28.09.2020 11:51
Закінчення аукціону
28.09.2020 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
National Classification of Medical Devices 024:2019: 60709 - Draping incontinence liner
Код ДК 021:2015
33770000-8 - Папір санітарно-гігієнічного призначення
GMDN
60709 Пелюшка вбирає
Кількість
2 621 168
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язаний оплатити товар протягом 7 банківських днів з моменту підписання сторонами акту (актів) приймання-передачі товару, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – резидентів). Товар оплачується Замовником шляхом переказу коштів протягом 7 банківських днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – нерезидентів). Замовник має право надати Постачальнику аванс в обсягах та порядку, передбаченому чинним законодавством України. Постачальник використовує аванс у порядку, передбаченому чинним законодавством України з питань використання бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Б-777"
Пропозиція:
30 288 018.52 грн.
Учасник:
ТОВ ПАРКТОРГ
Пропозиція:
32 033 232 грн.
Учасник:
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"
Пропозиція:
30 128 018 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.09.2020 11:51
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
4 349 037 грн.
Лот №2. НК 024:2019: 35817 Прокладки для нетримання
Назва предмета закупівлі
Лот №2. НК 024:2019: 35817 Прокладки для нетримання
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot №2. National Classification of Medical Devices 024:2019: 35817 Incontinence pants liner
Очікувана вартість
4 349 037 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21745,185
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 471.11
Аукціон
Cтарт аукціону
28.09.2020 12:27
Закінчення аукціону
28.09.2020 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
НК 024:2019: 35817 Прокладки для нетримання
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
National Classification of Medical Devices 024:2019: 35817 Incontinence pants liner
Код ДК 021:2015
33770000-8 - Папір санітарно-гігієнічного призначення
GMDN
35817 Прокладки для нетримання
Кількість
790 734
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язаний оплатити товар протягом 7 банківських днів з моменту підписання сторонами акту (актів) приймання-передачі товару, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – резидентів). Товар оплачується Замовником шляхом переказу коштів протягом 7 банківських днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – нерезидентів). Замовник має право надати Постачальнику аванс в обсягах та порядку, передбаченому чинним законодавством України. Постачальник використовує аванс у порядку, передбаченому чинним законодавством України з питань використання бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Б-777"
Пропозиція:
4 286 035.04 грн.
Учасник:
ТОВ ПАРКТОРГ
Пропозиція:
4 305 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.09.2020 12:27
Документи закупівлі
14.07.2020 18:03
-
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слизько Михайло Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Slyz'ko Mykhaylo Volodymyrovych
Електронна пошта
Телефон
380444040112
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://dsp.kievcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
37441694
Назва (англійською мовою)
Department of Social Policy of Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
Department of Social Policy of Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Поштовий індекс
03165
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Любомира Гузара, 7
Прекваліфікація
Лот № 1 Лот №1. НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає
ТОВ "Б-777" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.07.2020 20:03
Витяг з ЄДР
ТОВ "БЛУМІ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Пропозицію учасника ТОВ "БЛУМІ" відхилено з наступних підстав: 1) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимогам до учасника відповідно до законодавства (абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі”), тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”). Додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати, зокрема такі документи: 1) копію декларації про відповідність та/або Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів та надати гарантійний лист, що Учасник зобов’язується надати відповідні документи (декларації відповідності та/або сертифікат відповідності) при постачанні; 2) Копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Зазначений документ повинен бути дійсний на момент розкриття пропозицій та виданий уповноваженим державним органом (установою, підприємством) в Україні та надати гарантійний лист, що Учасник зобов’язується надати копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар при постачанні. На виконання зазначеної вимоги учасником надано документи не в повному обсязі, а саме. Учасником не надано копію декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів на товар «Dr. Marсo» Jumbo пелюшки поглинаючі 180*90см, висновок державної-епідеміологічної експертизи на товар «Dr. Marсo» Jumbo пелюшки поглинаючі 180*90см, гарантійний лист щодо надання при постачанні товару копії декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів на товар пелюшки “Tactil”, гарантійний лист щодо надання при постачанні товару копію висновку державної-епідеміологічної експертизи на товар пелюшки “Tactil”.
Документи прекваліфікації
22.07.2020 20:04
Витяг з ЄДР
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Пропозицію учасника ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ відхилено з наступних підстав: 1) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимогам до учасника відповідно до законодавства (абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі”), тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”), а саме: - додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: “Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником або з уповноваженим представником виробника в Україні; або б) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції або з уповноваженим представником виробника в Україні, підписаний зі сторони виробника або з уповноваженим представником виробника в Україні. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника або уповноваженого представника виробника в Україні щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.; Скановані зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо). Зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні рекомендовано надавати з позначкою «Зразок»; Запропонований до постачання товар повинен мати інструкцію з застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції з застосування товару, завірену підписом та печаткою виробника або уповноваженого представника виробника в Україні; Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника або уповноваженого представника виробника в Україні з підтвердженням можливості поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів.”. На підтвердження зазначених вимог учасником було надано документи виробника FUJIAN DASHAN PAPER CO., LTD. У Замовника виникли сумніви щодо справжності наданих документів, оскільки при збільшенні наданих документів, чітко проявляються ознаки накладення графічного зображення печатки та підпису на документи. - додатком 2 тендерної документації передбачено, що упаковка товару повинна містити інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (надати фотографічні зображення упаковки товару). П. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що документи, що розміщуються учасником в ProZorro, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Учасником надані зображення товару, які унеможливлють підтвердження вищезазначених вимог.
Документи прекваліфікації
22.07.2020 20:04
Витяг з ЄДР
ТОВ ПАРКТОРГ : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.07.2020 20:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Пропозицію учасника ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" відхилено з наступних підстав: 1) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимогам до учасника відповідно до законодавства (абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі”), тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”), а саме: - додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: “Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником або з уповноваженим представником виробника в Україні; або б) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції або з уповноваженим представником виробника в Україні, підписаний зі сторони виробника або з уповноваженим представником виробника в Україні. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника або уповноваженого представника виробника в Україні щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.; Скановані зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо). Зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні рекомендовано надавати з позначкою «Зразок»; Запропонований до постачання товар повинен мати інструкцію з застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції з застосування товару, завірену підписом та печаткою виробника або уповноваженого представника виробника в Україні; Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника або уповноваженого представника виробника в Україні з підтвердженням можливості поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів.”. На підтвердження зазначених вимог учасником було надано документи виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO., LTD. Надані документи містять різні, не схожі один на одного варіанти підписів, зокрема одні виконані ієрогліфами, інші — латиницею, у той час як підписантом зазначено одну і ту ж саму особу (Wang Ke Feng/director ). Окрім того, при збільшенні документів, чітко проявляються ознаки накладення графічного зображення печатки на документи. Таким чином, у Замовника виникли сумніви щодо справжності наданих документів. - додатком 2 тендерної документації передбачено, що упаковка товару повинна містити інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (надати фотографічні зображення упаковки товару). П. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що документи, що розміщуються учасником в ProZorro, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Учасником надані зображення товару, які унеможливлють підтвердження вищезазначених вимог. 3) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимогам до учасника відповідно до законодавства (абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі”); учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (абз.4 п.1 ч.1 ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі”), з наступних причин. Учасник пропонує до закупівлі товар, операції з постачання якого не узгоджуються з зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, основним кодом економічної діяльності 46.46 (Оптова торгівля фармацевтичними товарами), оскільки предметом закупівлі є товар, який не є фармацевтичним. Інші види діяльності, що дозволяють здійснення постачання товару, що закуповується, реєстраційними документами учасника не передбачені.
Документи прекваліфікації
22.07.2020 20:05
Витяг з ЄДР
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.09.2020 15:58
Витяг з ЄДР
ТОВ ПАРКТОРГ : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція підлягає відхиленню відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.09.2020 № 17433-р/пк-пз
Документи прекваліфікації
22.09.2020 16:07
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот №2. НК 024:2019: 35817 Прокладки для нетримання
ТОВ "Б-777" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.07.2020 20:03
Витяг з ЄДР
ТОВ ПАРКТОРГ : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.07.2020 20:04
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1. НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає
Період вимог/скарг з 28.09.2020 16:59 по 09.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
28.09.2020 16:57
-
documentType.award.awardNotice
28.09.2020 12:49
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот №2. НК 024:2019: 35817 Прокладки для нетримання
Період вимог/скарг з 28.09.2020 16:59 по 09.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
28.09.2020 16:58
-
documentType.award.awardNotice
28.09.2020 12:49
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-06-01-008698-b-a1
Підписаний і діє
Номер
67
30 128 018 грн.
28 157 026.17 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 621 168 (штуки)
НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає
Номенклатура
НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає
Кількість
2 621 168
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
GMDN
60709 Пелюшка вбирає
Документи договору
16.10.2020 15:30
-
Підписаний договір
UA-2020-06-01-008698-b-a2
Підписаний і діє
Номер
66
4 286 035.04 грн.
4 005 640.22 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
790 734 (штуки)
НК 024:2019: 35817 Прокладки для нетримання
Номенклатура
НК 024:2019: 35817 Прокладки для нетримання
Кількість
790 734
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
GMDN
35817 Прокладки для нетримання
Документи договору
16.10.2020 15:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
36 399 487.6 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2020 20:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444040112
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
36 399 487.6 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2020 20:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444040112
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності