Показати схожі тендери
Закупівля 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва)) від Служба автомобільних доріг у Запорізькій області.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-06-01-001815-a
План UA-P-2020-06-01-007198-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.08.2020 09:32
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.07.2020 12:37
Закінчення аукціону 13.07.2020 13:04
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
106 214 988.32 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
531 074.94 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.06.2020 18:26 до 10.07.2020 20:00
Завершено
Період уточнень
з 01.06.2020 18:26
до 30.06.2020 20:00
Завершено
Період оскарження
з 01.06.2020 18:26
до 06.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.07.2020 12:37
до 13.07.2020 13:04
Завершено
Період кваліфікації
з 13.07.2020 13:04
до 22.07.2020 16:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2020 16:44
до 02.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2020 16:52
до 03.08.2020 09:32
Період уточнень
з 01.06.2020 18:26 до 30.06.2020 20:00
Період оскарження
з 01.06.2020 18:26 до 06.07.2020 00:00
Період аукціону
з 13.07.2020 12:37 до 13.07.2020 13:04
Період кваліфікації
з 13.07.2020 13:04 до 22.07.2020 16:52
Період кваліфікації
з 13.07.2020 13:04 до 22.07.2020 16:52
Основні параметри
71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
531 074.94
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
03.03.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування.
Документи закупівлі
-
25.06.2020 19:12
-
Тендерна документація
Тендерна документація
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2020 19:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Полякова Катерина Петрівна
Електронна пошта
Телефон
+380966070662
Замовник
ЄДРПОУ
25891336
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Поштовий індекс
69095
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА"
Пропозиція:
94 000 000 грн.
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"
Пропозиція:
90 000 000 грн.
Учасник:
DOLSAR MUHENDISLIK ANONIM SIRKETI
Пропозиція:
89 999 999 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.07.2020 16:44 по 02.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1)Відповідно до вимог п. 7 Розділу І тендерної документації для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасником DOLSAR MUHENDISLIK ANONIM SIRKETI було надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – автомобілей, поданих відповідно до Довідки за таблицею 2, які видані офіційним органом Турецької Республіки і не містять положення про їх апостиль та/або листа-роз’яснення учасника з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. 2) Також Учасником DOLSAR MUHENDISLIK ANONIM SIRKETI не було надано кваліфікаційний сертифікат інженера –геодезиста.
Документи кваліфікації
22.07.2020 16:44
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 22.07.2020 16:49 по 02.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасником було надано перелік документів , серед яких була надана довідка про оренду офісного приміщення та будівельного модулю (файл «довідка офіс.pdf»). Згідно вимог тендерної документації, в підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник має надати: -посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт(и), перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2 або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику такого(их) об’єкту(ів) до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначеного(их) договору(ів) передбачено їх складання). Учасником КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" не було надано копії вищенаведених документів.
Документи кваліфікації
22.07.2020 16:49
-
22.07.2020 16:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 22.07.2020 16:52 по 02.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА" відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим умовам тендерної документації.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
22.07.2020 16:52
-
22.07.2020 16:49
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-06-01-001815-a-c1
Підписаний і діє
Номер
102АМ-20
94 000 000 грн.
78 333 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
03.08.2020
Строк дії договору з
03.08.2020
по
03.03.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))
Номенклатура
71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))
Кількість
1
Одиниця виміру
роб.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.08.2020 09:32
-
03.08.2020 09:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-10-16-000058
Дата створення проекту
16.10.2020 15:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.10.2020 18:01
Дата публікації висновку про результати
11.11.2020 13:52
Дата завершення усунення порушень
26.11.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.10.2020 № 187 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 187 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-06-01-001815-a 01.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.10.2020 00:00
Документи рішення
20.10.2020 18:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
conclusion.other
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 25.06.2020 № 4 (далі – ТД), тендерні пропозиції DOLSAR MUHENDISLIK ANONIM SIRKETI, КОНСОРЦІУМ «ІНСІ», КОНСОРЦІУМ «АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА Україна» (далі – Переможець), протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 20.07.2020 № 6, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.07.2020 № 7, від 22.07.2020 № 8, від 22.07.2020 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2020, договір від 03.08.2020 № 102АМ-20. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-06-01-007198-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Моніторингом встановлено, що Замовником відповідно до протоколу від 22.07.2020 № 7 відхилено учасника DOLSAR MUHENDISLIK ANONIM SIRKETI, без надання вимоги про усунення невідповідностей, в частині завіряння свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів апостилем, що призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII. Також, аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовник, відповідно до протоколу від 22.07.2020 № 8, неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ІНСІ», у зв’язку з тим, що учасником не надано копії документів про оренду офісного приміщення та будівельного модулю, які зазначені в файлі «довідка офіс». Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 ТД учасники мають надати довідку про перелік матеріально-технічної бази. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику такого(их) об’єкту(ів) до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначеного(их) договору(ів) передбачено їх складання). Моніторингом встановлено, що в складі пропозиції КОНСОРЦІУМ «ІНСІ» міститься договір від 18.06.2020 № 40-06/20-підв про оренду офісного приміщення, який діє до 18.06.2021 та який містить умови про можливість його пролонгації та договір від 15.06.2020 № 15/06-1 про оренду будівельного модулю, який діє до 31.12.2021 року та містить умови про можливість його пролонгації. Отже, КОНСОРЦІУМ «ІНСІ» виконано умови пункту 1.1. Додатку 1 ТД. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, відхилено тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «ІНСІ» з причин, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції від від 22.07.2020 № 8, чим порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення п. 1 ч. 2 ст. 4, п. 5 ч. 1 ст. 5, п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21, ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
10.11.2020 00:00
Дата публікації
11.11.2020 13:52
Документи висновку
11.11.2020 13:52
-
Оскарження в суді
Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 11.12.2020 року отримано копію ухвали від 02.12.2020 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/8629/20 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/2497 від 25.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-16-000058 ) закупівлі "71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) (І черга будівництва))"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-01-001815-a).
Дата публікації
11.12.2020 14:46
Повідомлення
Відповідь
Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 25.11.2020 року подано Позовну заяву (вих. № 9/2497 від 25.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-16-000058 ) закупівлі "71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-01-001815-a).
Висновку
26.11.2020 09:43
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
106 214 988.32 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2020 20:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380966070662
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
106 214 988.32 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2020 20:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380966070662
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності