Показати схожі тендери

Закупівля ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13) від ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-05-21-006075-c
План UA-P-2020-05-21-002686-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 14.07.2020 00:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 09.06.2020 12:17
Закінчення аукціону 09.06.2020 12:44
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
16 365 438.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
81 827.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2020 17:45 до 08.06.2020 08:05
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2020 17:45
до 29.05.2020 08:05
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2020 17:45
до 04.06.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.06.2020 12:17
до 09.06.2020 12:44
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2020 12:44
до 15.06.2020 14:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.06.2020 14:07
до 26.06.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 15.06.2020 14:07
-
Період уточнень
з 21.05.2020 17:45 до 29.05.2020 08:05
Період оскарження
з 21.05.2020 17:45 до 04.06.2020 00:00
Період аукціону
з 09.06.2020 12:17 до 09.06.2020 12:44
Період кваліфікації
з 09.06.2020 12:44 до 15.06.2020 14:07
Період кваліфікації
з 09.06.2020 12:44 до 15.06.2020 14:07
Основні параметри
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13)
Площа даху - 2884,27 м.кв., площа приміщень, що підлягають капітальному ремонту 3849,11 м.кв., площа забудови - 2125,90 м.кв., загальна площа - 4188,77 м.кв.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
81 827.19
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, м.Тячів, вул.Вайди,13
Дата постачання з
19.06.2020 00:00
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Пункт 3.3. До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує ______% від зобов’язань за даним Договором, що виникають в межах бюджетних призначень на 2020 рік у сумі ___________________ грн. (_______________ копійок) з ПДВ, з наступним погашенням його по закінченні в ________ термін, якщо Підрядник протягом _______ місяця (місяців) не використає аванс, він сплачує на користь Замовника штраф у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен наступний день протягом зазначеного терміну з дня отримання бюджетних коштів. Пункт 3.10. проекту Договору підряду: Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання).
Документи закупівлі
-
22.05.2020 11:45
-
Тендерна документація
Скасування
14.07.2020 00:01
Відміна процедури відкритих торгів у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
03.07.2020 10:19
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дерен Станіслав Іванович
Електронна пошта
Телефон
+380964928440
Сайт:
http://tyachiv.osv.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40334947
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90500
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Тячів
Адреса
вул. Шевченка, буд. 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП АрхІміджБуд
Пропозиція:
15 125 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"
Пропозиція:
15 043 966 грн.
Учасник:
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Пропозиція:
13 577 700 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.06.2020 14:07 по 26.06.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Договір
UA-2020-05-21-006075-c-c1
Очікує підписання
13 577 700 грн.
13 577 700 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (Одиниця)
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13)
Номенклатура
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13)
Кількість
1
Одиниця виміру
одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-06-23-000004
Дата створення проекту
23.06.2020 09:52
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
23.06.2020 13:12
Дата публікації висновку про результати
01.07.2020 15:14
Дата завершення усунення порушень
16.07.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 183-50-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Закарпатська
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2020 № 24 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 23.06.2020 № 24 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-05-21-006075-c 21.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2020 00:00
Документи рішення
23.06.2020 13:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», своєчасності надання відповіді на вимогу. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21 травня 2020 року №31, внесення змін в тендерну документацію, протокол засідання тендерного комітету від 15.06.2020 №35 щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», тендерна пропозиція ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2020. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститися, зокрема, наступна інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Однак, за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-21-002686-c відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія. За результатами проведеного моніторингу наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що Замовником 22 травня 2020 року вносилися зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13». Частиною другої статті 24 Закону визначено порядок внесення змін до тендерної документації, відповідно до якого зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. При цьому, зазначена інформація оприлюднюється Замовником у відповідності до статті 10 цього Закону. Проте, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено, що Замовником не оприлюднено окремого документу, який би містив перелік змін, що вносилися до тендерної документації, чим недотримано вимоги абзаців другого та п’ятого частини другої статті 24 Закону. Окрім того, за результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що в порушення частини четвертої статті 33 Закону, Замовник не надав відповіді на вимогу учасника ПП АрхІміджБуд, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 24 червня 2020 року, щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів та скасування рішення тендерного комітету від 15.06.2020 №35.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, встановлено порушення абзаців другого та п’ятого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції переможця умовам тендерної документації,– порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
01.07.2020 00:00
Дата публікації
01.07.2020 15:14
Документи висновку
01.07.2020 15:14
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Процедура відкритих торгів за предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м. Тячів, вул. Вайди,13) відміняється у зв’язку з неможливістю усунути порушення, виявлені в ході аудиту
Дата публікації
03.07.2020 10:29
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Результат
Усунуто
Дата публікації
07.07.2020 09:46
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
07.07.2020 09:47
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
16 365 438.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2020 08:05
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380964928440
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
16 365 438.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2020 08:05
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380964928440
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності