Закупівля «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування» від Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 21.05.2020 14:32до 05.06.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2020 14:32
до 26.05.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2020 14:32
до 01.06.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.06.2020 13:55
до 09.06.2020 14:58
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2020 14:58
до 23.06.2020 12:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.06.2020 11:20
до 04.07.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2020 12:25
до 09.07.2020 12:49
Період уточнень
з
21.05.2020 14:32
до
26.05.2020 18:00
Період оскарження
з
21.05.2020 14:32
до
01.06.2020 00:00
Період аукціону
з
09.06.2020 13:55
до
09.06.2020 14:58
Період кваліфікації
з
09.06.2020 14:58
до
23.06.2020 12:25
Період кваліфікації
з
09.06.2020 14:58
до
23.06.2020 12:25
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
«Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район с. Лозова, вул. Грушевського, 61
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Аванс
Період:
90
календарні
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт.
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Підстава для відхилення: учасник ТОВ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП", не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим умовам тендерної документації, а саме:
- учасником не виконано умов пунктів 2.1 та 2.3 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(учасник не надав документів (наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода, тощо) на підтвердження наявності в учасника працівника (Горин М.І.), що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, які виконуватимуть заявлені роботи, а також документів на підтвердження його кваліфікації та досвіду з виконання робіт (документи про освіту та/або підвищення кваліфікації).
- учасником не виконано умов пункту 3.3. частини 3 Додатка 1 до тендерної документації та пункту 3 частини 25 тендерної документації, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів). А саме: учасник не надав у складі тендерної пропозиції оригінал/копію документа (встановленого взірця), що засвідчує готовність об’єкта до експлуатації, роботи по якому виконувались згідно договору(-ів), наданих учасником в якості аналогічного договору. Також відсутнє пояснення з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
- учасником не виконано умов пункту 12 частини 24 тендерної документації та пункту 3 частини 25 тендерної документації (у складі тендерної пропозиції учасника відсутній дозвільний документ (встановленого взірця), виданий учаснику(субпідряднику/співвиконавцю) відповідними державними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки у відповідності до чинного законодавства. Також відсутнє пояснення з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації).
У відповідності до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Підстава для відхилення: учасник ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС", не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим умовам тендерної документації, а саме:
- учасником не виконано умов частини 9 тендерної документації, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції(У складі тендерної пропозиції відсутній документ, що підтверджує надання учасником тендерного забезпечення у вигляді електронної гарантії);
- учасником не виконано умов пункту 3 частини 13 тендерної документації, щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»(Учасник не надав довідки, що підтверджує відсутність підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону щодо не притягнення згідно із законом службової (посадова) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми);
- учасником не виконано умов пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасник не надав листів-підтверджень від орендодавця машин, техніки та не підтвердив їх наявність документами про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо);
- учасником не виконано умов пункту 2 частини 24 тендерної документації (у складі тендерної пропозиції відсутній лист від учасника, яким гарантує дотримання умов даного пункту).
- учасником не виконано умов пункту 3.3. частини 3 Додатка 1 до тендерної документації та пункту 3 частини 25 тендерної документації, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів). А саме: учасник не надав у складі тендерної пропозиції оригінал/копію документа (встановленого взірця), що засвідчує готовність об’єкта до експлуатації, роботи по якому виконувались згідно договору(-ів), наданих учасником в якості аналогічного договору. Також відсутнє пояснення з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації;
У відповідності до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Підстава для відхилення: учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ", не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- учасник не виконав умов Пункту 1.1. частини 1 Додатка 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в кількості не менше, визначеної в тендерній документації (учасник не надав у складі тендерної пропозиції оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо), що належать субпідряднику ТОВ «ЕЛЕКТРОМОДЕРН», зокрема на екскаватор, та коток, чим не підтвердив їх наявність);
- учасником не виконано умов пункту 2.1. частини 2 Додатка 1 до тендерної документації, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.(Учасник у складі тендерної документації не надав документів на підтвердження кваліфікації та досвіду з виконання робіт (документи про освіту та/або підвищення кваліфікації), зокрема: на директора - Ляшенко В.Б. та виконавців робіт- Кузьміна Д.М. і Мазур О.В.
- учасником не виконано умов пунктів 2.2 та 2.3 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, зокрема: електрогазозварника, електрика, електромонтажника охоронно-пожежної сигналізації, водія автотранспортного засобу, водія екскаватора, водія крана, яких учасник планував залучати, як працівників субпідрядника ТОВ «ЕЛЕКТРОМОДЕРН». (Учасник у складі тендерної документації на підтвердження наявності робітників основних будівельних професій надав штатний розпис в якому відсутні працівники (різноробочі), наявність яких встановлена умовами тендерної документації, також учасник не надав у складі тендерної пропозиції документів (штатний розпис, наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода тощо), які б підтверджували наявність у субпідрядника ТОВ «ЕЛЕКТРОМОДЕРН» зазначених робітників).
- учасником не виконано умов пункту 3.3 частини 3 Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів). (Учасник не надав документ (встановленого взірця), що засвідчує готовність об’єкта до експлуатації, роботи по якому виконувались згідно договору).
У відповідності до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
«Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.05.2020 №38
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.05.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2020-05-21-002308-b від 21.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями, далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-21-004363-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.05.2020 року №б/н (із змінами від 26.05.2020 №б/н), пояснення Замовника від 26.05.2020 отримане через електронну систему закупівель.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації, вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону у пункті 11 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» тендерної документації невірно зазначено інформацію протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про надання пояснень, щодо складеної тендерної документації не у відповідності до вимог Закону Замовником проінформовано, що керуючись частиною 2 статті 24 Закону прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 26.05.2020, з метою усунення виявлених порушень, внесено зміни в пункт 11 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель замовником усунуто порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 26 травня 2020 року №б/н.
Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 26 травня 2020 року №б/н.
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-002308-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів по предмету «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування» за номером UA-2020-05-21-002308-b.
1. У пункті 11 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Чому зазначена інформація не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
На Ваш запит на пояснення повідомляємо, шо пункт 11 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» тендерної документації дійсно не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена невідповідність була допущена при складанні тендерної документації.
З метою усунення виявленого порушення, керуючись частиною 2, статті 24 Закону «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
«Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Тема:
Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів
Зміст:
Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів необхідних для виконання капітального ремонту.
Дата оприлюднення звернення:
22.05.2020 20:42
Повідомляємо, що технічне завдання по закупівлі зазначених робіт доопрацьоване і відповідно будуть внесені зміни до тендерної документації із викладенням Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» в новій редакції. Додаток 2 доповнено інформацією, зазначеною у підсумковій відомості ресурсів проектно-кошторисної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
26.05.2020 15:15
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Тема:
забезпечення пропозиції
Зміст:
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, у якій формі слід подати забезпечення тендерної пропозиції? Вкажіть, будь ласка, реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: повне найменування і місцезнаходження, банківські реквізити для Оформлення забезпечення. Чи потрібно накладати на забезпечення ЕЦП?
Дата оприлюднення звернення:
26.05.2020 11:53
Повідомляємо, що в оголошені про проведення даної закупівлі зазначено: «Вид тендерного забезпечення – електронна гарантія». Електронна гарантія це – електронний документ. У відповідності до чинного законодавства електронні документи обов’язково засвідчуються електронним підписом. Таким чином, учасники повинні надати тендерне забезпечення у формі електронної гарантії, засвідченої електронним підписом. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції зазначені у частині 2 та 9 тендерної документації, а саме: повне найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації; місцезнаходження (адреса) - вул. Грушевського 8, м. Тернопіль, 46021; банківські реквізити для оформлення забезпечення – р/р №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074.
Дата оприлюднення відповіді:
27.05.2020 17:18
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Тема:
повноваження ФОПа??
Зміст:
Доброго дня. Поясніть яким чином підтвердити повноваження ФОПа ?
Конструкція п.п. 6 П. 24 Інші документи, що... ТД містить вимоги до підтвердження повноважень учасника-юридичної особи. Для діяльності ФОПа таких документів не передбачено. Чи буде достатньо подати Виписку/ Витяг про державну реєстрацію в ЄДР?
Дата оприлюднення звернення:
26.05.2020 14:42
Умовами тендерної документації, а саме: пунктом 3 частини 25 встановлено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Дата оприлюднення відповіді:
27.05.2020 17:16
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Тема:
"відомості про учасника"
Зміст:
Уточніть яким чином заповнювати форму "відомості про учасника" ФОП? Конструкція документу сформована для юридичної особи! Як ФОПу заповнювати графу "відомості про документ, яким затверджено Статут", "Статут учасника", повне і скорочене найменування учасника ?
Дата оприлюднення звернення:
26.05.2020 14:43
Умовами тендерної документації, а саме: пунктом 3 частини 25 встановлено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Таким чином, Учасник ФОП надає у складі тендерної документації документ «Відомості про учасника» без інформації, що не передбачена чинним законодавством України для ФОП із відповідним поясненням (з обґрунтуванням та причинами неподання такої інформації).
Дата оприлюднення відповіді:
27.05.2020 17:15
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Тема:
працівники
Зміст:
Добрий день! Вимоги до працівників є дискримінаційними!!!
На ринку зараз поширена практика, коли за договором обладнання передається в користування разом з послугами його оператора (машиніст, водій). В такому випадку ці оператори мають змогу виконувати роботи, що є предметом закупівлі, але не є працівниками учасника/його субпідрядника, як вказано у ТД. Відповідна вимога ТД є дискримінаційною до учасників, які працюють за таким принципом. Просимо усунунути недоліки п. 2 додатка 1 ТД доповнивши його такими положеннями: "якщо учасник планує залучати обладнання та його операторів ( машиніст, водій...) за договором, то подається скан-копія з оригіналу такого договору і листа-підтвердження контрагента із зазначенням замовника закупівлі, її предмету, ПІБ осіб, що залучаються до виконання робіт"
Дата оприлюднення звернення:
26.05.2020 15:05
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Умови тендерної документації, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідають вищезазначеним вимогам Закону. Замовником не має права встановлювати інші умови до даного кваліфікаційного критерію, крім тих, що визначені Законом.
Дата оприлюднення відповіді:
27.05.2020 17:14
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Тема:
авансовий платіж
Зміст:
Підкажіть, яким чином визначаєть можливість здійснити авансовий платіж за договором? Чи впливає на це суб'єкт-переможець? Закупівля має значну оголошену вартість, для виконання робіт потрібно закупити великий об'єм товару, залучити працівників і виплачувати їм зарплату, а впевненості у тому, що авансовий платіж буде сприяти виконавцеві виходячи з договору немає.
Вказана вимога ставить виконавця у дуже незручне становище, оскільки невідомо чи Замовник забажає скористатися своїм правом сплатити аванс! Водночас, обидві сторони зацікавлені у якісному виконанні робіт та ефективній співпраці. Просимо вказати у договорі обов'язком учасника сплатити аванс для його використання з метою виконання договору.
Дякуємо.
Дата оприлюднення звернення:
26.05.2020 15:10
У пункті 4.1. Розділу 4. «Порядок здійснення оплати» Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» зазначено: «4.1. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».»
Пунктом 4, Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 встановлено:
«4. Розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.»
Отже, замовник буде приймати рішення щодо перерахування авансу Підряднику, керуючись вимогами зазначеної постанови.
Дата оприлюднення відповіді:
27.05.2020 17:12
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 072 900
грн.
Період подання пропозицій
до
05.06.2020 18:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації