Закупівля 15110000-2 М’ясо (філе куряче охолоджене) від Комунальне некомерційне підприємство "Прилуцький обласний будинок дитини "Надія" Чернігівської обласної ради.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
15110000-2 М’ясо (філе куряче охолоджене)
Тендер:
UA-2020-05-20-003739-a
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-05-20-003739-a.c1
Дата:
11.06.2020 09:01
Стан:
дано відповідь
Скасувати рішення щодо визначення ТОВ "ПРОДЛІДЕР-19" переможцем
05.06.2020 р. відбувся аукціон на закупівлю: за кодом 15110000-2 М’ясо (філе куряче охолоджене), переможцем якого 05.06.2020 р. було визначено ТОВ "ПРОДЛІДЕР-19" . Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується з рішенням тендерного комітету, оскільки пропозиція переможця не відповідає вимогам встановленим в Тендерній Документації.
По-перше, згідно п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
Згідно пп. 5.4 п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством” Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
У складі пропозиції ТОВ "ПРОДЛІДЕР-19" відсутня інформація, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, пропозиція ТОВ "ПРОДЛІДЕР-19" не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-друге, згідно пп. 5.3 п.5 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Учасник повинен надати скан-копії аналогічних договорів з додатками до них (не менше 2-х) за останні три роки.
У складі пропозиції ТОВ "ПРОДЛІДЕР-19" міститься копія тільки 1 (одного) аналогічного договору (між ТОВ "ПРОДЛІДЕР-19" та КНП «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області). Оскільки Замовник чітко зазначив надати скан-копії аналогічних договорів з додатками до них (не менше 2-х) за останні три роки, таким чином, ТОВ "ПРОДЛІДЕР-19" не виконали вимогу замовника, отже не підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та відповідно його пропозиція не відповідає вимогам замовника та повинна бути відхилена.
Враховуючи вищезазначене, Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ПРОДЛІДЕР-19" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.