Закупівля Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) від КП Зміїв-сервіс.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 19.05.2020 16:34до 04.06.2020 16:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2020 16:34
до 25.05.2020 16:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2020 16:34
до 31.05.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.06.2020 12:47
до 05.06.2020 13:14
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2020 13:14
до 12.06.2020 16:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2020 16:32
до 23.06.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 12.06.2020 16:35
-
Період уточнень
з
19.05.2020 16:34
до
25.05.2020 16:00
Період оскарження
з
19.05.2020 16:34
до
31.05.2020 00:00
Період аукціону
з
05.06.2020 12:47
до
05.06.2020 13:14
Період кваліфікації
з
05.06.2020 13:14
до
12.06.2020 16:35
Період кваліфікації
з
05.06.2020 13:14
до
12.06.2020 16:35
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
114 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
63421, Україна, Харківська область, с. Бірки Зміївського району, вул. Садова, 1а
Дата постачання по
31.12.2021 16:39
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
60
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
3.2. Оплата за даним договором здійснюється за виконаний обсяг робіт на об’єкті протягом 60 днів згідно акта приймання робіт без попереднього фінансування, згідно статей 46,49 БК України. 3.3. В залежності від наявного фінансування замовник має право на відстрочку платежу на 365 днів.
Відмінити закупівлю: Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-06-24-000025
Дата створення проекту
24.06.2020 10:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.06.2020 11:50
Дата публікації висновку про результати
25.06.2020 16:36
Дата завершення усунення порушень
10.07.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
16.07.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2020 №129
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 23.06.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.06.2020 № 129
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
6 UA-2020-05-19-001687-b 19.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Зміїв-сервіс» Зміївської районної ради Харківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.05.2020 № 20/20, тендерні пропозиції Приватного підприємства «Ремводпласт плюс» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Днепр Екострой» (далі – ТОВ «Днепр Екострой»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.06.2020 № 24/20, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2020 року, пояснення замовника стосовно вимоги по усуненню порушення від 23.06.2020 № 446.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Днепр Екострой» умовам тендерної документації.
Так, для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати довідку про досвід виконання аналогічного договору та належним чином завірену копію зазначених у довідці договорів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Днепр Екострой» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 01.06.2020 № 06-21 в якій зазначена інформації про виконання двох аналогічних договорів, а саме: договір з Департаментом екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації від 03.10.2019 № 74 (далі – Договір № 74) та договір з Департаментом капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації від 22.05.2017 № 95б (далі – Договір № 95б).
Також слід зазначити, що згідно пункту 11.7 Договору №74 зміни та доповнення, додаткові угоди та додатки до договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін.
Так, згідно інформації наявної в електронній системі закупівель Prozorro до Договору № 74 вносились зміни та підписувались додаткові угоди, які є його невід’ємною частиною.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Днепр Екострой» надано копію Договору № 74 без додаткових угод, які є його невід’ємною частиною.
Також, встановлено, що згідно інформації наявній в електронній системі закупівель Prozorro, до Договору № 95б вносились зміни та підписувались додаткові угоди, які є його невід’ємною частиною.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Днепр Екострой» надано копію Договору № 95б без додаткових угод.
Таким чином, не надавши копії договорів № 74 та № 95б, ТОВ «Днепр Екострой» не виконано вимоги пункту 4 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше одного оригіналу або копії позитивного відгуку до договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Слід зазначити, що в довідці про досвід виконання аналогічного договору від 01.06.2020 № 06-21 зазначена інформація про виконання двох аналогічних договорів.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Днепр Екострой» надано лише лист-відгук від Департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації в якому відсутня інформація щодо відсутності претензій з боку контрагента. Лист-відгук від Департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації у складі тендерної пропозиції ТОВ «Днепр Екострой» відсутній.
Таким чином, ТОВ «Днепр Екострой» не виконано вимогу пункту 5 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації від учасника вимагалось підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Днепр Екострой» не надано підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції.
Слід зазначити, що згідно пункту 8 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Таким чином, проект договору являється частиною тендерної документації.
Водночас, пунктом 3.2 Додатку 7 (проект договору) встановлено вимогу до учасника в частині надання у складі пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, станом не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій.
Проте, в порушення зазначеної вимоги ТОВ «Днепр Екострой» у складі своєї пропозиції не надано довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, станом не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій.
Таким чином, відповідно до вимог абзацу другого та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзацу другого та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Днепр Екострой», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Днепр Екострой» від 12.06.2020 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Днепр Екострой» встановлено порушення вимог абзацу другого та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відмінити закупівлю: Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Тендер:
UA-2020-05-19-001687-b
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
26.06.2020 18:08
Кінець періоду оскарження з часом
07.07.2020 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Відмінити закупівлю: Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Тендер:
UA-2020-05-19-001687-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-05-19-001687-b.a1
Дата:
18.06.2020 14:37
Стан:
дано відповідь
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси Учасника)
«19» травня 2020 р. КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗМІЇВ-СЕРВІС» ЗМІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 37083454) (надалі – Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю «Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) за процедурою відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (надалі – веб-портал) згідно оголошення про проведення UA-2020-05-19-001687-b, відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (ВРУ; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII) (надалі – Закон).
«05» червня 2020 р. (дата проведення електронного аукціону) електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону було автоматично розкрито тендерні пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, відповідно до абзацу другого частини першої та абзацу першого частини другої статті 28 Закону.
«12» червня 2020 р. за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 39805812) (надалі – ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ») кваліфікаційним критеріям, згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 12.06.2020 № 24/20, оприлюдненого Замовником на веб-порталі відповідно до статті 29 Закону, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» відповідає вимогам, що передбачені тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.05.2020 № 20/20) (надалі – тендерна документація) (підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону – відсутні).
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 34456142) (надалі – Учасник) вважає рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси Учасника.
1) Пунктом 3 розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації вимагалось надання довідки про досвід виконання аналогічного договору, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, складена на фірмовому бланку учасника за формою Додатку 5 тендерної документації:
Пунктом 4 розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації вимагалось надання копій зазначених у довідці договорів, завірених належним чином. До кожної копії аналогічного договору учасник додає копію довідки складеної за формою КБ-3, у якої у строчці «Разом» за графою «з початку будівництва по звітний місяць включно» має становити не менш ніж 30% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником). Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи учасника має бути не менше 4 років.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору від 01.06.2020 № 06-21 (надалі – Довідка), в якій зазначено інформацію щодо 2 (двох) аналогічних договорів.
В Довідці рік виконання аналогічного договору від 22.05.2017 № 95б (надалі – Договір 1), який зазначено в пункті 1 Довідки, вказано як 2017-2018. В пункті 10.1 Договору 1 вказано, що Договір 1 діє до 31.12.2017; в пункті 11.8.1 Договору 1 вказано, що внесення змін у Договір 1 оформлюється додатковою угодою.
На веб-порталі згідно оголошення UA-2017-03-30-001673-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-30-001673-b) наявна інформація про проведення процедури відкритих торгів в результаті якої з ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» було укладено Договір 1; також наявна інформація про внесення змін до Договору 1 та підписання відповідних додаткових угод, які є невід’ємною частиною Договору 1.
В пункті 11.7 аналогічного договору від 03.10.2019 № 74 (надалі – Договір 2), який зазначено в пункті 2 Довідки, вказано, що зміни до Договору 2 можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляються додатковою угодою до Договору 2. Зміни та доповнення, додаткові угоди та додатки до Договору 2 є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу в разі, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін.
На веб-порталі згідно оголошення UA-2019-06-25-001778-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-001778-b) наявна інформація про проведення процедури відкритих торгів в результаті якої з ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» було укладено Договір 2; також наявна інформація про внесення змін до Договору 2 та підписання відповідних додаткових угод, які є невід’ємною частиною Договору 2.
Таким чином, ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» надано аналогічні договори не в повному обсязі.
Отже, ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.
2) Пунктом 5 розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації вимагалось надання не менше одного оригіналу або копії позитивного відгуку до договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, а також інформація про якість виконаних робіт / наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» надано лист-відгук до Договору 1, але не надано лист-відгук до Договору 2, який зазначено в пункті 2 Довідки.
Надання листа-відгуку відносно Договору 1 не відміняє вимоги надання листа-відгуку відносно Договору 2, який так само зазначений у Довідці.
В листі-відгуку до Договору 1 не зазначено інформацію про відсутність претензій з боку контрагента.
Отже, ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.
3) Абзацом двадцятим пункту 2 розділу 3 тендерної документації вимагалось надання підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції.
ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» надано Договір добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації від 27.05.2020 № 100-181-000972 (надалі – Договір страхування).
В пункті 14.1 Договору страхування вказано, що страховий платіж за Договором страхування має бути сплачений до початку його дії; в пункті 14.2 Договору страхування вказано, що Договір страхування набирає чинності з дати початку його дії, але не раніше 00 год. 00 хв. (за київським часом) дати, наступної за датою сплати страхового платежу у повному розмірі; в пункті 14.3 Договору страхування вказано якщо страхувальник не сплатив страховий платіж у строки, визначені Договором страхування, або сплатив його в неповному розмірі, то Договір страхування вважається таким, що не набрав чинності.
Надання Договору страхування не відміняє вимоги надання підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції.
Таким чином, ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» не надано підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції.
Отже, ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.
4) Пунктом 1 розділу І Додатку 2 тендерної документації вимагалось надання інформаційної довідки, складеної у довільній формі, з відомостями про учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основний вид діяльності.
ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» надано Довідку з відомостями від 01.06.2020 № 06-22, в якій зазначено основний вид діяльності – 42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.
Відповідно до абзацу другого пункту 2.3 розділу 2 статуту ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основним видом діяльності ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» є будівництво житлових і нежитлових будівель.
Отже, ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.
5) Пунктом «а» Додатку 7 тендерної документації вимагалось надання повністю заповненого проекту договору з додатками без зазначення цін.
ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» надано проект договору без додатків 2 та 3.
Отже, ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.
6) Пунктом 3.2 Додатку 7 тендерної документації (проект договору) вимагалось надання довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, станом не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції.
ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» не надано довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, станом не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції.
Отже, ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.
На підставі вищевикладеного, керуючись частиною першою статті 5 Закону, просимо:
• прийняти Вимогу про усунення порушення до розгляду;
• скасувати Протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 12.06.2020 № 24/20;
• прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Автор:
34456142, Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
01042, Україна, Київська область, Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, буд. 3
19 травня 2020 року КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗМІЇВ-СЕРВІС» ЗМІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 37083454) (надалі – Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю «Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) за процедурою відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (надалі – веб-портал) згідно оголошення про проведення UA-2020-05-19-001687-b, відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (ВРУ; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII) (надалі – Закон).
05 червня 2020 року (дата проведення електронного аукціону) електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону було автоматично розкрито тендерні пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, відповідно до абзацу другого частини першої та абзацу першого частини другої статті 28 Закону.
12 червня 2020 року за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 39805812) (надалі – ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ») кваліфікаційним критеріям, згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 12.06.2020 р. № 24/20, оприлюдненого Замовником на веб-порталі відповідно до статті 29 Закону, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» відповідає вимогам, що передбачені тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.05.2020 р. № 20/20) (надалі – тендерна документація) (підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону – відсутні).
18 червня 2020 року Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 34456142) (надалі — ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС») у вигляді тексту на веб-порталі розмістив вимогу про усунення порушення у якій вважає, що рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси Учасника.
Щодо вищезазначеної вимоги, пояснюємо наступне:
1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав аналогічний договір № 95б від 22.05.2017 р. та аналогічний договір № 74 від 03.10.2019 р. з відповідними додатками, а саме, Договірною ціною, Календарним графіком, Планом фінансування. Замовнику вистачило наданої Учасником ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» інформації, щоб переконатись у відповідності досвіду кваліфікаційним критеріям, що встановлені Законом та п. 4 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації на закупівлю. Також відповідно до п. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації що є доступною в електронній системі закупівель» про що вказує сам скаржник у свої вимозі, надаючи посилання на публічну інформацію доступну в електронній системі закупівель, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-30-001673-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-001778-b.
2. Умовами п. 5 розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалось надання не менше одного оригіналу або копії позитивного відгуку до договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Відгук було надано у складі тендерної пропозиції та у ньому зазначено інформацію про якість виконаних робіт / наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента, а саме: «добросовісний та надійний партнер», «з високою якістю виконує взяті на себе зобов’язання», що є підтвердженням вищезазначені вимоги тендерної документації.
3. У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» надав діючий договір страхування №100-181-000972 від 27.05.2020 року, який оформлено повністю у відповідності з вимогами п.2 розділу 3 Тендерної документації. Договір підписано та накладено КЕП. У Замовника відсутні будь-які претензії щодо вищевказаного договору.
4. Пунктом 1 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації вимагалось надання інформаційної довідки, складеної у довільній формі, з відомостями про учасника. Учасник ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» надав довідку № 06-22 від 01.06.2020 року, складену у довільній формі, де зазначив основний вид діяльності як «42.99 Будівництво інших споруд, н. в. і. у.», між тим з відкритого Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація про такі види діяльності Учасника ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ»:
• Код КВЕД 42.99 Будівництво інших споруд, н. в. і. у.;
• Код КВЕД 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування;
• Код КВЕД 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами;
• Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
• Код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах;
• Код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний);
• Код КВЕД 42.21 Будівництво трубопроводів
Зважаючи на вимогу тендерної документації щодо, надання інформаційної довідки, складеної у довільній формі, Замовник не вбачає порушень, які можуть призвести до дискваліфікації Учасника ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ».
Учасник ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав повністю заповнений Проєкт договору, Календарний графік виконання робіт, Договірну ціну (файл із назвою: «Розрахунок вартості _ч1.pdf).
5. План фінансування згідно вимог Замовника не підлягає заповненню Учасником і це зазначено на документі у складі тендерної документації. Зважаючи на природу документу «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ», такий документ носить ознайомчий та підготовчий характер. Реальний договір з переможцем на закупівлю «Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1 а в с. Бірки Зміївського району Харківської області» (ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) буде узгоджено та підписано пізніше. У складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» надав проєкт договору, що відповідає умовам тендерної документації.
6. У тендерній документації відсутня вимога щодо надання довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, станом не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції, тому що ця вимога є лише у складі тексту проєкту договору, зміст якого регулюється приміткою «б», а саме «Проект Договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з Учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору.» Більше того у п. 3.2. Проєкту договору слід розуміти дії, які будуть відбуватись виключно після результатів торгів та з переможцем торгів при укладанні договору на закупівлі і ніяк не раніше.
Також слід зазначити, що тендерну документацію з цими вимогами було оприлюднено 19 травня 2020 року. Проте, Тендерний комітет Замовника торгів повинен враховувати практику органу оскарження - АМКУ та рекомендації Уповноваженого органу – МЕРТУ (роз’яснення №3305-04/34286-06 від 01.06.2020 року), які нажаль були оприлюднені ще пізніше на веб-порталі Уповноваженого органу. Тому, задля виконання рекомендацій щодо дотримання структури документації та включення вимог щодо надання певних документів у невідповідних розділах (наприклад, до проєкту договору). Таким чином, щоб не встановлювати надмірних вимог, відповідно до цих рекомендацій АМКУ, Тендерний комітет замовника торгів вирішив не розглядати цю вимогу у всіх пропозиціях учасників торгів та не враховувати її при кваліфікації.
7. Просимо зауважити, що вимога про усунення порушення від Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 34456142) є лише у вигляді тексту, але у вигляді завантаженого додатку до тексту вимоги (сканованого документу-вимоги за підписом керівника та печаткою підприємства) відсутня, натомість прикріплені два документи: сканована копія податкового повідомлення-рішення від 09.06.2020 року № 0591450409 ГУ ДПС У М. КИЄВІ до ТОВ «Е.Я.Н.Е ФОРВАРД ТЕХНОЛОДЖІС» про суму штрафу та розрахунок штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) ТОВ «Е.Я.Н.Е ФОРВАРД ТЕХНОЛОДЖІС», що не стосуються публічної закупівлі «Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Зважаючи на усе вищезазначене, Замовник вважає, що рішення Тендерного комітету Замовника від 12.06.2020 року № 24/20 щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації є таким, що відповідає законодавству у сфері публічних закупівель та вимогам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного та керуючись чинним законодавством з питань публічних закупівель, Тендерний комітет Замовника торгів не вбачає можливості задовольнити Вашу вимогу UA-2020-05-19-001687-b.a1.