Закупівля 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро») від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ"ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 18.05.2020 15:33до 12.06.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 18.05.2020 15:33
до 02.06.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 18.05.2020 15:33
до 08.06.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.06.2020 13:09
до 15.06.2020 13:48
Завершено
Період кваліфікації
з 15.06.2020 13:48
до 23.06.2020 14:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2020 12:59
до 04.07.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2020 14:23
до 13.07.2020 14:33
Період уточнень
з
18.05.2020 15:33
до
02.06.2020 18:00
Період оскарження
з
18.05.2020 15:33
до
08.06.2020 00:00
Період аукціону
з
15.06.2020 13:09
до
15.06.2020 13:48
Період кваліфікації
з
15.06.2020 13:48
до
23.06.2020 14:23
Період кваліфікації
з
15.06.2020 13:48
до
23.06.2020 14:23
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро»)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, ву.Бехтерева,буд.12
Дата постачання по
30.11.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів (місцевий бюджет). Згідно п.2.1. «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 р. бюджетні зобов’язання за даним договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами, а бюджетні фінансові зобов’язання за даним договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету».
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації. Учасник не надав належного обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, як того вимагає ч.14 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі". Учасником не доведено та не підтверджено розрахунками розмір та внаслідок чого досягнута економія.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник відкритих торгів – ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 1 тендерної документації «Інформація та документи, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (№922-VIІІ від 25.12.2015 р із змінами.)» не надав:
- копії технічних паспортів ( матеріально-технічна база);
- відповідним чином оформлені документі, видані медичною установою, (за формою встановленою наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007) щодо проходження працівниками медичного огляду з висновком щодо придатності до роботи в умовах контакту зі збудником туберкульозу (Додаток 7 до пункту 2.16. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на виконроба Кузьма О.О.;
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, зокрема на працівників за трудовими угодами;
- не надав підтвердження виконання таких видів робіт : влаштування або монтажу системи опалення, влаштування або монтажу системи вентиляції, влаштування або монтажу сантехнічних систем, на виконання вимог зазначених в частині 3 Додатку 1 до тендерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- в зв’язку зі змінами, що було внесено до тендерної документації Замовника додатково просимо зазначити термін дії тендерної пропозиції.
запропоновано на підставі частини 16 статті 29 Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ ««РЕМСТРОЙПРОЕКТ» у строк визначений Законом.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-05-18-004282-c 18.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу 04 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену головою тендерного комітету відповідно протоколу від 18.05.2020 № 116, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ландшафт» (далі – ТОВ «Ландшафт») та товариства з обмеженою відповідальністю «Ремстройпроект» (далі – ТОВ «Ремстройпроект»), протоколи розгляду тендерних пропозицій
від 18.06.2020 № 136 та від 23.06.2020 № 139, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2020, договір від 13.07.2020 № 158 (далі – Договір).
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Однак, на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник не визначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону.
Крім цього встановлено, що Замовник у підпункті 1.1 пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації установив вимогу, а саме: учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Учасник повинен надати: копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна, тощо, які повинні бути завірені власником.
Також пунктом 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання копії договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття) та листа-згоди учасника про те, що він погоджується з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684).
Водночас учасник ТОВ «Ремстройпроект» у складі тендерної пропозиції не надав копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Також не надав копію договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття) та лист-згоду в якому гарантує забезпечити своїх працівників спецодягом.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ремстройпроект» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 Закону
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» установлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ландшафт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради» надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро»), який оприлюднено в електронній системі закупівель 05.08.2020.
1. Замовником дотримано вимоги ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону.
Спосіб визначений замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Згідно з преамбулою зазначеного Додатку, ним визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається учасниками у довільній формі або за примірною формою.
Пунктом 2 Додатку №2 до тендерної документації встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6, 8, 12, і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в ЕСЗ.
До того ж, відповідно до п.2.7 ч.2 вказаного Додатку замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, стосовно того, що учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону немає.
Підпунктом 1.1 пункту 1 додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу та надати опис).Учасник повинен надати: копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна, тощо, які повинні бути завірені власником.
В пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» було надано довідку щодо складу та виробничої бази від 12.06.2020 №1237 та надано копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості, який буде використовуватися для виробництва та зберігання матеріалів: договір купівлі-продажу гаражу від 17.02.2017, витяг №80616293 від 17.02.2017 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Тобто учасником документально підтверджений встановлений кваліфікаційний критерій - наявність складів та (або) виробничої бази для підготовки виробництва та зберігання матеріалів.
Пунктом 4 додатку №1 до тендерної документації встановлено наявність наступних документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону:
- учасник повинен надати лист довільної форми, в якому гарантує те, що під час провадження своєї діяльності Учасником застосовуються заходи із захисту довкілля (на підтвердження учасник повинен надати копію договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття);
- лист-згода учасника про те, що він погоджується з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників засобами індивідуального захисту органів дихання та спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684).
В пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» було надано:
- договір №ПВ-06/20 на надання послуг у сфері поводження з відходами від 03.02.2020 між КП «Еко Дніпро» ДМР та ФОП Голуб А.В, яка за умовами договору зобов’язалась власними силами забезпечувати перевезення та розвантажування будівельних відходів своїм транспортом на полігоні КП «Еко Дніпро» ДМР (термін дії договору – до 31.12.2020). Договір оренди №10 від 10.06.2020 між ФОП Голуб А.В. та ТОВ «Ремстройпроект», за умовами якого Голуб А.В. передає в оренду транспортні засоби (автомобіль марки КАМАЗ 5511 та екскаватор-навантажувач CATERPILLAR 428F2), якими проводиться доставка будівельних відходів до Полігона. За підтвердженням інформації замовник звернувся до ФОП Голуб А.В., яка надала лист-роз’яснення від 18.06.2020 №1990 щодо використання автотранспорту для вивезення, приймання та захоронення будівельного сміття ТОВ «Ремстройпроект» відповідно договору № ПВ-06/20 від 03.02.2020;
- лист-згода учасника від 12.06.2020 №1231 про погодження ТОВ «Ремстройпроект» з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників засобами індивідуального захисту органів дихання та спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684).
Таким чином, учасником виконано вимоги, визначені пунктом 4 додатку №1 до тендерної документації.
Всі зазначені вище документи подані у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель 12.06.2020.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро»)
Тендер:
UA-2020-05-18-004282-c
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-05-18-004282-c.b1
Дата:
24.06.2020 10:25
Стан:
дано відповідь
Про скасування рішення, оформленого протоколом № 139 від 23.06.2020р
Про скасування рішення, оформленого протоколом № 139 від 23.06.2020р
Автор:
38709835, ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера"
По суті вимоги повідомляємо наступне
1. Частиною четвертою Додатку 1 тендерної документації вимагалось: «скан копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів не нижче класу наслідків СС2» ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» надана ліцензія № 41-Л від 24.07.2019 року на господарську діяльність з будівництва об’єктів з середніми та значними наслідками з Переліком видів робіт клас наслідків СС2, що повністю відповідає вимозі Замовника.
Вимога – відхилена.
2. Частиною четвертою Додатку 1 тендерної документації вимагалось: «Учасник повинен надати лист довільної форми, в якому гарантує те, що під час провадження своєї діяльності Учасником застосовуються заходи із захисту довкілля (на підтвердження учасник повинен надати копію договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття)»
ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано:
- договір № ПВ-06/20 на надання послуг у сфері поводження з відходами від 03.02.2020 року між КП «Еко Дніпро» Дніпровської міської ради та ФОП Голуб А.В., яка, за умовами договору, зобов’язалась власними силами забезпечувати перевезення та розвантажування будівельних відходів своїм транспортом на полігоні КП «Еко Дніпро» Дніпровської міської ради;
- договір оренди № 10 від 10.06.2020р між ФОП Голуб А.В. та ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» за умовами якого, Голуб А.В. передає в оренду транспортні засоби (автомобіль марки КАМАЗ 5511 та екскаватор-навантажувач CATERPILLAR 428F2) за допомогою, яких проводиться доставка будівельних відходів до Полігона.
Замовник за підтвердженням інформації звернувся до ФОП Голуб А.В., яка надала лист-роз’яснення № 1990 від 18.06.2020 року (копія додається) щодо використання автотранспорту для вивезення, приймання та захоронення будівельного сміття ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» відповідно договору № ПВ-06/20 від 03 лютого 2020 року
Вимога – відхилена.
3. Частиною четвертою Додатку 1 тендерної документації вимагалось:
«в зв’язку з необхідністю виконувати роботи в респіраторах для виключення можливості інфікування працівників, задіяних у роботах, надати документ, підтверджуючий можливість придбання респіраторів затвердженої форми для роботи у зонах високого ризику зараження туберкульозом типу FFP3 (учасник надає підписаний договір поставки; переможець надає видаткову накладну, сертифікат відповідності)».
Звертаємо увагу скаржника – Замовником вимагалось підтвердження спроможності учасника на придбання засобів захисту для працівників, що задіяні в роботах, а не на весь персонал, адже не всі працівники, що є в штаті або наймані працівники будуть виконувати роботи на об’экті Замовника. Крім того, ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» надано лист-пояснення щодо кількості працівників задіяних в першому етапі проведення робіт з капітального ремонту на об’экті Замовника.
Вимога – відхилена.
4. Частиною четвертою Додатку 1 тендерної документації вимагалось:
«відповідним чином оформлені документи, видані медичною установою, (за формою встановленою наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007) щодо проходження працівниками медичного огляду з висновком щодо придатності до роботи в умовах контакту зі збудником туберкульозу (Додаток 7 до пункту 2.16. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій)»
Вимагались документи на працівників, які будуть працювати в умовах контакту зі збудником туберкульозу, а не всіх наявних у учасника працівників. Враховуючи ту обставину, що виконроб має бути присутнім на будівельній ділянці, Замовником було висунуто вимогу щодо надання медичних документів на виконроба Кузьму О.О. Вимога, щодо проходження медичного огляду за формою встановленою наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007 на всіх працівників є недоцільною.
Вимога – відхилена.
5. Частиною другою Додатку 1 тендерної документації вимагалось:
«Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації: головний інженер, виконавця робіт або майстра будівельних та монтажних робіт, кошторисника або відповідного цій посаді фахівця, інженера з техніки безпеки та охорони праці (або особи, яка виконує його обов’язки) та інших відповідальних працівників будівництва, які повинні відповідати рівням кваліфікації (зварювальник, електрик, інженер-сантехнік та інші). Обов’язкова наявність у штаті виконроба»
Замовник вимагав надати обов’язково інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації та інших відповідальних працівників будівництва, які повинні відповідати рівням кваліфікації, перелічені професії в дужках є лише прикладом для учасників, а не обов’язком, бо містять вираз «та інші», тобто не вимагається наявність працівників лише за фахом вищезазначеним в дужках. Учаснику було запропоновано зазначити працівників, які за фахом будуть виконувати роботи на об’єкті. Наявність інженера-сантехніка не була обов’язковою, як наприклад, було чітко визначено наявність у штаті фахівця виконроба.
Вимога – відхилена.
6. Частиною четвертою Додатку 1 тендерної документації вимагалось:
«письмову згоду працівників, задіяних у виконанні робіт, про те, що вони ознайомлені з особливими умовами виконання робіт та згодні виконувати роботи в приміщеннях з високим ступенем ризику захворювання на туберкульоз»
Замовник вимагав письмову згоду працівників задіяних у виконанні робіт та згодних виконувати роботи в приміщеннях з високим ступенем ризику захворювання на туберкульоз. За інформацією ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» Бичкова Любов Михайлівна займає посаду інженер-кошторисник, за своїм функціоналом не має знаходитись на будівельному майданчику - в приміщеннях з високим ступенем ризику, тобто згода виконувати роботи від інженера-кошторисника не потрібна.
Вимога – відхилена.
7. Частиною третьою Додатку 1 тендерної документації вимагалось:
«Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору* за аналогічною специфікою предмета закупівлі, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності) .
- Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію одного повністю виконаного аналогічного договору з усіма додатками, які становлять його невід’ємну частину; з додатковими угодами до договору (у разі їх укладення), з копіями «Акту(ів) приймання виконаних робіт» (форма № КБ -2в), копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) та лист-відгук стосовно належного та повного виконання від замовника наданого аналогічного договору.
У випадку, якщо для підтвердження усіх зазначених видів робіт в учасника наявні різні договори в такому випадку необхідно надати підтвердження досвіду долучивши такі договори з усіма підтверджуючими документами, які зазначені вище. (У разі наявності інформації, яка згідно чинного законодавства вважається конфіденційною, учасник має право не показувати її в наданій ним копії договору (договорів): приховати коректором, маркером, тощо. У такому випадку учасник надає пояснюючий лист щодо такої конфіденційної інформації із поясненням причини її нерозголошення з посиланням на відповідні норми чинного законодавства).
*Аналогічний договір – виконаний договір за аналогічною специфікою предмета закупівлі (будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкція з проведення робіт:
- заміни та/або встановлення вікон та/або дверей, влаштування або монтажу системи опалення, влаштування або монтажу системи вентиляції, влаштування або монтажу сантехнічних систем, влаштування або монтажу електричних мереж, ремонту внутрішніх приміщень»
Враховуючи, що законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір» Замовником зазначено який саме договір є аналогічним - Аналогічний договір – виконаний договір за аналогічною специфікою предмета закупівлі. Специфікою предмета закупівлі є будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкція та перелічені види робіт, які необхідно здійснити під час капітального ремонту на об’єкті Замовника.
Спираючись на практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, вимога Замовників щодо встановлення певних параметрів аналогічного договору, зокрема технічними параметрами, є такою, що звужує коло потенційних учасників та враховуючи, що під час перебігу відкритих торгів на етапі періоду уточнень від жодного із учасників не надходило звернень стосовно виконання аналогічних договорів, Замовник не мав змоги, у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі» внести зміни в тендерну документацію, враховуючи, що дана вимога не впливає на вартість пропозицій поданих учасниками замовник прийняв рішення щодо розгляду тендерних пропозицій, вважаючи що, аналогічний договір - договір з аналогічною специфікою (будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкція) в якому зазначено хоча б один з видів робіт, які будуть виконуватись на об’єкті замовника з обов’язковим наданням усіх підтверджуючих документів.
Учасником ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» на виконання цієї вимоги замовника надано договір № 71 від 09.12.2019 року, копії актів КБ-2 КБ-3, лист-відгук та гарантійний лист № 2209 від 22.06.2020 року щодо гарантій виконання всіх робіт зазначених в тендерній документації.
Зазначаємо, що відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, основним критерієм оцінки є ціна. Найбільш економічно вигідно є пропозиція ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ», економія склала 3 272 187,00 грн, що є вагомим аргументом в умовах дефіциту бюджетного фінансування на проведення робіт з капітального ремонту.
Замовник самостійно, скориставшись інформацією з відкритих джерел, перевірив спроможність та репутацію ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» щодо виконання робіт з капітального ремонту, шляхом спілкування в телефонному режимі з попередніми партнерами (замовниками) товариства.
Вимога - відхилена
Вартість тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «АСТЕРА» складає 14695000,00 грн, що на 85 000,00 грн більше ніж пропозиція учасника-переможця.
Відповідно частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. На виконання вимог Додатку 2 тендерної документації ТОВ «ВКФ «АСТЕРА» у складі тендерної пропозиції надано довідку № 79 від 02 червня 2020 року в якій (п. 1.11) зазначено, що ТОВ «ВКФ «АСТЕРА» не має заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник вжив заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Однак, на час розкриття тендерних пропозицій, відповідно до інформації з ресурсу https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=6338271&od=b808404ad7b6477715a7878cf0e6016300&pr=27Dvy
Станом на 16.06.2020 року
ТОВ «ВКФ «АСТЕРА» мало заборгованість зі сплати податків:
Державний – 35 000,00 грн
Місцевий – 2 132 000,00 грн.
Станом на 24.06.2020 року за даними сайту http://sfs.gov.ua/businesspartner
Станом на 24.06.2020 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.
Тобто, учасником торгів – ТОВ «ВКФ «Астера» надано недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Крім того, за інформацією сайту https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=6338271&od=b808404ad7b6477715a7878cf0e6016300&pr=27Dvy
ТОВ «ВКФ «АСТЕРА» є фігурантом у декількох справах, пов’язаних з недобросовісним виконанням своїх договірних зобов’язань у частині привласнення попередньої плати за договорами підряду.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВКФ «АСТЕРА» не може претендувати на перемогу в будь-яких торгах до вирішення фінансових та юридичних аспектів своєї діяльності.
Вважаємо, що своїми діями ТОВ «ВКФ «АСТЕРА» безпідставно затягує процедуру відкритих торгів переслідуючи невідомі нам цілі.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-05-18-004282-c.a2
Дата:
02.07.2020 11:07
Стан:
дано відповідь
Про скасування рішення Замовника
Про скасування рішення, оформленого протоколом № 139 від 23.06.2020 року
Автор:
38429128, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАЛЬ-7"
По суті вимоги повідомляємо наступне
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
«1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних ) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Звертаємо увагу, що Законом визначено: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Отже, Закон не містить посилань, щодо технічних параметрів аналогічних договорів. Предметом закупівлі відкритих торгів оголошених Замовником є 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, із зазначенням конкретної назви предмета закупівлі в дужках - «Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтєрєва,12, м.Дніпро».
Учасником ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» на виконання цієї вимоги замовника надано договір № 71 від 09.12.2019 року предметом закупівлі якого є капітальний ремонт Будинку культури по вул. Центральній, 16-а в с. Новомиколаївка Сурсько-Литовської сільської ради, Дніпровського району Дніпропетровської області (коригування проекту), на підтвердження виконання договору № 71 від 09.12.2019 року ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» надано копії актів КБ-2 КБ-3, лист-відгук та гарантійний лист № 2209 від 22.06.2020 року щодо гарантій виконання всіх робіт зазначених в тендерній документації.
Статтею 41 Закону зазначено, що під час укладання договору переможець процедури закупівлі повинен надати «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації».
Частиною четвертою Додатку 1 тендерної документації вимагалось: «скан копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів не нижче класу наслідків СС2» ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» надана ліцензія № 41-Л від 24.07.2019 року на господарську діяльність з будівництва об’єктів з середніми та значними наслідками з Переліком видів робіт клас наслідків СС2, що повністю відповідає вимозі Замовника.
Зазначаємо, що відповідно частини 11 статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством не подаються учасниками у складі тендерних пропозицій. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерних пропозицій не може бути підставою для їх відхилення.
Тобто, розгляд тендерної пропозиції ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» проводився спираючись на вимоги Закону
Вимога – відхилена
Вартість тендерної пропозиції ТОВ «АКВАЛЬ-7» складає 14690000,00 грн, що на 80 000,00 грн більше ніж пропозиція учасника-переможця.
Відповідно частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. На виконання вимог Додатку 2 тендерної документації ТОВ «АКВАЛЬ-7» у складі тендерної пропозиції надано довідку № 03/10 від 03 червня 2020 року в якій (п. 1.11) зазначено, що ТОВ «АКВАЛЬ-7» не має заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник вжив заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Однак, на час розкриття тендерних пропозицій, відповідно до інформації з ресурсу https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=6775931&od=2f08c3c935db06a1199bc370946478af00&pr=27Dvy
Станом на 31.05.2020 року має податковий борг
Податковий борг згідно з реєстром «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»
(станом на 31.05.2020)
Платник податків має податковий борг
Реєстр «Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг»
(станом на 01.06.2020)
Платник податків має податковий борг 2 430 грн
Державний: 2 430 грн
Місцевий: 0 грн
Тобто, учасником торгів – ТОВ «АКВАЛЬ-7» надано недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі наявності підстав встановлених частиною першою статті 17 Закону.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «АКВАЛЬ-7» не може претендувати на перемогу в будь-яких торгах до вирішення фінансових аспектів своєї діяльності.
Вважаємо, що своїми діями ТОВ «АКВАЛЬ-7» безпідставно затягує процедуру відкритих торгів, адже інформація викладена в вимозі майже повністю копіює інформацію зазначену в вимозі ТОВ «ВКФ «АСТЕРА», яким надано ґрунтовну відповідь. Дії ТОВ «АКВАЛЬ-7» розцінюємо як спробу здійснення тиску на фахівців тендерного комітету Замовника.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 882 187
грн.
Період подання пропозицій
до
12.06.2020 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"