Показати схожі тендери

Закупівля 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро») від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ"ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-05-18-004282-c
План UA-P-2020-05-18-004137-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.07.2020 14:33
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 15.06.2020 13:09
Закінчення аукціону 15.06.2020 13:48
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
17 882 187 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
89 410.93 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.05.2020 15:33 до 12.06.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 18.05.2020 15:33
до 02.06.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 18.05.2020 15:33
до 08.06.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.06.2020 13:09
до 15.06.2020 13:48
Завершено
Період кваліфікації
з 15.06.2020 13:48
до 23.06.2020 14:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2020 12:59
до 04.07.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2020 14:23
до 13.07.2020 14:33
Період уточнень
з 18.05.2020 15:33 до 02.06.2020 18:00
Період оскарження
з 18.05.2020 15:33 до 08.06.2020 00:00
Період аукціону
з 15.06.2020 13:09 до 15.06.2020 13:48
Період кваліфікації
з 15.06.2020 13:48 до 23.06.2020 14:23
Період кваліфікації
з 15.06.2020 13:48 до 23.06.2020 14:23
Основні параметри
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро»)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, ву.Бехтерева,буд.12
Дата постачання по
30.11.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів (місцевий бюджет). Згідно п.2.1. «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 р. бюджетні зобов’язання за даним договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами, а бюджетні фінансові зобов’язання за даним договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету».
Документи закупівлі
-
03.06.2020 11:45
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2020 15:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костянтин Вікторович Демченко
Електронна пошта
Телефон
+380949113978
Замовник
ЄДРПОУ
01985185
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49115
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Бехтерева, 12
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АГРОБУДІНЖИНІРІНГ"
Пропозиція:
17 000 900 грн.
Учасник:
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера"
Пропозиція:
14 695 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАЛЬ-7"
Пропозиція:
14 690 000 грн.
Учасник:
ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ"
Пропозиція:
14 610 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
Пропозиція:
9 999 000 грн.
Аномально низька ціна
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.06.2020 12:59 по 29.06.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації. Учасник не надав належного обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, як того вимагає ч.14 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі". Учасником не доведено та не підтверджено розрахунками розмір та внаслідок чого досягнута економія.
Документи кваліфікації
18.06.2020 12:59
-
Звіт про оцінку
15.06.2020 13:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.06.2020 13:48
Надати до
16.06.2020 13:48
Період вимог/скарг з 23.06.2020 14:23 по 04.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.06.2020 14:23
-
Звіт про оцінку
18.06.2020 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник відкритих торгів – ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 1 тендерної документації «Інформація та документи, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (№922-VIІІ від 25.12.2015 р із змінами.)» не надав: - копії технічних паспортів ( матеріально-технічна база); - відповідним чином оформлені документі, видані медичною установою, (за формою встановленою наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007) щодо проходження працівниками медичного огляду з висновком щодо придатності до роботи в умовах контакту зі збудником туберкульозу (Додаток 7 до пункту 2.16. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на виконроба Кузьма О.О.; - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, зокрема на працівників за трудовими угодами; - не надав підтвердження виконання таких видів робіт : влаштування або монтажу системи опалення, влаштування або монтажу системи вентиляції, влаштування або монтажу сантехнічних систем, на виконання вимог зазначених в частині 3 Додатку 1 до тендерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - в зв’язку зі змінами, що було внесено до тендерної документації Замовника додатково просимо зазначити термін дії тендерної пропозиції. запропоновано на підставі частини 16 статті 29 Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ ««РЕМСТРОЙПРОЕКТ» у строк визначений Законом.
Створено
22.06.2020 9:33
Надати до
23.06.2020 9:33
Договір
UA-2020-05-18-004282-c-a1
Підписаний і діє
Номер
158
14 610 000 грн.
14 610 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.07.2020
Строк дії договору з
13.07.2020
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.07.2020 14:33
-
13.07.2020 14:31
Додатки до договору
13.07.2020 14:31
Додатки до договору
13.07.2020 14:31
Додатки до договору
13.07.2020 14:31
Додатки до договору
13.07.2020 14:31
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-07-17-000092
Дата створення проекту
17.07.2020 15:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.07.2020 16:15
Дата публікації висновку про результати
05.08.2020 18:59
Дата завершення усунення порушень
20.08.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
08.08.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.07.2020 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.07.2020 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-05-18-004282-c 18.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.07.2020 00:00
Документи рішення
17.07.2020 16:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу 04 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену головою тендерного комітету відповідно протоколу від 18.05.2020 № 116, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ландшафт» (далі – ТОВ «Ландшафт») та товариства з обмеженою відповідальністю «Ремстройпроект» (далі – ТОВ «Ремстройпроект»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.06.2020 № 136 та від 23.06.2020 № 139, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2020, договір від 13.07.2020 № 158 (далі – Договір). Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Однак, на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник не визначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону. Крім цього встановлено, що Замовник у підпункті 1.1 пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації установив вимогу, а саме: учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Учасник повинен надати: копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна, тощо, які повинні бути завірені власником. Також пунктом 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання копії договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття) та листа-згоди учасника про те, що він погоджується з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684). Водночас учасник ТОВ «Ремстройпроект» у складі тендерної пропозиції не надав копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Також не надав копію договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття) та лист-згоду в якому гарантує забезпечити своїх працівників спецодягом. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ремстройпроект» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 Закону За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» установлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ландшафт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
04.08.2020 00:00
Дата публікації
05.08.2020 18:59
Документи висновку
05.08.2020 18:59
-
Повідомлення
Відповідь
Заперечення
Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради» надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро»), який оприлюднено в електронній системі закупівель 05.08.2020. 1. Замовником дотримано вимоги ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону. Спосіб визначений замовником у Додатку №2 до тендерної документації. Згідно з преамбулою зазначеного Додатку, ним визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається учасниками у довільній формі або за примірною формою. Пунктом 2 Додатку №2 до тендерної документації встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6, 8, 12, і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в ЕСЗ. До того ж, відповідно до п.2.7 ч.2 вказаного Додатку замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, стосовно того, що учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. 2. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону немає. Підпунктом 1.1 пункту 1 додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу та надати опис).Учасник повинен надати: копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна, тощо, які повинні бути завірені власником. В пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» було надано довідку щодо складу та виробничої бази від 12.06.2020 №1237 та надано копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості, який буде використовуватися для виробництва та зберігання матеріалів: договір купівлі-продажу гаражу від 17.02.2017, витяг №80616293 від 17.02.2017 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Тобто учасником документально підтверджений встановлений кваліфікаційний критерій - наявність складів та (або) виробничої бази для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Пунктом 4 додатку №1 до тендерної документації встановлено наявність наступних документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону: - учасник повинен надати лист довільної форми, в якому гарантує те, що під час провадження своєї діяльності Учасником застосовуються заходи із захисту довкілля (на підтвердження учасник повинен надати копію договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття); - лист-згода учасника про те, що він погоджується з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників засобами індивідуального захисту органів дихання та спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684). В пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» було надано: - договір №ПВ-06/20 на надання послуг у сфері поводження з відходами від 03.02.2020 між КП «Еко Дніпро» ДМР та ФОП Голуб А.В, яка за умовами договору зобов’язалась власними силами забезпечувати перевезення та розвантажування будівельних відходів своїм транспортом на полігоні КП «Еко Дніпро» ДМР (термін дії договору – до 31.12.2020). Договір оренди №10 від 10.06.2020 між ФОП Голуб А.В. та ТОВ «Ремстройпроект», за умовами якого Голуб А.В. передає в оренду транспортні засоби (автомобіль марки КАМАЗ 5511 та екскаватор-навантажувач CATERPILLAR 428F2), якими проводиться доставка будівельних відходів до Полігона. За підтвердженням інформації замовник звернувся до ФОП Голуб А.В., яка надала лист-роз’яснення від 18.06.2020 №1990 щодо використання автотранспорту для вивезення, приймання та захоронення будівельного сміття ТОВ «Ремстройпроект» відповідно договору № ПВ-06/20 від 03.02.2020; - лист-згода учасника від 12.06.2020 №1231 про погодження ТОВ «Ремстройпроект» з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників засобами індивідуального захисту органів дихання та спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684). Таким чином, учасником виконано вимоги, визначені пунктом 4 додатку №1 до тендерної документації. Всі зазначені вище документи подані у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель 12.06.2020.
Висновку
10.08.2020 15:18
Замовник
Документи повідомлення
10.08.2020 15:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 882 187 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2020 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380949113978
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 882 187 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2020 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380949113978
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності