Відповідно до оголошення спрощеної закупівлі взуття робочого в асортименті, розміщеного в електронній системі закупівель, предметом закупівлі є
1. Черевики робочі, напівчеревики робочі відповідно до ДСТУ 3835 - 98.
1. Терміни та визначення взуття згідно з ДСТУ 2157 - 93;
2. Терміни та визначення дефектів взуття згідно ДСТУ 2158 - 93;
3. Термін та визначення дефектів шкіри згідно з ДСТУ 2341 - 94;
4. Опис виробу: матеріал верху - шкіра, підошва - двохкомпанентний поліуретан, кріплення підошви - литтєвий; підносок - жорсткий, колір - чорний.
2. Чоботи робочі, чоботи робочі утеплені ПУП відповідно ДСТУ 3835 - 98.
1. Терміни та визначення взуття згідно з ДСТУ 2157 - 93;
2. Терміни та визначення дефектів взуття згідно ДСТУ 2158 - 93;
3. Термін та визначення дефектів шкіри згідно з ДСТУ 2341 - 94;
4. Опис виробу: матеріал верху - юфть/кирза, утеплення - штучне хутро, підошва - двохкомпанентний поліуретан, кріплення подошви - литтєвий; підносок - жорсткий, колір - чорний.
З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару технічним вимогам, зазначеним в оголошенні, замовником передбачено, що Учасник, пропозиція якого знаходиться на етапі оцінювання («Кваліфікація»), повинен надати протягом 2 робочих днів з дня початку розгляду пропозиції на погодження зразок предмета закупівлі (черевики робочі, напівчеревики робочі, чоботи утеплені робочі, чоботи робочі). Таким чином, замовником завчасно передбачена можливість оцінити якість запропонованого Учасником взуття та у разі наявності підстав відхилити пропозицію. Розгляд зразків предмета закупівлі відбувається комісійно в кількості 6 фахівців підприємства та рішення комісії оформлюється протоколом. Згідно протокольного рішення від 26.05.2020р. комісії фахівців підприємства, які відповідають за якість товару, що закуповується підприємством для робітників на виконання вимог колективного договору, надані ПП «Фортуна Лімітед» зразки низької якості, що вбачається навіть наочно.
Частиною 13 статті 14 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019р. чітко визначені підстави відхилення пропозицій, в тому числі у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, враховуючи част. 13 ст. 14 Закону України та невисоку якість запропонованого ПП «Фортуна Лімітед» зразку предмета закупівлі, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи АТ «Криворізька теплоцентраль» від 26.05.202р. пропозиція ПП «Фортуна Лімітед» відхилена.