Закупівля Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів) від АТ "Укртрансгаз" в особі філії "Будівельно монтажна фірма "Укргазпромбуд".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 17.04.2020 15:48до 07.05.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2020 15:48
до 27.04.2020 17:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2020 15:48
до 03.05.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.05.2020 12:25
до 08.05.2020 13:40
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2020 13:40
до 09.06.2020 17:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.05.2020 12:42
до 20.06.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 09.06.2020 17:03
-
Період уточнень
з
17.04.2020 15:48
до
27.04.2020 17:00
Період оскарження
з
17.04.2020 15:48
до
03.05.2020 00:00
Період аукціону
з
08.05.2020 12:25
до
08.05.2020 13:40
Період кваліфікації
з
08.05.2020 13:40
до
09.06.2020 17:03
Період кваліфікації
з
08.05.2020 13:40
до
09.06.2020 17:03
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Договір
Основні параметри
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-04-14-002957-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)
Код ДК 021:2015
71630000-3 -
Послуги з технічного огляду та випробовувань
"Відповідно вимог Додатку №1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та інші вимоги до Учасників» до тендерної документації по процедурі закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)» Учасник повинен підтвердити кваліфікаційні критерії.
Учасник ТОВ ""ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"" в складі своєї пропозиції не підтвердив вимоги Замовника, а саме:
- не виконано вимогу пункту 1.3 Додатку № 1 (в наданому відгуку відсутнє посилання на аналогічний договір, який наведено Учасником), що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно вимог Додатку №2 «Технічні і якісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації по процедурі закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)» Учасник повинен підтвердити характеристики предмета закупівлі.
Учасник ТОВ ""ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"" в складі своєї пропозиції не підтвердив вимоги Замовника, а саме:
- частково не заповнені графи «Характеристики запропоновані Учасником», зокрема, щодо відповідності послуг вимогам НПАОП 0.00-1.80-18 та Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що не відповідає умовам тендерної документації;
- Учасником у Додатку 2 вказано дозвіл 1190.14.30 і вказано, що він додається. В той же час в документах тендерної пропозиції надано лише дозвіл субпідрядної організації ТОВ «РЕМО-ремонт енергосистем, модернізація обладнання» № 202.17.30."
ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ" (код 37057031) відхиляється у відповідності до ч.1 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно вимог Додатку №1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та інші вимоги до Учасників» до тендерної документації по процедурі закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)» Учасник повинен підтвердити кваліфікаційні критерії.
Учасник ТОВ "ПРОМТЕСТ" в складі своєї пропозиції надав на підтвердження вимог 3 аналогічні договори:
– договір від 01.11.2018р. за № 119/18/189 з ДПП «Кривбаспромводопостачання»;
– договір від 14.01.2019р. за № 2/16 з ПРАТ «Вовчанський агрегатний завод»;
– договір від 14.01.2019р. за № 8/19 з ТОВ «ДВ Нафтогазовидобувна компанія філія «Теплоелектроцентраль».
Учасник ТОВ "ПРОМТЕСТ" не підтвердив вимоги Замовника, а саме:
– для договору від 01.11.2018р. за № 119/18/189 з ДПП «Кривбаспромводопостачання» не виконано вимогу пункту 1.1.3 Додатку № 1 (відсутній відгук на аналогічний договір, який наведено Учасником), що не відповідає умовам тендерної документації;
– для договору від 14.01.2019р. за № 2/16 з ПРАТ «Вовчанський агрегатний завод» не виконано вимогу пункту 1.1.2 Додатку № 1 (в наданому аналогічному договорі, який наведено Учасником відсутні додатки, які є невід’ємною частиною такого договору), що не відповідає умовам тендерної документації;
– для договору від 14.01.2019р. за № 8/19 з ТОВ «ДВ Нафтогазовидобувна компанія філія «Теплоелектроцентраль» не виконано вимогу пункту 1.1.2 Додатку № 1 (в наданому аналогічному договорі, який наведено Учасником відсутні додатки, які є невід’ємною частиною такого договору), що не відповідає умовам тендерної документації."
"Відповідно вимог Додатку №2 «Технічні і якісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації по процедурі закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)» Учасник повинен підтвердити характеристики предмета закупівлі.
Учасник ТОВ "ПРОМТЕСТ" в складі своєї пропозиції не надав інформацію щодо характеристик запропонованих Учасником, згідно Додатку 2 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ "ПРОМТЕСТ" (код 35589427) відхиляється у відповідності до ч.1 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція учасника, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації, в т.ч. кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до ст. 16, та вимогам встановленим у відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Обставин для відхилення тендерної пропозиції Учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не встановлено.
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)
Тендер:
UA-2020-04-17-008819-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-04-17-008819-b.c2
Дата:
15.06.2020 14:16
Стан:
дано відповідь
Додати дозвіл на виконання робіт на висоті понад 1,3м
ВИМОГА
1.Підстава подання вимоги.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НК ТА ТД» (код 31445850), яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною (протокол №037/3 від 09.06.2020 р), не відповідає вимогам тендерної пропозиції (номер процедури закупівель UA-2020-04-17-008819-b) Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів), а саме:
- згідно п. 1 Додатку 2 тендерної пропозиції учасник повинен надати скан копії дозвільних документів, виданих згідно з вимогами «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року на відповідний вид робіт, а саме: - Чинного/их (на дату розкриття тендерних пропозицій) дозволу/ів (декларації/-й) на виконання робіт підвищеної небезпеки, що має включати в себе: Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, в тому числі: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. · Вантажопідіймальні крани та машини, підйомники та колиски для підіймання працівників.
В тендерній документації ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НК ТА ТД» відсутній дозвіл на виконання робіт на висоті, а також підйомників та колисок, що суттєво порушує вимоги тендерної пропозиції Додатку 2.
На підставі вищевикладеного, просимо продовжити процедуру розгляду тендерних пропозицій учасників закупівель з метою уникнення порушень проведення публічних закупівень згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України – АМКУ в строк до 20.06.2020 р.
Автор:
21040558, ТОВ "АЛМІ"
36011, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ПРОВУЛОК ТРУДОВИЙ, будинок 11
Питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-04-17-008819-b.c1
Дата:
27.04.2020 14:36
Стан:
Порушення усунуто
Зауваження до Тендерної Документації
Шановний Замовник. Розглянувши ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ по предмету закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)» просимо внести в неї зміни, оскільки:
1. У кваліфікаційних критеріях (додаток Додаток 1 до тендерної документації) відсутні вимоги щодо:
1.1. Згідно п. 23 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004р. ««Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», на яку є посилання у тендерній документації) виконувати експертне обстеження (технічне діагностування) повинна експертна організація. Підтверджуючим документом є діючий дозвіл (вимога п. 2 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004р.) Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки - технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної, а саме вантажопідіймальні крани і машини, підйомники (у тендерній документації самохідні підйомники ВС 22-01, ВС 22-01 РГ та Р-184Н помилково вказані як крани);
1.2. Згідно п. 10 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004р., на яку є посилання у тендерній документації виконувати позачерговий технічний огляд повинна уповноважена організація. Підтвердженням визначення уповноваженою організацією є відповідний наказ про визначення уповноваженою організацією та наявність організації в реєстрі уповноважених організацій, доступний за посиланням (http://dsp.gov.ua/reiestr-upovnovazhenykh-orhanizatsii-pe/);
1.3. Не враховано вимоги розділу 4 НПАОП 0.00-7.10-07 «Вимоги до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687», а саме:
- наявність у складі експертної організації не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з правом проведення технічного огляду та/або експертного (в даному випадку вантажопідіймальних кранів і машини, підйомників), які працюють на постійних засадах;
- наявність не менше двох фахівців з не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю, визначеного нормативно-правовими актами з охорони праці та організаційно-методичними документами … , які працюють на постійних засадах;
- наявність власної акредитованої лабораторії (вимога пункту ІІ розділу ІІ Додатку до пункту 2.14 НПАОП 0.00-7.10-07).
Відсутність даних вимог у Тендерній документації може привести до участі у торгах некомпетентних організацій і, відповідно, отримання нелегітимних документів за результатами робіт, що будуть ними виконані.
2. У Технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) наявні дискримінаційні вимоги - неправомірно вимагається надати в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) стосовно технічних випробувань і досліджень (код ДКПП 71.20 за ДК 16:2010) та діючий сертифікат аудитора на відповідність вимогам, які встановлені в ПР-3/42-11 «Порядок сертифікації персоналу» та має компетентність для здійснення діяльності внутрішнього аудитора з сертифікації систем управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) - підтвердити наявність фахівця з якості, в штаті підприємства.
2.1. Твердження про неправомірність ґрунтується на вимогах таких нормативних документів:
2.1.1. Згідно підпункту 4) пункту 2 статті 4 розділу І Закону України «Про стандартизацію» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1315-18) державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні принципів, одним з яких є добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Отже обов’язковість наявності сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) стосовно технічних випробувань і досліджень (код ДКПП 71.20 за ДК 16:2010) не регламентується діючими в Україні нормативними документами;
2.1.2. Згідно пункту 2 статті 16 розділу ІІ Закону України «Про стандартизацію» стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі;
2.1.3. Згідно статті 23 розділу V:
пункт 2: Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
пункт 3: Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики (http://uas.org.ua/ua/services/standartizatsiya/109-2/).
2.2. Вимога щодо надання сертифіката аудитора на відповідність вимогам, які встановлені в ПР-3/42-11 «Порядок сертифікації персоналу» та має компетентність для здійснення діяльності внутрішнього аудитора з сертифікації систем управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) неприпустима, оскільки:
• вимога щодо сертифікації внутрішніх аудиторів відсутня у нормативних документах;
• ПР-3/42-11 «Порядок сертифікації персоналу» є внутрішнім документом (процедурою) одного з діючих органів сертифікації (ймовірно органом сертифікації персоналу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»). Право сертифікації персоналу мають органи оцінки відповідності, які акредитовані національним органом України з акредитації (НААУ) чи національними органами з акредитації інших держав. Вимога проведення сертифікації персоналу виключно одним з акредитованих органів є дискримінаційною.
Також просимо врахувати роз’яснення НААУ (https://naau.org.ua/nova-redaktsiya-standartu-iso-iec-17025-2017/) та підписане LAC та ISO спільне комюніке (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2018/05/Joint_ILAC-ISO_Communiqu--_-_ISO_IEC_17025_transition.pdf) про дію стандартів ISO/IEC 17025, зокрема щодо ідентичності вимог ДСТУ ISO/IEС 17025:2017 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (ISO/IEC 17025:2017, IDT)» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» до системи управління якістю. Тобто наявність атестату про акредитацію, яким НААУ засвідчує компетентність випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEС 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) є підтвердженням відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015).
Автор:
20774790, ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
79037, Україна, Львівська область, Львів, вул.Богдана Хмельницького 233 А
Внесено зміни до тендерної документації.
Торги відмінено
Очікувана вартість
278 713
грн.
Період подання пропозицій
до
07.05.2020 17:00
Замовник:
АТ "Укртрансгаз" в особі філії "Будівельно монтажна фірма "Укргазпромбуд"