Показати схожі тендери

Закупівля Бензин та дизельне паливо від ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-04-17-004427-b
План UA-P-2020-04-17-004952-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.07.2020 14:37
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.06.2020 14:33
Закінчення аукціону 25.06.2020 14:54
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
47 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
470 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2020 12:32 до 19.05.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2020 12:32
до 09.05.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2020 12:32
до 15.05.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 19.05.2020 10:00
до 31.05.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.06.2020 14:33
до 25.06.2020 14:54
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2020 14:54
до 06.07.2020 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.07.2020 12:52
до 17.07.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.07.2020 12:52
до 20.07.2020 14:37
Період уточнень
з 17.04.2020 12:32 до 09.05.2020 10:00
Період оскарження
з 17.04.2020 12:32 до 15.05.2020 00:00
Період аукціону
з 25.06.2020 14:33 до 25.06.2020 14:54
Період кваліфікації
з 19.05.2020 10:00 до 31.05.2020 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2020 14:54 до 06.07.2020 12:52
Період кваліфікації
з 25.06.2020 14:54 до 06.07.2020 12:52
Основні параметри
Бензин та дизельне паливо
Petrol and diesel fuel
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код CPV 09130000-9 «Нафта і дистиляти»
CPV code for DC 021:2015 — 09130000-9 Petroleum and distillates
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бензин та дизельне паливо
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Petrol and diesel fuel
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
1 600 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
46010, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Енергетична, 2
Дата постачання по
30.09.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сташків Лілія
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Stashkiv Lily
Електронна пошта
Телефон
+380352239681
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богуш Борис Максимович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bogush Borys Maksymovych
Електронна пошта
Телефон
(0352) 23-96-81
Факс
(0352) 25-77-29
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00130725
Назва (англійською мовою)
Ternopiloblenergo
Повна назва
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО"
Повна назва (англійською мовою)
Ternopiloblenergo
Поштовий індекс
46010
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Енергетична, будинок 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ДРУЖБА - НАФТОПРОДУКТ "
Пропозиція:
29 410 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГІСТР-Д"
Пропозиція:
28 980 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ОМТБ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГІСТР-Д" : [email protected]
28 980 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.05.2020 10:01
Витяг з ЄДР
19.05.2020 10:01
Витяг з ЄДР
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ДРУЖБА - НАФТОПРОДУКТ " : [email protected]
29 410 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.05.2020 10:01
Витяг з ЄДР
ТОВ "ОМТБ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до п.1 ч.1 ст.30 Закону – учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме: в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1). В складі тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно Додатку 1 до тендерної документації, а саме – відсутні документи: - Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі її використання), в якому зазначається інформація про наявність в Учасника власного або орендованого оптового складу для зберігання та відпуску нафтопродуктів (нафтобази), розташованого в м. Тернопіль. - Завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (в разі її використання) копія свідоцтва про право власності або договору купівлі-продажу вказаного в листі об’єкту, якщо він власний, або завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (в разі її використання) копія діючого договору оренди або суборенди вказаного в листі об’єкту, якщо він орендований. 2). В складі тендерної пропозиції не надано довідки у довільній формі, яка підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 3). В складі тендерної пропозиції не надано копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами. 4). В складі тендерної пропозиції не надано завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копії паспортів якості на одну партію (будь-якої величини) Бензину А-92 та Бензину А-95. Тоді як згідно вимог тендерної документації вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Документи прекваліфікації
19.05.2020 10:01
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.07.2020 12:52 по 17.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
06.07.2020 12:51
-
25.06.2020 14:55
Витяг з ЄДР
25.06.2020 14:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-04-17-004427-b-b1
Підписаний і діє
Номер
65
28 980 000 грн.
24 150 000 грн.
З ПДВ
Підписано
20.07.2020
Строк дії договору з
20.07.2020
по
30.09.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 600 000 (літр)
Бензин та дизельне паливо
Номенклатура
Бензин та дизельне паливо
Кількість
1 600 000
Одиниця виміру
л
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
20.07.2020 14:36
-
20.07.2020 14:34
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-07-14-000023
Дата створення проекту
14.07.2020 16:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.07.2020 16:54
Дата публікації висновку про результати
29.07.2020 09:31
Дата завершення усунення порушень
13.08.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2020 №48 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.07.2020 №48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2020-04-17-004427-b від 17.04.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2020 00:00
Документи рішення
14.07.2020 16:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відкритого акціонерного товариства «Тернопільобленерго» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2020 №13, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МАГІСТР-Д» (далі – ТзОВ «МАГІСТР –Д») та приватного підприємства «ДРУЖБА – НАФТОПРОДУКТ» (далі – ПП «ДРУЖБА – НАФТОПРОДУКТ»), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 17.06.2020 №12019-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.07.2020 №65. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Замовником в п.8 «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» оголошення про проведення відкритих торгів, вказано: «46010, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Енергетична, 2». Аналогічно в п. 4.3 «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником вказано: «вул. Енергетична, 2, м. Тернопіль, 46010». Однак, у додатку 4 «Проект договору» в розділі V «Поставка товару» Замовником, окрім іншого, вказано: «Місце поставки товарів: вул. Енергетична, 2, м. Тернопіль. Поставка здійснюється транспортом Замовника. Учасник завантажує товар в автомобілі-цистерни Замовника за адресою:______________.». При цьому необхідно зазначити, що відповідно пункту 5 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 ( в період дії, далі - Порядок №454), якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Отже, зазначивши у проекті договору вище вказану умову Замовником визначено предмет закупівлі з порушенням пункту 5 розділу II Порядку №454. За результатами проведеної закупівлі, Замовником 20.07.2020 укладено договір про закупівлю товару за №65 з ТзОВ «МАГІСТР-Д» (далі – Договір) вартістю 28 980 000,0 гривень. У п. 5.2. Договору зазначено: «місце поставки товарів: вул. Енергетична, 2, м.Тернопіль. Поставка здійснюється транспортом Замовника. Учасник завантажує товар в автомобілі-цистерни Замовника за адресою: вул.Лук’яновича Д, будинок 8 м.Тернопіль».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником визначено предмет закупівлі з порушенням пункту 5 розділу II Порядку № 454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТзОВ «МАГІСТР-Д» та ПП «ДРУЖБА – НАФТОПРОДУКТ», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.07.2020 00:00
Дата публікації
29.07.2020 09:31
Документи висновку
29.07.2020 09:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Держеруці Євгену _____________________________ вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 26021 ВАТ «Тернопільобленерго» взято до уваги висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-17-004427-b від 17.04.2020р. та вжито відповідних заходів. ТОВ «Магістр-Д» направлено пропозицію про розірвання Договору №65 про закупівлю товарів від 20 липня 2020р. та два примірники проекту Угоди про розірвання договору. Заступник генерального директора – фінансовий директор В. Ф. Сторчак
Дата публікації
05.08.2020 10:47
Документи інформації про усунення порушення
05.08.2020 10:47
-
05.08.2020 10:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
47 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2020 10:00
Замовник:
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380352239681
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
47 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2020 10:00
Замовник:
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380352239681
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності