Послуги з поточного ремонту приміщень (м. Ужгород)
Тендер:
UA-2020-04-16-001858-a
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2020-04-16-001858-a.a5
Дата:
09.06.2020 11:16
Стан:
Залишено без розгляду
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Добро – Буд», як учасник відкритих торгів з закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень адміністративного будинку Рахункової палати за адресою: м. Ужгород, площа Пушкіна, 1, (ідентифікаційний номер закупівлі UA-2020-04-16-001858-a) просить відмінити рішення тендерного комітету про визнання переможцем даної закупівлі ФОП ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ з наступних причин:
Згідно розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій, який встановлює замовник відповідно до частини першої статті 28 Закону є ціна (з ПДВ).
В переліку критеріїв та методиці оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію чітко прописано: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій, який встановлює замовник відповідно до частини першої статті 28 Закону є ціна (з ПДВ);
оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерії оцінки тендерних пропозицій:
– ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
Методика оцінки:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
Згідно поданих пропозицій, два з трьох учасники не є платниками податку на додану вартість, в тому числі й оголошений переможець тендеру ФОП ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ. У своїй ціновій пропозиції, він не вказав, чи ціна є з ПДВ чи без ПДВ, тобто, проігнорував вимогу обов`язковості зазначення в ціновій пропозиції даного фактору.
Оголошений переможець тендеру, згідно поданих ним документів, є платником єдиного податку.
Якщо оцінювати подані пропозиції, враховуючи ПДВ, то учасник, платник ПДВ (ТОВ «Добро – Буд»)подав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Також, хочу звернути увагу, що ознайомлюючись з документами конкурентів, ми помітили, що учасник ФОП ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ взагалі не має зазначених потрібних видів діяльності, для виконання даного поточного ремонту, що відображається у поданих ним документах (витягу з ЄДР), а у поданому ним витягу платника єдиного податку взагалі є ознаки фальшування, так як відсутня таблиця з відображенням КВЕДів, що є невід`ємною частиною даного витягу. Можемо зробити висновок, що даний учасник навмисно сам відкоригував даний витяг, укрив дані з нього по своїм видам діяльності, так як знав, що потрібні КВЕДи відсутні.
05.06.2020 року, ТОВ «Добро-Буд» подало декілька вимог тендерному комітету, з перерахованими вище порушеннями, але тендерний комітет не задовільнив жодну з вимог, зі слідуючим формулюванням: «Додатком 1 тендерної документації чітко передбачено, що визначення учасником ПДВ – відповідно до форми оподаткування, без додаткових вимог. Разом з тим, надання учасником додаткової інформації щодо інших форм оподаткування в формі тендерної пропозиції тендерною документацією не вимагалось. З метою підтвердження учасниками інших форм оподаткування, відмінних від платників ПДВ, передбачено тендерною документацією та учасником надано розрахунки договірної ціни та інші підтверджуючи документи щодо статусу учасника як платника єдиного податку. Таким чином, не визначення учасником в формі тендерної пропозиції позиції "В тому числі ПДВ" відповідає умовам тендерної документації, оскільки це відповідає вищезазначеному формулюванню замовника про визначення учасником ПДВ відповідно до форми оподаткування учасника та не містить вимоги щодо додаткового зазначення "Без ПДВ" у разі якщо учасник є платником за іншими формами оподаткування. Також враховуючи, що зазначена учасником ціна під час проведення аукціону є остаточною, прийнята ціна є найбільш економічно вигідною для замовника.»
Хоча у Додатку 1, даної тендерної документації, чітко вказані вимоги оформлення цінової пропозиції з відображенням форми оподаткування (з ПДВ чи без ПДВ). Хоча, в даному випадку, суті це не змінює, що дана цінова пропозиція є без ПДВ, що не відповідає чи є менш економічно вигідною поданій тендерній пропозиції ТОВ «Добро-Буд», яке являється платником ПДВ і подало свою пропозицію з ПДВ.
На іншу вимогу, щодо відсутності потрібних КВЕДів у оголошеного переможця, тендерний комітет відповів слідуюче: «Послуги з поточного ремонту не є видом господарської діяльності , що підлягає ліцензуванню або отриманню окремих дозволів на виконання робіт (Закон України "Про архітектурну діяльність"), що враховано замовником при визначенні вимог тендерної документації. Крім того,у будь-якої організації, яка проваджує господарську діяльність, є можливість оприлюднення інформації щодо повного переліку основних та інших видів діяльності в відкритих реєстрах, що містяться на сайтах уповноважених органів. Також відповідно до пункту 2 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, під час укладення договору про закупівлю» .
Дане формулювання взагалі уникає відповіді по поставленій проблемі, так як учасник ТОВ «Добро-Буд» звернувся з питанням зазначених видів діяльності, а не ліцензуванню чи інших дозвільних документів. Згідно чинного законодавства, фізична особа- підприємець має право здійснювати свою діяльність в рамках зареєстрованих КВЕДів, якщо дана особа здійснює свою діяльність поза межами зареєстрованих КВЕДів, то дані послуги оподатковуються як дохід фізичної особи, а не фізичної особи-підприємця, а це 17 % податку на прибуток фізичних осіб, що вже не відповідає поданим розрахункам договірної ціни, з зазначенням 5% єдиного податку.
Після того, як ми озвучили дане вимогу до тендерного комітету, цього ж дня, даний учасник ФОП ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ вніс зміни у єдиний державний реєстр і зареєстрував нові, необхідні види діяльності. В нас, як у учасника, є вагома підозра, що між даним учасником і тендерним комітетом є певна змова, так як даний учасник поспіхом почав вносити зміни в реєстр лише після нашого оскарження до Тендерного комітету. До даної скарги додаємо:
- Витяг з ЄДР ФОП Чорний С. В. (від 05.06.2020 з внесеними змінами 05.06.2020, тобто зміни відбулися вже після аукціону)
- Витяг з ЄДР ФОП Чорний С. В. (який був завантажений для участі у тендері в тендерній документації)
- Фото скріну витягу з ЄДР ФОП Чорний С. В., що прикріплений замовником як витяг переможця даної закупівлі.
- Фото скріну електронного витягу ФОП Чорний С. В. з реєстру платників єдиного податку від 05.06.2020 року.
- Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (який був завантажений для участі у тендері в тендерній документації), і який, за нашим переконанням є сфальшованим, так як в даному витягу відсутня таблиця, що відображає КВЕДи.
У зв`язку з вищенаведеними фактами порушення, ВИМАГАЄМО:
1. Зобов`язати тендерний комітет відмінити своє рішення по визначенню переможця даної закупівлі;
2. Оцінити інші тендерні пропозиції згідно прописаних умов тендеру, взяти до уваги, прописані ними ж умови, а саме: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій, який встановлює замовник відповідно до частини першої статті 28 Закону є ціна (з ПДВ);
оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерії оцінки тендерних пропозицій:
– ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
Методика оцінки:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Автор:
32943125, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРО-БУД"
89655, Україна, Закарпатська область, село Страбичово, вулиця Центральна, будинок 378
Послуги з поточного ремонту приміщень (м. Ужгород)
Питання:
За тендером : Послуги з поточного ремонту приміщень (м. Ужгород)
Тема:
Уточнення по технічному завданню
Зміст:
Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі (відомість робіт)" передбачено виконання робіт без придбання будівельних матеріалів. З метою не виникнення в подальшому розбіжностей та неточностей просимо повідомити чи будівельні матеріали для виконання даного технічного завдання надаються замовником чи мають бути придбані виконавцем (підрядником)?
Дата:
14.05.2020 11:31
Відповідно до додатку 2 тендерної документації визначено відомість робіт. Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни. у тому числі відомість матеріалів. Таким чином. вартість будівельних матеріалів входить у склад ціни предмета закупівлі, тобто учасник розраховує свою ціну з урахуванням власних матеріалів.
18.05.2020 17:13
На даному тендері відміни не були знайдені.
Послуги з поточного ремонту приміщень (м. Ужгород)
Тендер:
UA-2020-04-16-001858-a
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-04-16-001858-a.b1
Дата:
05.06.2020 11:44
Стан:
дано відповідь
Вимога відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВІКТОПРОВИЧ
1. Цінова пропозиція учасника не відповідає рекомендованій формі, не містить повну інформацію пропонованої ціни, а саме: вказана лише сума цифрами, не вказано, чи це з ПДВ чи без ПДВ.
Автор:
32943125, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРО-БУД"
89655, Україна, Закарпатська область, село Страбичово, вулиця Центральна, будинок 378
Додатком 1 тендерної документації чітко передбачено, що визначення учасником ПДВ – відповідно до форми оподаткування, без додаткових вимог. Разом з тим, надання учасником додаткової інформації щодо інших форм оподаткування в формі тендерної пропозиції тендерною документацією не вимагалось. З метою підтвердження учасниками інших форм оподаткування, відмінних від платників ПДВ, передбачено тендерною документацією та учасником надано розрахунки договірної ціни та інші підтверджуючи документи щодо статусу учасника як платника єдиного податку. Таким чином, не визначення учасником в формі тендерної пропозиції позиції "В тому числі ПДВ" відповідає умовам тендерної документації, оскільки це відповідає вищезазначеному формулюванню замовника про визначення учасником ПДВ відповідно до форми оподаткування учасника та не містить вимоги щодо додаткового зазначення "Без ПДВ" у разі якщо учасник є платником за іншими формами оподаткування. Також враховуючи, що зазначена учасником ціна під час проведення аукціону є остаточною, прийнята ціна є найбільш економічно вигідною для замовника.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-04-16-001858-a.b2
Дата:
05.06.2020 11:45
Стан:
дано відповідь
Вимога відхилити тендерну пропозицію ФОП ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
1. Цінова пропозиція учасника не відповідає рекомендованій формі, не містить повну інформацію пропонованої ціни, а саме: вказана лише сума цифрами, не вказано, чи це з ПДВ чи без ПДВ.
Автор:
32943125, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРО-БУД"
89655, Україна, Закарпатська область, село Страбичово, вулиця Центральна, будинок 378
Додатком 1 тендерної документації чітко передбачено, що визначення учасником ПДВ – відповідно до форми оподаткування, без додаткових вимог. Разом з тим, надання учасником додаткової інформації щодо інших форм оподаткування в формі тендерної пропозиції тендерною документацією не вимагалось. З метою підтвердження учасниками інших форм оподаткування, відмінних від платників ПДВ, передбачено тендерною документацією та учасником надано розрахунки договірної ціни та інші підтверджуючи документи щодо статусу учасника як платника єдиного податку. Таким чином, не визначення учасником в формі тендерної пропозиції позиції "В тому числі ПДВ" відповідає умовам тендерної документації, оскільки це відповідає вищезазначеному формулюванню замовника про визначення учасником ПДВ відповідно до форми оподаткування учасника та не містить вимоги щодо додаткового зазначення "Без ПДВ" у разі якщо учасник є платником за іншими формами оподаткування. Також враховуючи, що зазначена учасником ціна під час проведення аукціону є остаточною, прийнята ціна є найбільш економічно вигідною для замовника.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-04-16-001858-a.b3
Дата:
05.06.2020 11:52
Стан:
дано відповідь
Оскарження визначеного переможця
Також хочу звернути вашу увагу, що в оголошеного тендерним комітетом переможця ФОП ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ взагалі відсутній потрібний вид діяльності, для надання послуг з будівництва ремонту, присунтній квед лише для будівництва та ремонту доріг. Це чітко видно у витягу, який він додав. Витяг датований 2015 роком. Звертаю вашу увагу, що в загальному доступі при перевірці видів діяльності нашого конкурента, ми помітили відмінність форми витягу реєстру платників єдиного податку. Даний витяг є підкоригований, тобто сфальшований, так як там відсутня таблиця, яка відображає види діяльності підприємця (кведів).
Автор:
32943125, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРО-БУД"
89655, Україна, Закарпатська область, село Страбичово, вулиця Центральна, будинок 378
Послуги з поточного ремонту не є видом господарської діяльності , що підлягає ліцензуванню або отриманню окремих дозволів на виконання робіт (Закон України "Про архітектурну діяльність"), що враховано замовником при визначенні вимог тендерної документації. Крім того,у будь-якої організації, яка проваджує господарську діяльність, є можливість оприлюднення інформації щодо повного переліку основних та інших видів діяльності в відкритих реєстрах, що містяться на сайтах уповноважених органів. Також відповідно до пункту 2 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, під час укладення договору про закупівлю .
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-04-16-001858-a.b4
Дата:
05.06.2020 11:58
Стан:
дано відповідь
Вимога до розгляду всіх цінових пропозицій
У тендерній документації, в розділі оцінка тендерної пропозиції, пункт 1, вказано: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій, який встановлює замовник відповідно до частини першої статті 28 Закону є ціна (з ПДВ);
оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерії оцінки тендерних пропозицій:
– ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
Методика оцінки:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
З усіх трьох поданих тендерних пропозицій, лише одна включає ПДВ (податок на додану вартість). Це пропозиція ТОВ "Добро-Буд". Цінова пропозиція ТОВ "Добро-Буд" складає 397000 грн з ПДВ, таким чином за мінусом ПДВ ціна є 330 833,33 грн. Пропозиції двох інших конкурентів не можна оцінювати на рівних з пропозицією, яка включає ПДВ, так як це не відповідає регламентованій у тендерній пропозиції оцінці тендерних пропозицій.
Автор:
32943125, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРО-БУД"
89655, Україна, Закарпатська область, село Страбичово, вулиця Центральна, будинок 378
Рахункова палата є державною установою, бюджетною неприбутковою організацією - головним розпорядником бюджетних коштів, не є платником будь-якого податку. Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою ефективного використання бюджетних коштів обов'язком замовника є визначення найбільш економічно вигідних пропозицій для виконання державних закупівель. Запропоновані учасниками ціни за результатами аукціону є остаточними для оплати закупівлі незалежно чи є постачальник товарів, надавач послуг або виконавець робіт платником ПДВ або за іншою формою оподаткування. Законом України "Про публічні закупівлі" забороняється виконання дій з перерахувань з метою приведення до одного показника всіх форм оподаткування цінових пропозицій за результатами аукціону. Визначення в тендерній документації показника оцінки відповідає визначенню очікуваної вартості предмета закупівлі послуг згідно з вимогами законодавства з питань оподаткування. Натомість оцінка пропозицій виконується автоматично електронною системою закупівель прозорро, технічних регламент якої не передбачає перерахування цінових пропозиції після завершення аукціону, оскільки також відповідно до вимог бюджетного законодавства вартість договору про закупівлю у будь-якому випадку не може відрізнятися від остаточної ціни пропозиції за результатами аукціону.