Показати схожі тендери

Закупівля запасні частини до колійних машин від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-04-14-001995-c
План UA-P-2020-04-14-002596-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.09.2020 13:36
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.08.2020 14:41
Закінчення аукціону 07.08.2020 15:08
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 903 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 515 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2020 17:17 до 06.08.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2020 17:17
до 27.07.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2020 17:17
до 02.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.08.2020 14:41
до 07.08.2020 15:08
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2020 15:08
до 04.09.2020 14:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2020 14:15
до 15.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2020 14:15
до 18.09.2020 13:36
Період уточнень
з 14.04.2020 17:17 до 27.07.2020 10:00
Період оскарження
з 14.04.2020 17:17 до 02.08.2020 00:00
Період аукціону
з 07.08.2020 14:41 до 07.08.2020 15:08
Період кваліфікації
з 07.08.2020 15:08 до 04.09.2020 14:15
Період кваліфікації
з 07.08.2020 15:08 до 04.09.2020 14:15
Основні параметри
запасні частини до колійних машин
запасні частини до колійних машин
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
117 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пара колісна зібрана (Колесная пара ДГКу)
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жешко Світлана Степанівна
Електронна пошта
Телефон
+380444650882
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР БОН"
Пропозиція:
3 903 000 грн.
Учасник:
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"
Пропозиція:
3 898 800 грн.
Учасник:
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД
Пропозиція:
3 898 200 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.09.2020 14:15 по 15.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.09.2020 14:15
-
04.09.2020 14:15
-
11.08.2020 15:10
-
07.08.2020 15:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-04-14-001995-c-b1
Підписаний і діє
Номер
ЦЗВ-03-07020-01
3 898 200 грн.
3 248 500 грн.
З ПДВ
Підписано
18.09.2020
Строк дії договору з
18.09.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 (штуки)
Пара колісна зібрана (Колесная пара ДГКу)
Номенклатура
Пара колісна зібрана (Колесная пара ДГКу)
Кількість
5
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
18.09.2020 13:36
-
18.09.2020 13:35
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-02-000055
Дата створення проекту
02.12.2020 15:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.12.2020 17:01
Дата публікації висновку про результати
14.12.2020 13:46
Дата завершення усунення порушень
30.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
24.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 702-63-28
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Миколаївська
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.12.2020 № 443 Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.12.2020. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02.12.2020 № 443 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 13 UA-2020-04-14-001995-c 14.04.2020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.12.2020 00:00
Документи рішення
02.12.2020 17:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.corruptionUntimely
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Закон); своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 14.04.2020 б/н із змінами; вимоги учасників щодо усунення порушень та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФІНІТ ТРЕЙД»; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 11.08.2020 № ЦЗВ-1529/3812/1995-с; протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.09.2020 № 3812/412/-20-Т; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 18.09.2020 № ЦЗВ-03-07020-01. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 23 Закону на звернення учасника з вимогами щодо усунення порушень, розміщені в електронній системі закупівель 19.04.2020 Замовник оприлюднив роз’яснення 18.05.2020, на звернення учасника з вимогою щодо усунення порушень, розміщене 24.05.2020, Замовник оприлюднив роз’яснення 16.07.2020, тобто з порушенням термінів для їх надання (три робочі дні з дня оприлюднення звернення).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Дата висновку
14.12.2020 00:00
Дата публікації
14.12.2020 13:46
Документи висновку
14.12.2020 13:46
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-14-001995-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 14 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до колійних машин (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-14-001995-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-14-001995-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації
17.12.2020 17:14
Документи інформації про усунення порушення
17.12.2020 17:14
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 903 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2020 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+380444650882
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 903 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2020 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+380444650882
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності