Показати схожі тендери

Закупівля Автоматизоване робоче місце, ноутбуки, сканери, принтери, термінали збору даних від Головний сервісний центр МВС.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-04-01-001306-a
План UA-P-2020-04-01-002093-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 19.05.2020 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 243 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
52 438 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.04.2020 14:04 до 04.05.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 01.04.2020 14:04
до 24.04.2020 11:00
Завершено
Період оскарження
з 01.04.2020 14:04
до 30.04.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 04.05.2020 11:04
до 19.05.2020 00:00
Період уточнень
з 01.04.2020 14:04 до 24.04.2020 11:00
Період оскарження
з 01.04.2020 14:04 до 30.04.2020 00:00
Період кваліфікації
з 04.05.2020 11:04 до 19.05.2020 00:00
Основні параметри
Автоматизоване робоче місце, ноутбуки, сканери, принтери, термінали збору даних
Automated workplace, notebook, scanners, printers, terminals for the collection of data
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
157 314
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
автоматизоване робоче місце -150 шт; ноутбук -20 шт; сканер документів для СЕД – 30 шт; сканер штрих-коду для СЕД – 30 шт; принтер етикеток для СЕД – 30 шт; принтер етикеток для автоматизованої системи інвентаризації -1 шт; термінали збору даних для автоматизованої системної інвентаризації – 50 шт.
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Automated workplace-150pcs ; notebook -20 pcs; document scanner for SED - 30 pcs; barcode scanner for SED - 30 pcs; label printer for SED - 30 pcs; label printer for automated inventory systems -1 pcs; terminals for the collection of data for automated systemic inventories - 50 pcs.
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
311
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62, м. Київ,
Дата постачання по
17.12.2020 23:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної.
Документи закупівлі
01.04.2020 14:29
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дубас Максим Леонідович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dubas Maksim
Електронна пошта
Телефон
080442722887
Факс
044272-36-92
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://hsc.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40109173
Назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Повна назва
Головний сервісний центр МВС
Повна назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук’янівська, 62
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
Пропозиція:
5 235 450 грн.
Учасник:
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції надається: - авторизаційний лист (оригінал або копію) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (АРМ, ноутбуків, сканерів документів) та антивірусного програмного забезпечення, який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Авторизаційний лист надається на обладнання та антивірусне програмне забезпечення, запропоноване в тендері, із зазначенням назви Замовника та номеру закупівлі в електронній системі закупівель. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЙТІС» відсутні авторизаційні листи (оригінали або копії) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (автоматизованих робочих місць марки HP, ноутбуків марки HP) та антивірусного програмного забезпечення марки ESET, які підтверджують наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Також, у документах (сертифікат партнерства з компанією HP та партнерський сертифікат з компанією ESET), які надані у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про Замовника та номер тендеру в електронній системі закупівель. Таким чином, ТОВ «АЙТІС» не надано документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Документи прекваліфікації
04.05.2020 11:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" : [email protected]
5 235 450 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.05.2020 11:04
Витяг з ЄДР
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
У пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 3 до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за формою згідно з додатком 3.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 400 000,00 грн.). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник надає копію вказаного договору. В інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 29.04.2020 № 29/04/5, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІТ-СТАР ТРЕЙД», вказано наступний договір, згідно з таблицею № 1: Таблиця № 1 № з/п Дата та номер договору Найменування замовника Предмет договору Сума договору, грн. Додаткові угоди (не надані) 1. 26.11.2019; 225НП Національна поліція України Машини для обробки даних 6 893 808,00 додаткові угоди від 24.12.2019 № 1/310НП; від 20.02.2020 № 2/27НП; При цьому, копії жодної із зазначених додаткових угод, які є їх невід’ємною частиною, не містяться в тендерній пропозиції ТОВ «ІТ-СТАР ТРЕЙД». У той же час, за інформацією, яка оприлюднена на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель (за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-21-002265-b?lot_id=2a66368a2c9649278926eca324f4fd55#lots) до зазначеного договору укладені додаткові угоди, які є їх невід’ємною частиною (дивиться шостий стовпчик таблиці № 1). Отже, ТОВ «ІТ-СТАР ТРЕЙД» надав копію вказаного договору не у повному обсязі. Слід звернути увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (далі – Колегія) визнала правомірним відхилення замовником пропозиції конкурсних торгів учасника, який надав копію аналогічного договору, але не надав додаткову угоду до цього договору, який є його невід’ємною частиною (рішення Колегії від 02.07.2013 № 1083 р/пк ск щодо розгляду скарги ПАТ «Київмедприпарат» щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі Міністерством охорони здоров’я України). Враховуючи викладене, ТОВ «ІТ-СТАР ТРЕЙД» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», у спосіб встановлений тендерною документацією. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Також, відповідно до додатку 4 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції надається: - авторизаційний лист (оригінал або копію) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (АРМ, ноутбуків, сканерів документів) та антивірусного програмного забезпечення, який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Авторизаційний лист надається на обладнання та антивірусне програмне забезпечення, запропоноване в тендері, із зазначенням назви Замовника та номеру закупівлі в електронній системі закупівель. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІТ-СТАР ТРЕЙД» відсутні авторизаційні листи (оригінали або копії) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (автоматизованих робочих місць марки HP та ноутбуків марки HP), які підтверджують наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Таким чином, ТОВ «ІТ-СТАР ТРЕЙД» не надано документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Документи прекваліфікації
04.05.2020 11:05
Витяг з ЄДР
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 243 800 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2020 11:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 243 800 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2020 11:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності