Підстава для використання переговорної процедури
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування використання переговорної процедури
Правові та економічні засади здійснення закупівлі за державні кошти встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року М9922-УІІІ зі змінами (далі- Закон № 2019 ), ЗакономУкраїни «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017року № 2019 -УІІІ зі змінами (далі - Закон № 2019) та Правилами роздрібного ринку електричної енергії (далі - ПРРЕЕ), які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 312 від 14.03.2018 року. Водночас здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі електричної енергії, споживачами, які є замовниками згідно з положеннями Закону № 2019 має здійснюватися за основною процедурою закупівлі-відкритими торгами. Переговорна процедура застосовується як виняток у вичерпному переліку випадків. Було двічі проведено відкриті торги на закупівлю електричної енергії, проте закупівлі не відбулися: - ідентифікатор першої закупівлі UA-2020-02-12-001739-b ; - ідентифікатор другої закупівлі UA-2020-03-06-001155-b . На виконання вимог Закону № 2019 щодо відокремлення оператора системи розподілу від постачання електричної енергії Приватним акціонерним товариством «Чернівціобленерго» було створено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» (далі - ТОВ «ЧОЕК»), яке згідно отриманої ліцензії (Постановою НКРЕКП від 14.06.18 р. № 429) почало здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачам та, на яке покладені функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території - адміністративній території Чернівецької області. Відповідно до частини першої статті 63 Закону № 2019 тимчасово на період з 1 січня 2019 р. п 31 грудня 2020 р. включно універсальні послуги окрім побутових та малих не побутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом № 2019 для малих не побутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону №2019. Постачальник універсальних послуг не може відмовити побутовому та малому не побутовому споживачу, які знаходяться на території здійснення його діяльності, в укладенні договору постачання електричної енергії. Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» є єдиним постачальником універсальної послуги з постачання електричної енергії за регульованим тарифом в межах території Чернівецької області. Дане підприємство включене за № 17 до Переліку постачальників універсальних послуг на закріпленій території, затвердженого постановою НКРЕКП від 26.10.2018р №1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих не побутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території.