Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп"ютерне обладнання )( Комп"ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району) від Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-03-27-001818-a
План UA-P-2020-03-27-006230-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.08.2020 11:35
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.07.2020 14:46
Закінчення аукціону 27.07.2020 15:07
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
26 570 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
265 708 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2020 15:54 до 12.06.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2020 15:54
до 02.06.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2020 15:54
до 08.06.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 18.06.2020 23:04
до 01.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.07.2020 14:46
до 27.07.2020 15:07
Завершено
Період кваліфікації
з 27.07.2020 15:07
до 31.07.2020 16:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2020 16:25
до 11.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.07.2020 16:25
до 14.08.2020 11:35
Період уточнень
з 27.03.2020 15:54 до 02.06.2020 18:00
Період оскарження
з 27.03.2020 15:54 до 08.06.2020 00:00
Період аукціону
з 27.07.2020 14:46 до 27.07.2020 15:07
Період кваліфікації
з 18.06.2020 23:04 до 01.07.2020 00:00
Період кваліфікації
з 27.07.2020 15:07 до 31.07.2020 16:25
Період кваліфікації
з 27.07.2020 15:07 до 31.07.2020 16:25
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання )( Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району)
code DK 021: 2015 - 30230000-0 (Computer equipment) (Computer equipment for educational establishments of Obolon district)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного завдання. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району м. Києва Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 30.06.2020 року
Quantity of goods or volume of work performed or services provided. according to the terms of reference. Place of delivery of goods or place of performance of works or services. educational establishments of Obolonskyi district of Kyiv Delivery time of goods, works or services. 06/30/2020
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
790 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Computer equipment for educational institutions of Obolon district
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
852
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після надходження фінансування
Документи закупівлі
-
05.06.2020 15:14
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кожина Альона Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kozhyna Alona
Електронна пошта
Телефон
380444197359
Факс
0444197359
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
37445442
Назва (англійською мовою)
Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
Повна назва
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
Поштовий індекс
04211
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Йорданська, 11-а
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
Пропозиція:
26 554 080 грн.
Учасник:
ТОВ "МАЙСОФТ"
Пропозиція:
26 373 150 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ БМС ТЕХНО
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до п.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось: «2.1. Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису банка-гаранта або ЕЦП.» Учасник ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000" не надав забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось: «1.3. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з окремих сканованих документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat): 1) цінова пропозиція складена за формою та змістом, що визначені у Додатку 1 до тендерної документації;» Учасник ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000" не надавцінову пропозицію, складену за формою та змістом, що визначені у Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000" не відповідає вимогам тендерної документації та відхиляється згідно з ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи прекваліфікації
18.06.2020 23:04
Витяг з ЄДР
ТОВ БМС ТЕХНО : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до п.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось: «2.1. Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису банка-гаранта або ЕЦП.» Учасник ТОВ БМС ТЕХНО не надав забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось: 4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, погодження учасника повинне бути підтверджене відповідним листом у складі тендерної пропозиції.» Учасник ТОВ БМС ТЕХНО не надав відповідний лист у складі тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ БМС ТЕХНО не відповідає вимогам тендерної документації та відхиляється згідно з ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи прекваліфікації
18.06.2020 23:04
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" : [email protected]
26 554 080 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
18.06.2020 23:05
Витяг з ЄДР
ТОВ "МАЙСОФТ" : [email protected]
26 373 150 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
18.06.2020 23:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.07.2020 16:25 по 11.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.07.2020 16:25
-
documentType.award.awardNotice
27.07.2020 15:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-03-27-001818-a-a1
Підписаний і діє
Номер
201-Т
26 373 150 грн.
21 977 625 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
852 (Одиниця)
Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району
Номенклатура
Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району
Кількість
852
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
14.08.2020 11:34
-
14.08.2020 11:31
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-10-20-000041
Дата створення проекту
20.10.2020 18:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.10.2020 18:38
Дата публікації висновку про результати
09.11.2020 15:38
Дата завершення усунення порушень
24.11.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 657-80-09
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.10.2020 № 187 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 187 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 22 UA-2020-03-27-001818-a 27.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.10.2020 00:00
Документи рішення
20.10.2020 18:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06.11.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 17.03.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.03.2020, №108 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000», ТОВ «БМС Техно», ТОВ «ІТ-АРСЕНАЛ», ТОВ «Майсофт» (далі - Переможець) договір від 14.08.20 № 201-Т, додаткові угоди від 14.08.2020 №1, №2, від 27.08.2020 № 3, від 28.09.2020 №4 від 12.10.2020 №5, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.05.2020 № 9735-р/пк-пз, від 15.05.2020 № 9482-р/пк-п, від 15.05.2020 № 11792-р/пк-п, від 21.07.2020 № 14049-р/пк-п. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що Замовником відповідно до пункту 3 Додатку № 4 ТД вимагалось надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 4.1 ТД Замовника предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання». Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Майсофт» на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником надано договір від 04.12.2019 № 405, предмет якого є «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за кодом ДК 021:2015-32320000-2. Слід зазначити, що відповідно до п. 1 частини ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Словника. Враховуючи вищевикладене, учасником ТОВ «Майсофт» не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи вказане, учасником документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційному критерію визначеному у статті 16 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 та встановленому Замовником у ТД відповідно до статті 22 Закон № 922-VIII у редакції від 17.03.2020. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Майсофт», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 та встановлених Замовником у ТД відповідно до статті 22 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 та допустив його до аукціону. Крім того, згідно з ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 Замовник відміняє торги в зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам частини 1 статті 30, частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
06.11.2020 00:00
Дата публікації
09.11.2020 15:38
Документи висновку
09.11.2020 15:38
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі від 09.11.2020 UA-M-2020-10-20-000041 За результатами моніторингу закупівлі UA-2020-03-27-001818-a (Інформація про моніторинг UA-M-2020-10-20-000041 33870dc8aa8c4235ab3459ec6530a0a6) проведеного відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, розміщено Висновок про про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок). За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам частини 1 статті 30, частини першоі? статті 31 Закону No 922-VIII, у редакціі? від 17.03.2020 року. Відповідно до Висновку зазначено, що учасником ТОВ «МАИ?СОФТ» не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, а Замовник на порушення пункту 1 частини першоі? статті 30 Закону No 922-VIII у редакціі? від 17.03.2020 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Маи?софт», як таку, що не відповідає кваліфікаціи?ним критеріям визначеним у статті 16 Закону No 922-VIII у редакціі? від 17.03.2020 та встановлених Замовником у ТД відповідно до статті 22 Закону No 922-VIII у редакціі? від 17.03.2020 та допустив и?ого до аукціону. Крім того, згідно з ч. 1 ст. 31 Закону No 922-VIII у редакціі? від 17.03.2020 Замовник відміняє торги в зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозиціи?. В порядку, передбаченому ч.8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі»No 922-VIII у редакціі? від 17.03.2020 (далі – Закон), Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до ч.13 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договоруТОВ «МАИ?СОФТ», в порядку, передбаченому умовами та вимогами тендерної документації було предметом розгляду органу оскарження, за результатами якого Постіи?но діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету Украі?ни з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель винесла рішення N14049-р/пк-пз від 21.07.2020. У ході розгляду зазначеного питання (питання 4) Постіи?но діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету Украі?ни з розгляду скарг про порушення законодавства у сферіпублічних закупівельвстановиланаступне. Пунктом 3 додатку 4 Документаціі? передбачено надання заповненоі? довідки у формі, викладеніи? у Таблиці 5 Додатку No 5 ТД, у якіи? має бути наведена інформація про аналогічні договори. До довідкидодаються: 1) копія договору,щовказано у довідці (не менше одного); 2) копіі? видаткових накладних та позитивнии? лист-відгук від замовників про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці з посиланням на номер та дату договору. Позитивнии? лист-відгук (сканкопія з оригіналу) надається на фірмовому бланку, завірении? та підписании? замовником належним чином. Документація не містить визначення терміну "аналогічнии? договір". У складі Пропозиціі? ТОВ "МАИ?СОФТ" міститься (фаи?л "довідка аналогічні договори.pdf"), зокрема, довідка від 25.05.2020 No 27-306 про виконання аналогічних договорів, в якіи? зазначено договір предмет якого є 32320000-2 Телевізіи?не и? аудіовізуальне обладнання (Мультимедіи?не обладнання (інтерактивна проекція на підлогу "Чарівнии? килим") (ТИП1)-1шт., Мультимедіи?не обладнання (Інтерактивна LCD тач панель 32D)(ТИП-2)-1 шт.) Враховуючи викладене, ТОВ "МАИ?СОФТ" не порушило умови Документаціі? в ціи? частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в ціи? частині. Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації додатково повідомляє наступне: 1. Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже, даний Порядок використовується виключно для визначення предмету закупівлі, та не розповсюджується для визначення терміну «аналогічний договір». Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Згідно пункту 3 Таблиці 1 Додатку 4до Тендерної документації, опублікованої на веб- порталі Уповноваженого органу, визначено, що Учасники мають надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 ТД, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори.До довідки додаються: 1) копія договору,що вказано у довідці (не менше одного); 2) копії видаткових накладних та позитивний лист-відгук від замовників про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці з посиланням на номер та дату договору. Позитивний лист-відгук (сканкопія з оригіналу) надається на фірмовому бланку, завірений та підписаний замовником належним чином.» Тендерною документацією окремо не визначено термін «аналогічний договір». Законами України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз`ясненні від 22.04.2015 року вих.№3302-05/13201-07: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори». Аналогічне твердження висловлене Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у консультації на запит Кіровоградського облкомплексу №111/2017: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Враховуючи відсутність законодавчого закріплення та доктринального розуміння визначення «аналогічного договору», аналогічним визначений будь який договір поставки. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є перевірка можливості виконання договору з боку потенційного переможця торгів. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У складі пропозиції ТОВ «МАЙСОФТ» міститься (файл «довідка аналогічні договори.pdf»), зокрема, довідка від 25.05.2020 № 27-306 про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено договір предмет якого є 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивна проекція на підлогу "Чарівний килим") (ТИП1)-1шт., Мультимедійне обладнання (Інтерактивна LCD тач панель 32D)(ТИП-2)-1 шт.), копія відповідного договору, зазначеного у довідці, та копія видаткової накладної (файл «Договір ВН Бердичів.pdf»), та відгук про належне виконання зазначеного у довідці договору. Отже, ТОВ «МАЙСОФТ» надав свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «МАЙСОФТ». 2. Відповідно пункту 13 до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснюється. Відповідно до інформації, опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу, предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ було питання щодо наданих документів для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору (скарга № UA-2020-03-27-001818-a.b4). 21 липня 2020 року було прийняте рішення № 14049-р/пк-пз, згідно з яким ТОВ «МАЙСОФТ» не порушило умови Документації. Замовник, відповідно, не порушив законодавство в сфері публічних закупівель, допустивши ТОВ «МАЙСОФТ» до участі в аукціоні. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України. Відповідно до ст. 651 Цивільного Кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Однак, жодна із даних підстав не настала для розірвання договору. Зважаючи на вищевикладене, законні підстави для розірвання договору за результатами процедури закупівлі № UA-2020-03-27-001818-a – відсутні. Ґрунтуючись на вищезазначеному, Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації діяло в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», не порушуючи законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), про що надали аргументоване заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі від 09.11.2020 UA-M-2020-10-20-000041.
Дата публікації
13.11.2020 10:59
Документи інформації про усунення порушення
13.11.2020 11:01
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Не усунуто
Дата публікації
19.11.2020 10:09
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : ні
: ні встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Документи інформації про усунення порушення
19.11.2020 10:10
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено строк поставки товару до 30.09.2020 року? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
30.10.2020 15:38
Орган перевірки
05.11.2020 00:00
Документи повідомлення
30.10.2020 15:39
-
Відповідь
Пояснення щодо моніторингу
Доброго дня, управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації у відповідь на ваш запит в ході моніторингу надає пояснення про наступне. Згідно умов Тендерної документації до процедури UA-2020-03-27-001818-a строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг по 30.06.2020 року. Зважаючи на те, що строки проведення даної закупівлі в електронній системі були збільшені через розгляд скарг до антимонопольного комітету України № UA-2020-03-27-001818-a.c1, UA-2020-03-27-001818-a.a2, UA-2020-03-27-001818-a.a3 та № UA-2020-03-27-001818-a.b4 розкриття пропозицій відбулось 25 червня 2020 року, аукціон відбувся лише 27 липня 2020 року, а переможця було визначено 31 липня 2020 року. Договір про закупівлю було підписано та оприлюднено 14 серпня 2020 року у відповідності до умов тендерної документації та тендерної пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення закладів освіти комп'ютерною технікою та освоєння виділенних коштів, з огляду на наявність об’єктивних обставин, що документально підтверджені (рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №9482-р/пк-пз від 15.05.2020, №9735-р/пк-пз від 19.05.2020, № 11792-р/пк-пз від 15.06.2020, №14049-р/пк-пз від 21.07.2020) тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення, затверджене протоколом засідання ТК № 108 від 14.08.2020 року (протокол додається) на підставі листа Учасника – переможця про продовження строку постачання до 30 вересня 2020 року. Просимо прийняти пояснення щодо подовження строку постачання товару та врахувати той факт, що тендерним комітетом управління освіти було прийнято рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» .
Рішеня
04.11.2020 16:54
Замовник
Документи повідомлення
04.11.2020 16:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 570 800 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2020 18:00
Замовник:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444197359
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 570 800 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2020 18:00
Замовник:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444197359
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності