Показати схожі тендери

Закупівля Тверде паливо (брикети Pini Kay) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-03-26-005226-b
План UA-P-2020-03-26-007254-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 30.06.2020 18:36
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.04.2020 12:15
Закінчення аукціону 13.04.2020 12:42
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 110 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 000 грн. (1,80 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2020 22:05 до 10.04.2020 23:59
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2020 22:05
до 31.03.2020 23:59
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2020 22:05
до 06.04.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.04.2020 12:15
до 13.04.2020 12:42
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.04.2020 12:42
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2020 21:58
до 28.04.2020 00:00
Період уточнень
з 26.03.2020 22:05 до 31.03.2020 23:59
Період оскарження
з 26.03.2020 22:05 до 06.04.2020 00:00
Період аукціону
з 13.04.2020 12:15 до 13.04.2020 12:42
Період кваліфікації
з 13.04.2020 12:42
Основні параметри
Тверде паливо (брикети Pini Kay)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
236 170
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, вул. Романа Шухевича, 8
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
26.03.2020 22:06
-
Скасування
30.06.2020 18:36
З метою усунення порушень допущених при здійснені закупівлі прийнято рішення відмінити закупівлю Тверде паливо (брикети Pini Kay)
30.06.2020 18:36
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Проданюк
Електронна пошта
Телефон
+380993056626
Замовник
ЄДРПОУ
21433223
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА"
Поштовий індекс
59200
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Вижницький район, м. Вижниця
Адреса
вул. РОМАНА ШУХЕВИЧА, 8
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БУКЕНЕРГОРЕСУРС"
Пропозиція:
1 095 130 грн.
Учасник:
Фізична особа-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович
Пропозиція:
1 062 765 грн.
Учасник:
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ"
Пропозиція:
1 054 573.5 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.04.2020 21:58 по 28.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
17.04.2020 21:58
-
13.04.2020 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 17.04.2020 22:01 по 17.04.2020 22:11
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.04.2020 22:01
-
17.04.2020 21:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 17.04.2020 22:12 по 28.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.04.2020 22:12
-
17.04.2020 22:11
Витяг з ЄДР
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
30.06.2020 18:34
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-06-09-000042
Дата створення проекту
09.06.2020 15:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2020 15:43
Дата публікації висновку про результати
18.06.2020 11:58
Дата завершення усунення порушень
03.07.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.06.2020 № 20 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 09.06.2020 року № 20 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2020-03-26-005226-b від 26.03.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2020 00:00
Документи рішення
09.06.2020 15:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального закладу «Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо- естетичного циклу імені Назарія Яремчука» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2020 №1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Брикети Черкащини», Фізичної особи-підприємця Паламарюк Олексій Юрійович (далі – ФОП Паламарюк О.Ю.); рішення уповноваженої особи Замовника від 17.04.2020; повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2020 № 9316-р/пк-пз. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено, що Замовником 17.04.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Паламарюк О.Ю. Відповідно до частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем торгів не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Також, згідно з абзацом восьмим частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення. Однак, на веб порталі Уповноваженого органу Замовник не оприлюднив договір із ФОП Паламарюк О.Ю., чи інформацію про відхилення його тендерної пропозиції у випадках, передбачених частиною третьою статті 32 Закону, що порушує абзаци сьомий і восьмий частини першої статті 10 Закону. Крім того, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) не надав відповідь на запит, чим не дотримав вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції, чинній після 19.04.2020).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог абзаців сьомого і восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.06.2020 00:00
Дата публікації
18.06.2020 11:58
Документи висновку
18.06.2020 11:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою усунення порушень допущених при здійснені закупівлі прийнято рішення відмінити закупівлю Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Дата публікації
30.06.2020 18:34
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
01.07.2020 08:48
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю : так
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
01.07.2020 08:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Тверде паливо (брикети Pini Kay)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-005226-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання: Чи укладено договір за результатами закупівлі із переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Паламарюк Олексій Юрійович? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням їх документального підтвердження.
Рішеня
09.06.2020 16:33
Орган перевірки
13.06.2020 00:00
Документи повідомлення
09.06.2020 16:33
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2020 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА"
Контактний телефон:
+380993056626
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2020 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА"
Контактний телефон:
+380993056626
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності