Закупівля Тверде паливо (брикети Pini Kay) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА".
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА"
Фізична особа-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович
Поштовий індекс
59233
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
смт.Берегомет
Адреса
вул. Миколайчука буд.15
Класифікація суб'єктів господарювання
Суб'єкт малого підприємництва
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-06-09-000042
Дата створення проекту
09.06.2020 15:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2020 15:43
Дата публікації висновку про результати
18.06.2020 11:58
Дата завершення усунення порушень
03.07.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2020 № 20
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 09.06.2020 року № 20
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-03-26-005226-b від 26.03.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального закладу «Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо- естетичного циклу імені Назарія Яремчука» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2020 №1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Брикети Черкащини», Фізичної особи-підприємця Паламарюк Олексій Юрійович (далі – ФОП Паламарюк О.Ю.); рішення уповноваженої особи Замовника від 17.04.2020; повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2020 № 9316-р/пк-пз.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено, що Замовником 17.04.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Паламарюк О.Ю.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем торгів не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Також, згідно з абзацом восьмим частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
Однак, на веб порталі Уповноваженого органу Замовник не оприлюднив договір із ФОП Паламарюк О.Ю., чи інформацію про відхилення його тендерної пропозиції у випадках, передбачених частиною третьою статті 32 Закону, що порушує абзаци сьомий і восьмий частини першої статті 10 Закону.
Крім того, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) не надав відповідь на запит, чим не дотримав вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції, чинній після 19.04.2020).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог абзаців сьомого і восьмого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Тверде паливо (брикети Pini Kay)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-005226-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи укладено договір за результатами закупівлі із переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Паламарюк Олексій Юрійович?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням їх документального підтвердження.
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги:
щодо незаконних рішень про визначення переможцем ФОП Паламарюк Олексій Юрійович
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги:
щодо незаконних рішень про визначення переможцем ФОП Паламарюк Олексій Юрійович
Автор:
43113177, ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ"
20702, Україна, Черкаська область, місто Сміла, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 62, квартира 12
Рішенням уповноваженої особи відмінено визнання переможцем ФОП Паламарюк Олексій Юрійович, код ЄДРПОУ 3076919416.
З метою усунення порушень допущених при здійснені закупівлі прийнято рішення відмінити закупівлю Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Звернення:
За тендером : Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тема:
Технічні характеристики паливних брикетів
Зміст:
Доброго дня. Чи може здійснюватись постачання паливних брикетів Pini-Kay з деревини твердих порід таких як бук, граб, явір, довжиною 220-250 мм, упакованих в пачки по 10 кг.
Дата оприлюднення звернення:
27.03.2020 13:12
В зв"язку з зношеністю нашого теплового устаткування вимоги до предмету закупівлі залишаться незмінні
Дата оприлюднення відповіді:
27.03.2020 21:53
Звернення:
За тендером : Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тема:
Досвід виконання аналогічних договорів
Зміст:
Добрий день. Чи можуть, в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з постачання паливних брикетів Pini-Kay, виступати договори з українськими та іноземними покупцями, сума виконання яких за 2019 рік становить не менше 80% від оголошеної Вами вартості закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
27.03.2020 16:26
в тендерні документації чітко встановлені вимоги до аналогічного договору
Дата оприлюднення відповіді:
27.03.2020 21:54
Звернення:
За тендером : Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тема:
Економія
Зміст:
Доброго дня! Оскільки відкриті торгі передбачають економію бюджетних коштів, то пропонуємо замість закупівлі паливних брикетів в тоннах, закупити їх еквівалент в одиницях теплоти. Наприклад Вам треба 236170 кілограмів брикетів. У відповідності до тендерної документації Ви очікуєте нижчу теплоту згоряння 18 МДж/кг, відповідно з вказаного об'єму Ви отримаєте щонайменьше 236170*18=4251060МДж. Але якщо виробник буде пропонувати брикет з більшою теплотою згоряння то відповідно треба буде меньшу массу брикетів. Наприклад Вам запропонують брикет з нижчою теплотою згоряння 25 МДж/кг, якщо Вам треба теплота 4251060МДж, то це вже буде 170042 кілограмів брикету. При цьому виробник може отримати економію через те що йому треба доставляти меньший обсяг брикету, так само з пакуванням, навантаженням і розвантаженням. При такому розрахунку треба буде доставляти вже меньше на три машини брикету при цьому збрерігається теплота згоряння. Більш того при спалюванні меньшої кількості брикету із збереженням теплоти згоряння, Ви отримаєте меньше відходів та трудозатрат на обслуговування котельні. Також зверніть увагу, що виробник який може запропонувати брикет з більшою теплотою згоряння виробляє більш якісний брикет, а Ви відповідно зможете закупити більш якісний брикет за меньшу вартість за рахунок економії на доставці, пакуванні, навантаженні та розвантаженні. Також такий підхід дозволить уникнути маніпуляцій з відповідністю до стандартів виробників брикету низької якості. Вважаємо такий підхід більш розумним, якщо звісно Вас не цікавить закупівля води, що містится у брикеті у вигляді вологи, але це значно знижує теплоту згоряння. Так само пісок і земля можуть збільшити вагу брикету без додавання теплоти згоряння, при цьому збільшується зольність брикету. Але ж вибір за тендерним комітетом, що саме планується закуповувати - тепло чи вагу.
Дата оприлюднення звернення:
28.03.2020 18:27
Устаткування встановлене в замовника дуже старе, і без поломок споживає тільки брикети Піні-Кей з твердої деревини як в ТД. Дякуємо за турботу, вимоги до предмету мінятися не будуть
Дата оприлюднення відповіді:
30.03.2020 17:42
Звернення:
За тендером : Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тема:
Економія 2
Зміст:
Доброго дня.
Розуміємо Ваше піклування про обладання та погоджуємося що брикет Піні-Кей з твердої деревини є найбільш якісним типом брикету. Але якщо Вас так турбує зношення обладнання, то чому у вимогах до брикету Ви задаєте параметри які значно підвищують зношення обладнання. Наприклад вміст сірки 0.15%, що майже на 100% перевищує гранично допустимі межі у відповідності до діючих стандартів України. Відповідно до цього значення в одній тоні брикету міститься 1,5кг сірки! Відповідно чим більшу массу брикету Ви спалюєте тим більше сірки проходить через Ваше обладнання. Як відомо зі шкільного курсу хімії при згорянні сірка утворює оксид сірки, а далі при температурі більшій за 120 градусів (при згорянні брикету вона значно більша) при взаємодії з парою утворюється сірчана кислота! Як Ви вважаєте якої шкоди завдасть Вашому обладнанню 1.5 літри сірчаної кислоти з кожної тони брикету? Більш того надмірний вміст вологи в брикеті значно знизить теплотворність і збільшить вміст пари для утворення сірчаної кислоти. Але при розрахунку потреб через теплоту згоряння Ви значно знизите обсяг спалюваного брикету, а відповідно і зношення через зменьшення утворення сірчаної кислоти. Більш якісний брикет Піні-Кей може мати вологість до 2.5% і вміст сірки до 0,04%. Тому задля економії бюджетних коштів та збільшення ресурсу обладнання краще розрахунок вести через необхідну Вам калорійність. Якщо звісно Вас дійсно цікавить збереження грошей платників податків.
Дата оприлюднення звернення:
30.03.2020 21:37
Всі вимоги тендерні документації. Пропозиція продукції котра не відповідає вимогам- буде відхилена
Дата оприлюднення відповіді:
03.04.2020 08:55
Звернення:
За тендером : Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тема:
Яку суму винагороди вам запропонували щоб розмістити таку документацію?
Зміст:
Враховуючи скалдну ситуацію Ви оголошуєте відкриті торги та орилюднюєте документацію що містить дискримінаційні вимоги. Ваша документація розроблена під одного обраного учасника. Яку суму винагороди вам запропонували щоб розмістити таку документацію?
Дата оприлюднення звернення:
30.03.2020 21:53
Всі вимоги тендерні документації. Пропозиція продукції котра не відповідає вимогам- буде відхилена
Дата оприлюднення відповіді:
03.04.2020 08:55
Звернення:
За тендером : Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тема:
Ціноутворення
Зміст:
Доброго дня. Скажіть будь-ласка на основі чого ви встановили стартову ціну закупівлі в розмірі 4700,00 грн. за тонну, в той час як середня закупівельна ціна на території України складає 2600-2800 грн., вартість 1 тонни з доставкою до Замовника з Центральної України складає 3000-3200 грн. Скажіть будь-ласка де економія бюджетних коштів в такий складний для нашої країни час?
Дата оприлюднення звернення:
31.03.2020 09:34
Всі вимоги тендерні документації. Пропозиція продукції котра не відповідає вимогам- буде відхилена
Дата оприлюднення відповіді:
03.04.2020 08:56
Звернення:
За тендером : Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тема:
Змова з постачальником
Зміст:
Добрий день. Проаналізувавши процедуру закупівель паливних брикетів Вижницької спеціалізованої школи-інтернату за 2019 рік та тендерну документацію на 2020 рік, можна стверджувати, що тендерна документація написана під одного і того ж постачальника. Так, в 2019 р. початкова ціна закупівлі складала 960000 грн. (4100 грн./тонна), переможцем торгів став постачальник з кінцевою ціною 4090,45 грн. за 1 тонну. Паливні брикети переможцем торгів закуповувались, згідно поданого ним в тендерній документації сертифікату відповідності, у ТОВ «Біоенерджі плюс» м. Сміла, Черкаської області. Якщо проаналізувати протокол випробувань даної фірми, з яким вона бере участь в торгах по інших закупівлях в 2020 році, то можна побачити, що показники технічних та якісних характеристик паливних брикетів, виставлені Замовником в тендерній документації на закупівлю в 2020 році, дуже наближені до показників протоколу випробувань ТОВ «Біоенерджі плюс», зокрема: волога в протоколі випробувань 3,7%, в ТД Замовника – 5,0%; зольність в протоколі 0,5%, в ТД Замовника – 1,0%; щільність в протоколі 1,23 г/см3, в ТД Замовника – 1,25 г/см3; нижча теплота згоряння в протоколі 18,02 МДж/кг, в ТД Замовника – 18,0 МДж/кг; вища теплота згоряння в протоколі 20,03 МДж/кг, в ТД Замовника – 20,0 МДж/кг, що дає підстави стверджувати про змову Замовника та вищезазначеного постачальника або його представника, який бере участь в закупівлі.
Підтримуємо зауваження учасників про стартову ціну, економію бюджетних коштів та невідповідність технічних вимог показникам ДСТУ, надіслані в попередніх питаннях та вимогах.
Дата оприлюднення звернення:
31.03.2020 10:07
Всі вимоги тендерні документації. Пропозиція продукції котра не відповідає вимогам- буде відхилена
Дата оприлюднення відповіді:
03.04.2020 08:56
Звернення:
За тендером : Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тема:
Відповідальність
Зміст:
Дуже цікаво спостерігати зі сторони за ситуацією, що відбувається по даній закупівлі в розділах запитань та вимог учасників до Замовника. Дивлячись на всі висунуті вимоги та зауваження до Тендерної документації та до дій замовника можна сказати, що дії Замовника тягнуть на кримінальну відповідальність.
Дата оприлюднення звернення:
31.03.2020 12:20
Всі вимоги тендерні документації. Пропозиція продукції котра не відповідає вимогам- буде відхилена
Дата оприлюднення відповіді:
03.04.2020 08:56
Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Тендер:
UA-2020-03-26-005226-b
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
reasonType.cancelled
З метою усунення порушень допущених при здійснені закупівлі прийнято рішення відмінити закупівлю Тверде паливо (брикети Pini Kay)
Вимога привести до відповідності тендерну документацію
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі Закон), звертаємося з вимогою про усунення порушень в процедурі закупівлі. Стаття 3 Закону визначає принципи здійснення закупівель. Це добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Виходячи з умов тендерної документації, можна стверджувати, що Замовником встановлено дискримінаційні умови для учасників, які мають відповідну продукцію за предметом закупівлі, однак із іншими характеристиками, ніж встановлені Замовником. Зокрема:
1. У додатку 1 до Тендерної документації, визначено технічне завдання на закупівлю Твердого палива (паливних брикетів Pini Kay), відповідно до якого паливні брикети повинні відповідати таким параметрам:
- бути виготовлені з твердих порід дерева, а саме дуб;
- загальна волога, % – не більше 5,0;
- зольність,% – не більше 1,0;
- загальна сірка, % – не більше 0,15;
- щільність, г/см3 – не більше 1,25 г/см3;
- вища теплота згоряння, на сухий стан палива, МДж/кг – не менше 20,0;
- нижча теплота згоряння, на робочий стан палива, МДж/кг – не менше 18,0.
Однак, відповідно до пп. 6.1. п. 6 Технічні вимоги ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» передбачені технічні вимоги до брикетів та гранул паливних залежно від групи якості. Так, зокрема, для І (найвищої) групи якості встановлено наступні нормативи:
- вологість, % – не більше ніж 10,0;
- зольність, % – не більше ніж 1,0;
- вміст сірки, % – не більше 0,08;
- щільність, кг/м3 – не менше ніж 1100 (1,1 г/см3);
- вища теплота згоряння – не встановлюється;
- нижча теплота згоряння, МДж/кг – не менше ніж 17,5.
Таким чином, даний пункт Тендерної документації Замовника містить незаконні та дискримінаційні вимоги по вологості, вмісту сірки, щільності та теплоті згоряння, всупереч діючим нормативам (ДСТУ 8358:2015).
Також, повідомляємо,що брикети Pini-Kay – це паливні брикети, які отримують в результаті переробки відходів деревини та інших матеріалів. Деревні відходи можуть бути з деревини будь-яких твердих порід, а саме: бук, граб, дуб, явір, тому зазначення в тендерній документації деревини - дуб, з якої повинні бути виготовлені брикети, є дискримінаційним, оскільки участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які запропонують паливні брикети з деревини твердих порід типу Піні Кей саме з показниками, наведеними у Документації Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
2. У пункті 3 розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів зазначено, що з метою підтвердження наявності такого досвіду учасником надається Довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи про наявність виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за наступними критеріями: за предметом закупівлі Тверде паливо (брикети Pini Kay) згідно коду ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина та за істотними умовами договору (вартість договору не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі вказаної в оголошенні). Також, для документального підтвердження виконання договорів надаються листи (відгуки, довідки) від замовників договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань (загальна кількість не менше одного).
Вважаємо, що дана вимога також є дискримінаційною, оскільки участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які відповідають даній вимозі, щодо виконання аналогічних договорів. Інші учасники, які, можуть надати документальне підтвердження досвіду виконання договорів з постачання паливних брикетів Піні-Кей в зазначених замовником обсягах іноземним або комерційним установам та організаціям, що не фінансуються за рахунок коштів відповідного бюджету, не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі.
Виходячи з цього, вимагаємо Замовника привести зазначені вимоги Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 8358:2015.
Автор:
1980404335, ФОП Гакман Олексій Степанович
59220, Україна, Чернівецька область, Вижницький район, село Мілієве
Питаннями обмеження конкуренції займається АМКУ. Ми обмеження не бачимо. Вимоги мінятися не будуть
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-03-26-005226-b.c2
Дата:
30.03.2020 17:08
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Усунення дискримінаційних вимог
Просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги до Учасників, а саме: в додатку 1 тендерної документації ви прописуєте наступні показники: Загальна волога – не більше ніж 5,0 %. Загальна сірка – не більше 0,15%. Щільність – не більше 1,25 г/см3. Вища теплота згоряння на сухий стан палива – не менше 20 МДж/кг. Нижча теплота згоряння на робочий стан палива – не менше 18 МДж/кг. Сировина: деревина з твердих порід – дуб, і жодного посилання на ДСТУ. А саме ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини» прописує показники допустимі для брикетів з деревини, а саме: волога – не більше 10%, сірка – не більше 0,08%, щільність – 1,1 г/см3, нижча теплота згорання – 17,5 Мдж/кг. Також в ДСТУ не зазначається з яких саме видів деревини твердих порід повинні виготовлятися паливні брикети, є тільки поділ за породами деревини: хвойних, листяних та змішаних порід. Таким чином, Тендерна документація містить незаконні та дискримінаційні вимоги по вологості, вмісту сірки теплоті згоряння, та щільності. Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника привести технічні характеристики Тендерної документації у відповідність до вимог ДСТУ 8358:2015, як національного стандарту, який визначає основні вимоги до паливних брикетів.
В додатку 2 тендерної документації встановлено необхідність подання в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів наступні документи: договори укладені в 2019 р., листи (відгуки, довідки) від замовників договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету, при цьому вартість виконаного договору має бути не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі. Однак, якщо учасник, має досвід виконання аналогічних договорів, але він набутий при виконанні договорів не за результатами процедур закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», а за результатами угод укладених з комерційними установами чи організаціями, учасник немає можливості надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують виконання договорів з державними або комунальними установами та організаціями. Тому, дана вимога є дискримінаційною, адже обмежує право інших учасників на участь у закупівлі. Так, зокрема, ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлює вимогу про те, що підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів мають бути договори укладені за результатами процедур закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», а Замовник не має права розширювати зміст даного законодавчого акту. Тому просимо привести даний пункт у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку не виконання наших вимог щодо внесення змін до тендерної документації, з метою приведення її умов до вимог чинного законодавства, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України із скаргою про наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог.
Автор:
1980404335, ФОП Гакман Олексій Степанович
59220, Україна, Чернівецька область, Вижницький район, село Мілієве
Устаткування встановлене в замовника дуже старе, і без поломок споживає тільки брикети Піні-Кей з твердої деревини як в ТД. Дякуємо за турботу, вимоги до предмету мінятися не будуть.
Питання обмеження конкуренції виключно в повноваженні АМКУ, як подати скаргу: https://infobox.prozorro.org/articles/navishcho-zvertatis-do-zamovnika-z-zapitannyami-ta-poradi-pri-podanni-skargi
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 110 000
грн.
Період подання пропозицій
до
10.04.2020 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА"
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА"