Закупівля публікація в пресі 3 лоти
Лот № 1 - «Послуги з друку інформаційних блоків «Тернопільська міська рада інформує»
Лот № 2 – «Інформаційне висвітлення діяльності Тернопільської міської ради»
Лот № 3 – «Друк звітів про діяльність Тернопільської міської ради окремими інформаційними листками» від Тернопільська міська рада.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 23.03.2020 18:23до 08.04.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.03.2020 18:23
до 29.03.2020 09:00
Завершено
Період оскарження
з 23.03.2020 18:23
до 04.04.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.04.2020 16:14
до 16.04.2020 16:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.04.2020 17:11
до 27.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2020 16:34
до 29.04.2020 17:25
Період уточнень
з
23.03.2020 18:23
до
29.03.2020 09:00
Період оскарження
з
23.03.2020 18:23
до
04.04.2020 00:00
Період кваліфікації
з
09.04.2020 16:14
до
16.04.2020 16:34
Період кваліфікації
з
09.04.2020 16:14
до
16.04.2020 16:34
Основні параметри
Лоти
Контакти
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
публікація в пресі 3 лоти
Лот № 1 - «Послуги з друку інформаційних блоків «Тернопільська міська рада інформує»
Лот № 2 – «Інформаційне висвітлення діяльності Тернопільської міської ради»
Лот № 3 – «Друк звітів про діяльність Тернопільської міської ради окремими інформаційними листками»
Лот № 1 - «Послуги з друку інформаційних блоків «Тернопільська міська рада інформує»
Код ДК 021:2015
79810000-5 -
Друкарські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Листопадова,5
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
3
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються за підсумками поточного місяця за фактично використану друковану площу Замовником протягом 3 (трьох) банківських днів після пред'явлення Виконавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): рахунку, акту наданих послуг. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Тернопільської міської територіальної громади
Лот № 2 – «Інформаційне висвітлення діяльності Тернопільської міської ради»
Код ДК 021:2015
79810000-5 -
Друкарські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Листопадова,5
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
3
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються за підсумками поточного місяця за фактично використану друковану площу Замовником протягом 3 (трьох) банківських днів після пред'явлення Виконавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): рахунку, акту наданих послуг. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Тернопільської міської територіальної громади
Лот № 3 – «Друк звітів про діяльність Тернопільської міської ради окремими інформаційними листками»
Код ДК 021:2015
79810000-5 -
Друкарські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Листопадова,5
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
3
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються за підсумками поточного місяця за фактично використану друковану площу Замовником протягом 3 (трьох) банківських днів після пред'явлення Виконавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): рахунку, акту наданих послуг. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Тернопільської міської територіальної громади
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до частини 5 розділу III тендерної документації учасник, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази», повинен був надати Довідку довільної форми, на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи про наявність власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник повинен мати книжково-журнальну спеціалізацію та необхідне обладнання, зокрема, але не виключно: - повнокольорове друкарське обладнання формату В-1 або еквівалентних їм друкарських машин іншого формату, резервне власне або орендоване повнокольорове друкарське обладнання формату В-2, В-1, фальцювальні машини з робочою швидкістю не менше 4000 зошитів на годину; устаткування для термоклейового безшвейного скріплення та тристоронню різальну машину. У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, із зазначенням офісних, складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
Проте, на підтвердження даної вимоги:
в довідці Вихідний №01/04/01 від 01.04.2020 року, наданій учасником не вказана інформація про наявність в учасника офісних, складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуги (власних або орендованих).
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- об’єм послуг, що пропонує надати Учасник (довідка №43 від 27.03.2020р. «Тендерна пропозиція»), не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, додатком 4 до тендерної документації передбачено закупівлю не менше 500 000 примірників формату А-3, площа одного інформаційного листа повинна становити не менше 4076,8см2, а в Тендерні пропозиції, наданій учасником відображено лише 80 000 см2.