Показати схожі тендери

Закупівля Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена) від КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-03-22-000015-c
План UA-P-2020-03-22-000329-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.05.2020 10:19
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.04.2020 14:38
Закінчення аукціону 13.04.2020 15:11
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
375 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
100 грн. (0,03 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.03.2020 22:02 до 12.04.2020 22:07
Завершено
Період уточнень
з 22.03.2020 22:02
до 02.04.2020 22:07
Завершено
Період оскарження
з 22.03.2020 22:02
до 08.04.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.04.2020 14:38
до 13.04.2020 15:11
Завершено
Період кваліфікації
з 13.04.2020 15:11
до 21.04.2020 15:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2020 15:12
до 02.05.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.04.2020 15:12
до 08.05.2020 10:19
Період уточнень
з 22.03.2020 22:02 до 02.04.2020 22:07
Період оскарження
з 22.03.2020 22:02 до 08.04.2020 00:00
Період аукціону
з 13.04.2020 14:38 до 13.04.2020 15:11
Період кваліфікації
з 13.04.2020 15:11 до 21.04.2020 15:12
Період кваліфікації
з 13.04.2020 15:11 до 21.04.2020 15:12
Основні параметри
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена)
Код ДК 021:2015
15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
23233, Україна, Вінницька область, Вінницька область, Вінницький район, с. Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Дата постачання по
31.12.2020 22:07
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
03.04.2020 22:43
-
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гуцол Світлана Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380432566635
Факс
+380432566613
Замовник
ЄДРПОУ
05484008
Повна назва
КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР"
Поштовий індекс
23233
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
село Бохоники
Адреса
Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ТД "Солодкий світ"
Пропозиція:
360 000 грн.
Учасник:
ФОП Мороз Богдан Геннадійович
Пропозиція:
295 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ПРОДУКТ ГАРАНТ"
Пропозиція:
294 600 грн.
Учасник:
ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"
Пропозиція:
294 550 грн.
Учасник:
Пропозиція:
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.04.2020 15:12 по 02.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
21.04.2020 15:12
-
21.04.2020 15:10
-
13.04.2020 15:12
Витяг з ЄДР
13.04.2020 15:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-03-22-000015-c-b1
Підписаний і діє
Номер
122
294 550 грн.
294 550 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.05.2020
Строк дії договору з
08.05.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена)
Номенклатура
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена)
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.05.2020 10:19
-
08.05.2020 10:17
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-01-21-000034
Дата створення проекту
21.01.2021 14:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.01.2021 09:59
Дата публікації висновку про результати
11.02.2021 17:08
Дата завершення усунення порушень
26.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
13.02.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 333-04-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Вінницька
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.01.2021 №17 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.01.2021 №17 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2020-03-22-000015-с 22.03.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.01.2021 00:00
Документи рішення
22.01.2021 09:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, (в редакції чинній на час проведення процедури закупівлі, далі – Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної ради», (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішеннями тендерного комітету від 20 березня 2020 року (із змінами від 03 квітня 2020 року), тендерну пропозицію ФОП Марченко Дмитра Костянтиновича, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13 квітня 2020 року, протокол засідання тендерного комітету від 21 квітня 2020 року №79, повідомлення про намір укласти договір від 21 квітня 2020 року, договір про закупівлю товару від 08 травня 2020 року №122 (далі – Договір), додаткові угоди від 21 жовтня 2020 року №1, від 31 грудня 2020 року №2 та №3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 22 жовтня 2020 року, від 06 січня 2021 року, звіту про виконання договору та пояснення від 28 січня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону в описі методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації не зазначено інформацію про врахування податку на додану вартість. Крім того, установлено, що замовник порушив визначений абзацом другим частини другої статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положення тендерної документації, до якої вносилися зміни (закреслення даних).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
11.02.2021 00:00
Дата публікації
11.02.2021 17:08
Документи висновку
11.02.2021 17:08
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області порушення законодавства під час проведення відкритих торів на закупівлю «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена)», з метою їх усунення, комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» направлено Постачальнику (ФОП Марченко Дмитро Костянтинович) повідомлення про дострокове розірвання договору №122 від 08 травня 2020 року.
Дата публікації
18.02.2021 20:52
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена) (ДК 021:2015:15220000-6: «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені»), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-22-000015-с ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Чому в пункті 1 розділу V тендерної документації в описі методики оцінки тендерних пропозицій за критерієм «ціна» відсутня інформація про врахування податку на додану вартість? 2. З яких підстав у тендерній документації до якої внесені зміни станом на 03 квітня 2020 року, не відображені у вигляді закреслених даних зміни, що вносилися? 3. З яких підстав укладено додаткову угоду від 21 жовтня 2020 року №1 до договору від 08 травня 2020 №122 на постачання товару, якою збільшено ціну за одиницю товару та надайте обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку? Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
25.01.2021 16:53
Орган перевірки
29.01.2021 00:00
Документи повідомлення
25.01.2021 16:53
-
Відповідь
пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» розглянувши Ваш запит «Про початок моніторингу закупівель» згідно наказу від 21.01.2021 №17 та надає пояснення щодо процедури закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-22-000015-с), а саме: 1. Чому в пункті 1 розділу V тендерної документації в описі методики оцінки тендерних пропозицій за критерієм «ціна» відсутня інформація про врахування податку на додану вартість 2. З яких підстав у тендерній документації до якої внесено зміни станом на 03 квітня 2020 року, не відображені у вигляді закреслених даних зміни, що вносилися? 3. З яких підстав укладено додаткову угоду від 21 жовтня 2020 року №1 до договору від 08 травня 2020 № 122 на постачання товару, якою збільшено ціну за одиницю товару? Повідомляємо наступне: 1. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» оголошено про проведення процедури відкритих торгів , в якому зазначено очікувану вартість закупівлі з включенням податку на додану вартість. Податок на додану вартість (ПДВ) – це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Розміри ставок податку визначає Податковий кодекс України. Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, у тому числі перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (далі – ПДВ). Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме недискримінацію учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» при оголошенні торгів на закупівлю рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена), визначило у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна». КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» як замовник не є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України не включає суму податку в податковий кредит і таким чином, не компенсує різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ. За результатами електронного аукціону КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» обирає найнижчу пропозицію, і не перераховує ціну пропозиції, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. Враховуючи викладене, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» , з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановив у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах. 2. Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (до введення в дію Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон) установлював правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статтею 23 Закону передбачена можливість внесення змін до тендерної документації. Так, відповідно до частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Положення – це нормативно-правовий акт, а отже тендерна документація, як документ до якого вносяться зміни відображається у вигляді закреслених даних. Функціоналом авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі. Онлайн» передбачено поля до яких КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР», у зв’язку із внесенням змін від 03 квітня 2020 року, внесено інформацію про тендерну документацію відображену закресленням документа, та яка є доступною для перегляду. А отже закладом дотримано порядок оприлюднення інформації в електронній системі встановлений Уповноваженим органом та цим Законом. 3. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених Законом випадків, зокрема у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас, листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо зміни істотних умов договору про закупівлю від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 зазначається, що внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Обгрунтуванням та підставою для укладання додаткової угоди від 21.10.2020 № 1 був експертний висновок від 12 жовтня 2029 року № В-467, виданий Вінницькою торгово-промисловою палатою. Згідно умов договору № 122 від 08.05.2020р. ціна за одиницю товару становила 58,91 грн. Додатковою угодою від 21.10.2020 № 1 на підставі зазначеного експертного висновку ціна за одиницю товару збільшена на 7,94 %, та склала 63,58 грн.
Рішеня
28.01.2021 22:21
Замовник
Документи повідомлення
28.01.2021 22:23
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» розглянувши Ваш запит «Про початок моніторингу закупівель» згідно наказу від 21.01.2021 №17 та надає пояснення щодо процедури закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-22-000015-с), а саме: 1. Чому в пункті 1 розділу V тендерної документації в описі методики оцінки тендерних пропозицій за критерієм «ціна» відсутня інформація про врахування податку на додану вартість 2. З яких підстав у тендерній документації до якої внесено зміни станом на 03 квітня 2020 року, не відображені у вигляді закреслених даних зміни, що вносилися? 3. З яких підстав укладено додаткову угоду від 21 жовтня 2020 року №1 до договору від 08 травня 2020 № 122 на постачання товару, якою збільшено ціну за одиницю товару? Повідомляємо наступне: 1. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» оголошено про проведення процедури відкритих торгів , в якому зазначено очікувану вартість закупівлі з включенням податку на додану вартість. Податок на додану вартість (ПДВ) – це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Розміри ставок податку визначає Податковий кодекс України. Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, у тому числі перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (далі – ПДВ). Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме недискримінацію учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» при оголошенні торгів на закупівлю рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена), визначило у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна». КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» як замовник не є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України не включає суму податку в податковий кредит і таким чином, не компенсує різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ. За результатами електронного аукціону КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» обирає найнижчу пропозицію, і не перераховує ціну пропозиції, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. Враховуючи викладене, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» , з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановив у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах. 2. Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (до введення в дію Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон) установлював правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статтею 23 Закону передбачена можливість внесення змін до тендерної документації. Так, відповідно до частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Положення – це нормативно-правовий акт, а отже тендерна документація, як документ до якого вносяться зміни відображається у вигляді закреслених даних. Функціоналом авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі. Онлайн» передбачено поля до яких КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР», у зв’язку із внесенням змін від 03 квітня 2020 року, внесено інформацію про тендерну документацію відображену закресленням документа, та яка є доступною для перегляду. А отже закладом дотримано порядок оприлюднення інформації в електронній системі встановлений Уповноваженим органом та цим Законом. 3. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених Законом випадків, зокрема у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас, листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо зміни істотних умов договору про закупівлю від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 зазначається, що внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Обгрунтуванням та підставою для укладання додаткової угоди від 21.10.2020 № 1 був експертний висновок від 12 жовтня 2029 року № В-467, виданий Вінницькою торгово-промисловою палатою. Згідно умов договору № 122 від 08.05.2020р. ціна за одиницю товару становила 58,91 грн. Додатковою угодою від 21.10.2020 № 1 на підставі зазначеного експертного висновку ціна за одиницю товару збільшена на 7,94 %, та склала 63,58 грн.
Рішеня
28.01.2021 22:25
Замовник
Документи повідомлення
28.01.2021 22:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2020 22:07
Замовник:
КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР"
Контактний телефон:
+380432566635
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.04.2020 22:07
Замовник:
КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР"
Контактний телефон:
+380432566635
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності