Показати схожі тендери

Закупівля Оброблені фрукти та овочі від Святошинський ПНІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-03-17-003177-a
План UA-P-2020-01-21-004480-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.04.2020 17:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 288 642 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 543.06 грн. (0,20 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.03.2020 18:33 до 01.04.2020 20:00
Завершено
Період уточнень
з 17.03.2020 18:33
до 22.03.2020 20:00
Завершено
Період оскарження
з 17.03.2020 18:33
до 28.03.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2020 13:53
до 14.04.2020 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2020 12:12
до 25.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.04.2020 16:40
до 28.04.2020 17:03
Період уточнень
з 17.03.2020 18:33 до 22.03.2020 20:00
Період оскарження
з 17.03.2020 18:33 до 28.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2020 13:53 до 14.04.2020 16:40
Період кваліфікації
з 02.04.2020 13:53 до 14.04.2020 16:40
Основні параметри
Оброблені фрукти та овочі
Лот 1.«Оброблені овочі», Лот 2. «Оброблені фрукти та горіхи»
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
508 612 грн.
Лот 1.«Оброблені овочі»
Назва предмета закупівлі
Лот 1.«Оброблені овочі»
Примітки
Огірки консервовані - 2080,0 кг, кабачки консервовані - 928,0 кг, огірки квашені - 3186,0 кг, горошок консервований - 994,0 кг, соус томатний - 242,0 кг, паста томатна - 892,0 кг, помідори консервовані - 2262,0 кг, ікра кабачкова - 580,0 кг, капуста квашена - 2470,0 кг.
Очікувана вартість
508 612 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2543,06
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
15 100
Аукціон
Cтарт аукціону
02.04.2020 12:44
Закінчення аукціону
02.04.2020 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Оброблені овочі (огірки консервовані, кабачки консервовані, огірки квашені, горошок консервований, соус томатний, паста томатна, помідори консервовані, ікра кабачкова, капуста квашена)
Код ДК 021:2015
15331000-7 - Оброблені овочі
Кількість
13 634.5
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського, 16
Дата постачання з
15.04.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гостило Віктор Григорович
Пропозиція:
492 368.25 грн.
Учасник:
ФОП Пулеха А.І.
Пропозиція:
435 545 грн.
Учасник:
ФОП "ПІЛЬЩИКОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
412 918 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.04.2020 12:44
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
780 030 грн.
Лот 2. «Оброблені фрукти та горіхи»
Назва предмета закупівлі
Лот 2. «Оброблені фрукти та горіхи»
Примітки
Сухофрукти - 3615,0 кг, компоти - 4380,0 кг, джем (варення) - 1340,0 кг, повидло - 2080,0 кг, мармелад - 990,0 кг.
Очікувана вартість
780 030 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3900,15
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
23 400
Аукціон
Cтарт аукціону
02.04.2020 13:26
Закінчення аукціону
02.04.2020 13:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
ОбрОброблені фрукти та горіхи (Сухофрукти, компоти, джем, повидло, мармелад)
Код ДК 021:2015
15332000-4 - Оброблені фрукти та горіхи
Кількість
12 393
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського, 16
Дата постачання з
15.04.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гостило О.В.
Пропозиція:
626 150 грн.
Учасник:
ФОП Пулеха А.І.
Пропозиція:
725 490 грн.
Учасник:
ФОП "ПІЛЬЩИКОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
575 370 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.04.2020 13:26
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тригубенко Олена
Електронна пошта
Телефон
+380444503875
Замовник
ЄДРПОУ
03188777
Повна назва
Святошинський ПНІ
Поштовий індекс
03115
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.«Оброблені овочі»
Період вимог/скарг з 08.04.2020 12:12 по 19.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 14.04.2020 16:38 по 25.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
14.04.2020 16:24
-
08.04.2020 12:13
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2. «Оброблені фрукти та горіхи»
Період вимог/скарг з 08.04.2020 12:18 по 19.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 14.04.2020 16:40 по 25.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
14.04.2020 16:40
-
08.04.2020 12:18
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-03-17-003177-a-b1
Підписаний і діє
Номер
69/20-Т
435 545 грн.
435 545 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.04.2020
Строк дії договору з
28.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
13 634.5 (кілограми)
Оброблені овочі (огірки консервовані, кабачки консервовані, огірки квашені, горошок консервований, соус томатний, паста томатна, помідори консервовані, ікра кабачкова, капуста квашена)
Номенклатура
Оброблені овочі (огірки консервовані, кабачки консервовані, огірки квашені, горошок консервований, соус томатний, паста томатна, помідори консервовані, ікра кабачкова, капуста квашена)
Кількість
13 634.5
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.04.2020 17:03
-
Підписаний договір
UA-2020-03-17-003177-a-b2
Підписаний і діє
Номер
70/20-Т
626 150 грн.
626 150 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.04.2020
Строк дії договору з
27.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
12 393 (кілограми)
ОбрОброблені фрукти та горіхи (Сухофрукти, компоти, джем, повидло, мармелад)
Номенклатура
ОбрОброблені фрукти та горіхи (Сухофрукти, компоти, джем, повидло, мармелад)
Кількість
12 393
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
27.04.2020 09:40
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-29-000001
Дата створення проекту
29.04.2020 09:07
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.04.2020 12:06
Дата публікації висновку про результати
19.05.2020 19:06
Дата завершення усунення порушень
03.06.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
22.05.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.04.2020 № 101 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 28.04.2020 № 101 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2020-03-17-003177-a 17.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2020 00:00
Документи рішення
29.04.2020 12:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Святошинського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протоколом від 18.02.2020 № 32, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Пулехи Артема Івановича, фізичної особи-підприємця Пільщикова Івана Володимировича, протоколи засідання тендерного комітету від 07.04.2020 № 61, від 07.04.2020 № 62, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2020, договір про закупівлю лот 1 – від 28.04.2020 № 69/20-Т, лот 2 – від 27.04.2020 № 70/20-Т. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником в тендерній документації не зазначено строк, протягом якого пропозиції тендерних торгів є дійсними (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), чим порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-17-2п – не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій фізичної особи-підприємця Пулехи Артема Івановича, фізичної особи-підприємця Пільщикова Івана Володимировича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
19.05.2020 00:00
Дата публікації
19.05.2020 19:06
Документи висновку
19.05.2020 19:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 288 642 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2020 20:00
Замовник:
Святошинський ПНІ
Контактний телефон:
+380444503875
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 288 642 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2020 20:00
Замовник:
Святошинський ПНІ
Контактний телефон:
+380444503875
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності