Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 «44910000-2 - Будівельний камінь» (Бордюр дорожній 100х30х15, поребрик 100х20х8) від КП "Полігон Екологія".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-03-11-004434-b
План UA-P-2020-03-11-006988-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.04.2020 09:36
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 30.03.2020 14:51
Закінчення аукціону 30.03.2020 15:30
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
830 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2020 16:50 до 29.03.2020 19:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2020 16:50
до 19.03.2020 19:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2020 16:50
до 25.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.03.2020 14:51
до 30.03.2020 15:30
Завершено
Період кваліфікації
з 30.03.2020 15:30
до 31.03.2020 15:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.03.2020 15:30
до 11.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.03.2020 15:18
до 15.04.2020 09:36
Період уточнень
з 11.03.2020 16:50 до 19.03.2020 19:00
Період оскарження
з 11.03.2020 16:50 до 25.03.2020 00:00
Період аукціону
з 30.03.2020 14:51 до 30.03.2020 15:30
Період кваліфікації
з 30.03.2020 15:30 до 31.03.2020 15:18
Період кваліфікації
з 30.03.2020 15:30 до 31.03.2020 15:18
Основні параметри
ДК 021:2015 «44910000-2 - Будівельний камінь» (Бордюр дорожній 100х30х15, поребрик 100х20х8)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 500 (штуки)
Бордюр дорожній 100х30х15 (місцеві кошти)
Опис предмета закупівлі
Бордюр дорожній 100х30х15 (місцеві кошти)
Код ДК 021:2015
44910000-2 - Будівельний камінь
Кількість
3 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Шкрумеляка,36
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 2 000 (штуки)
поребрик 100х20х8 (місцеві кошти)
Опис предмета закупівлі
поребрик 100х20х8 (місцеві кошти)
Код ДК 021:2015
44910000-2 - Будівельний камінь
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Шкрумеляка,36
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
11.03.2020 16:59
-
11.03.2020 16:50
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванна Мельничук
Електронна пошта
Телефон
+380343347095
Замовник
ЄДРПОУ
13655234
Повна назва
КП "Полігон Екологія"
Поштовий індекс
78200
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Коломия
Адреса
ВУЛИЦЯ Ю.ШКРУМЕЛЯКА, будинок 36
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОСПЕКТ ГРУП"
Пропозиція:
748 500 грн.
Учасник:
ФОП ГАВРИШКО НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
720 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЯ"
Пропозиція:
719 998 грн.
Учасник:
ТОВ "ГАРАНТПЛЮСБУД"
Пропозиція:
580 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МОНОЛІТ-БРУК"
Пропозиція:
579 800 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.03.2020 15:30 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.03.2020 15:18
-
31.03.2020 15:13
Звіт про оцінку
30.03.2020 15:30
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-03-11-004434-b-c1
Підписаний і діє
Номер
108
579 800 грн.
483 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
15.04.2020
Строк дії договору з
15.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 500 (штуки)
Бордюр дорожній 100х30х15 (місцеві кошти)
Номенклатура
Бордюр дорожній 100х30х15 (місцеві кошти)
Кількість
3 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 000 (штуки)
поребрик 100х20х8 (місцеві кошти)
Номенклатура
поребрик 100х20х8 (місцеві кошти)
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.04.2020 09:35
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-05-15-000009
Дата створення проекту
15.05.2020 11:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.05.2020 14:34
Дата публікації висновку про результати
27.05.2020 11:15
Дата завершення усунення порушень
11.06.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
06.06.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 759-11-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 441-85-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.05.2020_ № 25 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 15.05.2020 №25 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2020-03-11-004434-b 11/03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.05.2020 00:00
Документи рішення
15.05.2020 14:34
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Полігон Екологія» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету від 31.03.2020 №20, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Моноліт-Брук», укладений договір №108 від 15.04.2020 року. За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів протягом п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір завантаження, в електронному вигляді через електронну систему закупівель, оригіналу або копії довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідною ДФС, дійсну на дату подання документа Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасником торгів ТОВ «Моноліт-Брук», якого Замовник визначив переможцем торгів, надано зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Моноліт-Брук», у зв’язку з тим, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Крім того, учасником-переможцем торгів ТОВ «Моноліт-Брук» подано тендерну пропозицію без накладення електронного цифрового підпису, чим не дотримано вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону. Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Моноліт-Брук», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема: в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
27.05.2020 00:00
Дата публікації
27.05.2020 11:15
Документи висновку
27.05.2020 11:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
відповідь
Дата публікації
02.06.2020 09:29
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
830 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2020 19:00
Замовник:
КП "Полігон Екологія"
Контактний телефон:
+380343347095
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
830 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2020 19:00
Замовник:
КП "Полігон Екологія"
Контактний телефон:
+380343347095
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності