Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 05.03.2020 12:42до 21.03.2020 14:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2020 12:42
до 11.03.2020 14:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2020 12:42
до 17.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.03.2020 14:09
до 23.03.2020 14:30
Завершено
Період кваліфікації
з 23.03.2020 14:30
до 08.04.2020 11:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.03.2020 14:30
до 19.04.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 08.04.2020 11:46
-
Період уточнень
з
05.03.2020 12:42
до
11.03.2020 14:00
Період оскарження
з
05.03.2020 12:42
до
17.03.2020 00:00
Період аукціону
з
23.03.2020 14:09
до
23.03.2020 14:30
Період кваліфікації
з
23.03.2020 14:30
до
08.04.2020 11:46
Період кваліфікації
з
23.03.2020 14:30
до
08.04.2020 11:46
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Договір
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери(системні блоки))
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп'ютери (системні блоки)
Код ДК 021:2015
30210000-4 -
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Дата постачання по
15.04.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
14
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування.
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери(системні блоки))
Тендер:
UA-2020-03-05-001682-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-03-05-001682-b.c1
Дата:
06.03.2020 12:38
Стан:
Порушення усунуто
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник надає довідку у довільній формі про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро..»
Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Крім того присутня наступна вимога: «1.5 Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3-х років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань.»
Таке положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають успішний досвід роботи на ринку постачання комп'ютерного обладнання менше 3 років, що призводить до значного зменшення конкуренції та нерівних умов для учасників ринку.
Вами, як Замовником не доведено, що саме така кількість років роботи на ринку постачання комп’ютерної техніки забезпечить належне виконання договору потенційним переможцем закупівлі. Ми, як потенційний Учасник торгів, не відмовляємося від надання аналогічних договорів постачання товару, що є предметом закупівлі. На нашу думку, цього достатньо для підтвердження можливості виконання поставки якісного товару відповідно до умов договору.
Таким чином, вважаємо, що встановлення положення щодо конкретної кількості років роботи на ринку постачання є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання
Подібної думки дотримується і АМКУ. Звертаємо увагу на рішення АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018. За результатами розгляду скарги Антимонопольний комітет дійшов висновку, що замовник не довів необхідності встановлення такої вимоги. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають досвід роботи на ринку не менше 3 років, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо обов’язкової наявності досвіду не менше 3 років.
Усунення вищезазначених вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Дякуємо!
Автор:
41860186, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Декабристів, будинок 23-В
Відповідно до ваших вимог внесено зміни до тендерної документації