Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 04.03.2020 22:44до 19.03.2020 23:50
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2020 22:44
до 09.03.2020 23:50
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2020 22:44
до 15.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 20.03.2020 14:56
до 20.03.2020 15:23
Завершено
Період кваліфікації
з 20.03.2020 15:23
до 03.04.2020 21:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.03.2020 15:23
до 14.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.04.2020 21:03
до 22.04.2020 14:40
Період уточнень
з
04.03.2020 22:44
до
09.03.2020 23:50
Період оскарження
з
04.03.2020 22:44
до
15.03.2020 00:00
Період аукціону
з
20.03.2020 14:56
до
20.03.2020 15:23
Період кваліфікації
з
20.03.2020 15:23
до
03.04.2020 21:03
Період кваліфікації
з
20.03.2020 15:23
до
03.04.2020 21:03
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2
Код ДК 021:2015
39130000-2 -
Офісні меблі
Кількість
252
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Університетська,1
Дата постачання по
21.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
озрахунки за фактично поставлений та змонтований Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідних Актів приймання-передачі товару/накладних (після його монтажу) на підставі отриманих рахунків. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до бюджету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 30 робочих днів з дати їх отримання.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2
Звернення:
За тендером : Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2
Тема:
Каркас корпусних меблів
Зміст:
Доброго дня. Який саме ДСП горіх має використовуватися для виготовлення меблів?. Марка та виробник ДСП Дякую
Дата оприлюднення звернення:
05.03.2020 09:29
Доброго дня.
Відповідно до Технічних вимог для закупівлі «Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2» визначені технічні характеристики щодо товару, зокрема встановлений колір горіх для матеріалу ДСП без визначення конкретного виробника чи марки. Відповідно до чинного законодавства учасник пропонує марку та виробника товару.
Дата оприлюднення відповіді:
11.03.2020 17:04
На даному тендері відміни не були знайдені.
Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2
Тендер:
UA-2020-03-04-002459-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-03-04-002459-b.b1
Дата:
02.04.2020 16:13
Стан:
дано відповідь
Вимога Замовнику щодо безпідставної дискваліфікації Рівненського НВП УТОГ
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (код в ЄДРПОУ 03972749), яке приймало участь у процедурі відкритих торгів UA-2020-03-04-002459-b на закупівлю: Офісні меблі – за кодом CVP за ДК 021:2015 – 39130000-2, звертається з наступним.
Замовник – Львівський національний універститет імені Івана Франка (код ЄДРПОУ 02070987) у вищевказаній закупівлі дискваліфікував учасника процедури закупівлі Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих згідно протоколу б/н від 27.03.2020 року.
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (далі – Учасник) вважає неправомірну дискваліфікацію учасника.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Львівського національного універститету імені Івана Франка тендерна пропозиція Рівненського НВП УТОГ відхилена згідно вимог частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Повідомляємо наступне:
- Рівненським НВП УТОГ у складі тендерної пропозиції надано всі підтверджуючі документи на виконання вимог статті 16 Закону, що зазначені в тендерній документації Замовника (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
- Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – забезпечення тендерної пропозиції - Не вимагається.
- оскільки Рівненське НВП УТОГ не визнане переможцем вищезгаданої закупівлі – учасник не відмовлявся від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, а також не було підстав для подання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
- у тендерній пропозиції Рівненського НВП УТОГ надані всі необхідні документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, що зазначені в документації Замовника (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)
- тендерна пропозиція Рівненського НВП УТОГ відповідає умовам тендерної документації Замовника, оскільки в ній не зазначено жодної інформації щодо встановлення та дотримання граничної ціни на пропоновані товари відповідно до Постанову КМУ від 04.04.2001 р. № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету».
Отже, тендерна пропозиція Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих повністю відповідає вимогам встановлених в тендерній документації Замовника.
Враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Вимагаємо негайно відмінити рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Рівненського НВП УТОГ як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів з відповідною скаргою до уповноваженого органу (Антимонопольного комітету України), а в разі отримання позитивного результату до суду з позовом про стягнення витрат за подачу скарги.
Автор:
03972749, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
33024, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Млинівська, буд. 29
Доведено до відома членів тендерного комітету зміст вимоги від 02.04.2020р. Ідентифікатор: UA-2020-03-04-002459-b.b1 поданої в електронній системі закупівель автором - РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ. У вимозі автор зазначає, що він виконав усі вимоги визначені тендерною документацією, тому є підстави для скасування рішення тендерного комітету від 27.03.2020 року в частині відхилення тендерної пропозиції «РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ» як учасника закупівлі «Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2».
Після ознайомлення членів тендерного комітету із змістом вимоги голова тендерного комітету Лозинський М. В. повідомив, що членами тендерного комітету було здійснено перевірку пропозиції учасника торгів ««РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ», на предмет відповідності технічним, якісним і кількісним характеристикам предмету закупівлі умовам проекту договору та специфікації, вимогам технічної документації. У подальшому за результатами розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі на предмет відповідності документального підтвердження вимогам тендерної документації членами тендерного комітету було встановлено недотримання умов та вимог Замовника, зазначених у тендерній документації, учасником «РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ», що полягає у наступному:
Пропозиція «РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ» була відхилена оскільки за результатами розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі на предмет відповідності документального підтвердження вимогам тендерної документації та чинного законодавства України членами тендерного комітету було встановлено недотримання умов в частині визначення вартості окремих позиції товару, зокрема: п. 27 Крісло Boss – ціна за одиницю 3000 грн.; п. 47 Стіл однотумбовий – ціна за одиницю 2700 грн.; п. 58 Стіл кутовий однотумбовий – ціна за одиницю 3050 грн., що перевищує допустимі граничні витрати державної установи, які передбачені постановою КМУ від 04.04.2001 р. № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» (сума за одиницю не повинна перевищувати - стіл письмовий 2500 грн.; крісло офісне 2500 грн.). З урахуванням вказаного цінова пропозиція не може бути прийнята замовником як державної установи, з урахуванням законодавчих обмежень, як така, що не відповідає вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Також, університет, за результатами тендерної закупівлі не зможе укласти договір із визначеними цінами, оскільки вони суперечать чинному законодавству, а також не вправі змінювати умови договору після проведення тендерної закупівлі та не зможе зареєструвати вказані фінансові зобов’язання у Державній казначейській службі.
Тендерний комітет при прийнятті рішенні керується нормами чинного законодавства, а свої повноваження реалізовує щодо розгляду тендерної пропозиції учасника в межах визначених законом та з урахуванням вимог тендерної документації, жодних дискримінаційних умов не встановлено.
Голова тендерного комітету Лозинський М. В. запропонував поставити на голосування питання щодо надання відповіді на вимогу учасника від 02.04.2020р. Ідентифікатор: UA-2020-03-04-002459-b.b1 поданої в електронній системі закупівель автором - РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ щодо закупівлі «Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2» у даній формі, вимогу відхилити.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
720 000
грн.
Період подання пропозицій
до
19.03.2020 23:50
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка