Показати схожі тендери
Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж в с. Матеївці Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») від МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ"ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-03-04-001456-b
План UA-P-2020-03-04-004102-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.05.2020 11:26
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 23.03.2020 12:55
Закінчення аукціону 23.03.2020 13:28
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
17 142 987 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (0,03 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2020 16:06 до 21.03.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2020 16:06
до 11.03.2020 12:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2020 16:06
до 17.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.03.2020 12:55
до 23.03.2020 13:28
Завершено
Період кваліфікації
з 23.03.2020 13:28
до 12.05.2020 14:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.03.2020 13:28
до 23.05.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2020 14:37
до 27.05.2020 11:26
Період уточнень
з 04.03.2020 16:06 до 11.03.2020 12:00
Період оскарження
з 04.03.2020 16:06 до 17.03.2020 00:00
Період аукціону
з 23.03.2020 12:55 до 23.03.2020 13:28
Період кваліфікації
з 23.03.2020 13:28 до 12.05.2020 14:37
Період кваліфікації
з 23.03.2020 13:28 до 12.05.2020 14:37
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж в с. Матеївці Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
85 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж в с. Матеївці Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
78267, Україна, Івано-Франківська область, с. Матеївці, вул. Героїв
Дата постачання по
30.11.2021 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
від бюджетих призначень на поточний рік
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься після виконання Договору та підписання акту виконаних робіт і довідки про виконані роботи(форми КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів з дня підписання документів при наявності бюджетних призначень, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту, а у разі затримки бюджетного фінансування не пізніш ніж протягом 3-х днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальності за затримку оплати робіт, яка сталась в результаті дій та/або бездіяльності третіх осіб або обставин, що виникли не з вини Замовника (затримка проведення платежів органами державної казначейської служби, затримка фінансування тощо). При відсутності коштів на фінансування робіт по об’єкту терміни виконання робіт не переносяться.
Документи закупівлі
-
12.03.2020 14:49
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Матеївецька сільська рада об'єднаної територіальної громади
Електронна пошта
Телефон
+380343392197
Замовник
ЄДРПОУ
04354048
Повна назва
МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Поштовий індекс
78267
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
село Матеївці
Адреса
вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
Пропозиція:
16 917 640 грн.
Учасник:
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
16 389 487.2 грн.
Учасник:
ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
15 120 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
15 119 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 23.03.2020 13:28 по 07.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.03.2020 15:49
-
27.03.2020 15:48
Звіт про оцінку
23.03.2020 13:29
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.05.2020 12:25 по 15.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
04.05.2020 12:25
-
04.05.2020 12:24
-
04.05.2020 12:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 07.05.2020 15:53 по 18.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
07.05.2020 15:53
-
07.05.2020 15:53
Звіт про оцінку
04.05.2020 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 12.05.2020 14:37 по 23.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.05.2020 14:37
-
12.05.2020 14:36
Звіт про оцінку
07.05.2020 15:54
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-03-04-001456-b-b2
Підписаний і діє
Номер
1
16 389 487.2 грн.
13 657 906 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2020
Строк дії договору з
26.05.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж в с. Матеївці Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Номенклатура
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж в с. Матеївці Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
27.05.2020 11:25
-
27.05.2020 11:24
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-08-29-000054
Дата створення проекту
29.08.2022 10:26
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
29.08.2022 11:31
Дата публікації висновку про результати
09.09.2022 13:37
Дата завершення усунення порушень
15.09.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
20.09.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.08.2022 №48-З Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 29.08.2022 №48-З Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2020-03-04-001456-b 04.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.08.2022 00:00
Документи рішення
29.08.2022 11:31
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, вимоги про усунення порушень та скарги до процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД) (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ», ТОВ «Шобелі Україна» та ТОВ «Кулев-Інвест», протоколи засідань тендерного комітету від 27.03.2020 №41, 04.05.2020 №54, 07.05.2020 №58 та 12.05.2020 №61, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.05.2020 №1, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 30.12.2021 №1 (далі – Договір), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.04.2020 №7938-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит на пояснення від 08.09.2022.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерних пропозицій ТОВ «АВАКС ПРОФ» та ТОВ «ШОБЕЛІ Україна», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Кулев-Інвест», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.09.2022 00:00
Дата публікації
09.09.2022 13:37
Документи висновку
09.09.2022 13:37
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж в с. Матеївці Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-04-001456-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питань: 1) Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2) Чому Замовником в пункті 2 додатку 1 до тендерної документації зазначено «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій», тоді як Законом та частиною четвертою розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
06.09.2022 10:23
Орган перевірки
10.09.2022 00:00
Документи повідомлення
06.09.2022 10:24
-
Відповідь
Відповідь на запитання
1. У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо, що закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж в с. Матеївці Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») оголошувалась 04.03.2020, у редакції Закону України «Про публічні закупівлі» чинною на час оголошення закупівлі. На час оголошення закупівлі, постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не передбачалось оприлюднення обґрунтування. 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710», за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; – оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Отже, Матеївецька сільська рада не може надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки на час оголошення процедури закупівлі даною постановою не передбачалось оприлюднення вказаної інформації на веб-сайті Замовника. Відповідно до Рішення Івано-Франківської обласної ради від 20.12.2019 №1333-33/2019 «Про фінансування природоохоронних заходів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища за рахунок планових надходжень у 2020 році» було затверджено перелік природоохоронних заходів для здійснення фінансування за рахунок планових надходжень коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища у 2020 році та виділено 1 000 тис. гривень на «Нове будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж в с. Матеївці Матеївецької сільської ради об?єднаної територіальної громади Івано-Франківської області» (п. 154). Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі) визначено, що роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 року № 163. Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва (якщо роботи проводять на окремому об’єкті, на який складено окремий об’єктний кошторисний розрахунок, то їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими частиною першою статті 2 Закону, а саме на загальну вартість робіт відповідно до затвердженого кошторису). Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Відповідно до наказі Державної казначейської служби України від 29 квітня 2013 року № 68 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів» (зі змінами і доповненнями, внесеними наказами Державної казначейської служби України від 6 серпня 2014 року № 226, від 15 квітня 2016 року № 116»), де зазначено перелік документів, які подаються до органу Казначейства для реєстрації бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань проведення платежів. Серед іншого там зазначено, що до Казначейства подають договір підряду (контракт), а для перехідних об’єктів — додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році. Якщо проводити відкриті торги на виконання робіт у межах асигнувань поточного року, то в результаті проведених процедур щороку змінюватиметься підрядник. Адже тривалий термін виконання робіт передбачено у складних проектах, законодавство постійно змінюється, що спричинює зміну проектних рішень, під час реалізації проекту виникають додаткові роботи, не зазначені в проекті, але сумісні з виконаними роботами попереднім підрядником, а залучення на будівельний майданчик ще одного підрядника (генпідрядника) може призвести до несумісності виконаних робіт з роботами, які необхідно виконати. У такому випадку гарантії зникають і відповідальність за виконані роботи теж. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється до річного плану. Згідно експертного звіту проектної документації за робочим проектом загальна кошторисна вартість будівництва становить 17 142 987 грн. 2. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час оголошення закупівлі - 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій – це мінімально допустимий термін чинності тендерних пропозицій. Оскільки дата визначення переможця тендерних пропозицій є наступним етапом процедури закупівлі після етапу розкриття тендерних пропозицій вказаний строк є більш тривалим, що відповідає приписам п.11 ч.2 ст.22 Закону. Враховуючи вказані обставини Замовником було дотримано вимоги п.11 ч.2 ст.22 Закону, оскільки жодним чином не було обмежено строки дії тендерної пропозиції у межах не менше 90 днів, а навпаки в тендерній документації передбачено строк більше, ніж мінімальний, передбачений Законом. В тендерній документації Замовником не було вказано строк дії пропозиції менше 90 днів, тому жодних порушень законодавства в частині змісту тендерної документації не відбулося Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.. Слід зазначити, що чинним законодавством не встановлений обов’язок Замовника зазначати необхідний строк дії тендерної пропозиції у конкретному місці (розділі, пункті тощо) тендерної документації. Таким чином, Замовник на власний розсуд обирає форму тендерної документації та порядок викладення вимог до учасників закупівлі, в тому числі і відображення строку дійсності тендерної пропозиції учасника закупівлі. Варто також наголосити, що визначений Замовником строк дії тендерної пропозиції жодним чином не обмежив права Учасників торгів, а їх згода на дотримання вказаних строків підтверджує законність дій Замовника. Вимога щодо обов’язкової дії умов тендерної пропозиції не менше 90 днів необхідна для того, щоб укласти договір у визначений частиною 2 статті 32 Закону строк. Адже, потрібно враховувати те, що процедура може бути призупинена через скаргу Учасників, відмову переможця торгів укласти договір тощо. Отже, після закінчення періоду оскарження та після того як договір про закупівлю укладений, вимога щодо строку дійсності тендерних пропозицій не поширюється на правовідносини між сторонами такого договору. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Порядок оскарження процедур закупівель безпосередньо встановлений ст.18 Закону України №922. Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.. Отже, виходячи із аналізу наведених вище норм Закону слідує, що будь-яка фізична/юридична особа (потенційний учасник) може звернутись до замовника процедури закупівлі з вимогою про усунення недоліків тендерної документації або для отримання роз`яснень. Протягом встановленого строку жодних запитань, запитів на роз’яснень чи вимог стосовно зазначеної вимоги не надходило. Тобто подаючи тендерну пропозицію учасник повністю розумів зміст тендерної документації погодився з усіма її умовами.
Рішеня
08.09.2022 14:05
Замовник
Документи повідомлення
-
08.09.2022 14:05
-
08.09.2022 14:05
-
08.09.2022 14:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 142 987 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2020 12:00
Замовник:
МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Контактний телефон:
+380343392197
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 142 987 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2020 12:00
Замовник:
МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Контактний телефон:
+380343392197
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності