Показати схожі тендери

Закупівля Тверде паливо (Вугілля кам"яне від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-II СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-03-03-002288-a
План UA-P-2020-03-03-005441-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.04.2020 09:04
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 01.04.2020 15:28
Закінчення аукціону 01.04.2020 15:49
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
378 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 780 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.03.2020 13:08 до 31.03.2020 16:18
Завершено
Період уточнень
з 03.03.2020 13:08
до 21.03.2020 16:18
Завершено
Період оскарження
з 03.03.2020 13:08
до 27.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.04.2020 15:28
до 01.04.2020 15:49
Завершено
Період кваліфікації
з 01.04.2020 15:49
до 03.04.2020 10:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2020 15:49
до 14.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.04.2020 10:47
до 15.04.2020 09:04
Період уточнень
з 03.03.2020 13:08 до 21.03.2020 16:18
Період оскарження
з 03.03.2020 13:08 до 27.03.2020 00:00
Період аукціону
з 01.04.2020 15:28 до 01.04.2020 15:49
Період кваліфікації
з 01.04.2020 15:49 до 03.04.2020 10:47
Період кваліфікації
з 01.04.2020 15:49 до 03.04.2020 10:47
Основні параметри
Тверде паливо (Вугілля кам'яне
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тверде паливо (Вугілля кам'яне
Код ДК 021:2015
09000000-3 - Нафтопродукти, паливо, електроенергія та інші джерела енергії
Кількість
90
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
51164, Україна, Дніпропетровська область, с. Приют, вул. Широка,7
Дата постачання з
01.10.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
24.03.2020 10:44
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Панкратова
Електронна пошта
Телефон
+380686810182
Замовник
ЄДРПОУ
26329000
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-II СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
51164
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
с. Приют
Адреса
вул. Широка, буд. 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
360 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ПОТЕНЦІАЛ ТРЕЙД"
Пропозиція:
324 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 01.04.2020 15:49 по 14.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.04.2020 10:47
-
03.04.2020 10:45
Звіт про оцінку
03.04.2020 10:45
Звіт про оцінку
01.04.2020 15:50
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-03-03-002288-a-b1
Підписаний і діє
Номер
16
324 000 грн.
324 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.04.2020
Строк дії договору з
15.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
90 (тонни)
Тверде паливо (Вугілля кам'яне
Номенклатура
Тверде паливо (Вугілля кам'яне
Кількість
90
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.04.2020 09:04
-
15.04.2020 09:03
Підписаний договір
15.04.2020 09:03
Підписаний договір
15.04.2020 09:03
Підписаний договір
15.04.2020 09:03
Підписаний договір
15.04.2020 09:03
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-26-000019
Дата створення проекту
26.04.2020 15:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.05.2020 13:00
Дата публікації висновку про результати
15.05.2020 12:39
Дата завершення усунення порушень
30.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
26.05.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
30.04.2020 № 84 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.04.2020 № 84 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2020-03-03-002288-а 03.03.2020 Комунальний заклад «Приютський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Чумаківської сільської ради» (код ЄДРПОУ 26329000) Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.04.2020 00:00
Документи рішення
04.05.2020 13:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2020року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію про закупівлю Комунального закладу "Приютський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Чумаківської сільської ради" (далі Замовник), річний план UA-P-2020-03-03-005441-а, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію оприлюднену 24.03.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПОТЕНЦІАЛ ТРЕЙД» та ТОВ «БУД ПРОМ ІНВЕСТ», протокол засідання тендерного комітету від 03.04.2020 №1 про визначення переможця та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір (оприлюднене 03.04.2020), договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 15.04.2020 №16 (оприлюднений 15.04.2020), пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Моніторингом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено, що на запитання від 06.03.2020 Замовником надано роз’яснення 24.03.2020, що перевищує термін, встановлений частиною першою статті 23 Закону. Надане 07.05.2020 замовником пояснення не спростовує факт порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Отже, розрахований ризик-системою індикатор ризику RISK1-12 (несвоєчасне надання роз'яснень замовником щодо змісту тендерної документації) підтверджено. Відповідно до Закону предмет закупівлі товарів, робіт чи послуг визначають за пунктами 17, 18 частини 1 статті 1 цього Закону. Водночас, відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок № 454) предмет закупівлі визначають на основі національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 № 1749 (далі — ЄЗС), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до оголошення Замовник визначив предмет закупівлі «ДК 021:2015: 09000000-3 — Нафтопродукти, паливо, електроенергія та інші джерела енергії без визначення показника четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, Замовником при визначенні предмету закупівлі порушено вимоги пунктів 17, 18 частини 1 статті 1 Закону, абзацу другого частини 1 розділу ІІ Порядку №454. За результатами моніторингу установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону, а саме: замовником не оприлюднена інформація для учасників у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до її початкової редакції, та крім того, внесені до тендерної документації зміни не відображені у вигляді закреслених даних. Крім того, моніторингом установлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 №490 із змінами, у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення частини першої статті 23 Закону, в частині несвоєчасного надання роз’яснень щодо процедури закупівлі. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, встановлено не дотримання вимог пунктів 17, 18 частини 1 статті 1 Закону, абзацу 2 частини 1 розділу ІІ Порядку №454. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), розкриття тендерних пропозицій, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.05.2020 00:00
Дата публікації
15.05.2020 12:39
Документи висновку
15.05.2020 12:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами проведеного моніторингу та аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення частини першої статті 23 Закону, в частині несвоєчасного надання роз’яснень щодо процедури закупівлі. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, встановлено не дотримання вимог пунктів 17, 18 частини 1 статті 1 Закону, абзацу 2 частини 1 розділу ІІ Порядку №454. Комунальний заклад «Приютський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Чумаківської сільської ради» повідомляє про наступне: нами було проведено засідання тендерного комітету, на розгляді якого було прийнято рішення, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, розірвати договір № 16 від 15 квітня 2020 року з ТОВ «ПОТЕНЦІАЛ ТРЕЙД» по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне) , шляхом укладання Додаткової угоди № 1 від 20.05.2020 р. Протокол засідання тендерного комітету та Додаткова угода додається. Інформацію оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації
20.05.2020 14:54
Документи інформації про усунення порушення
20.05.2020 14:54
-
20.05.2020 14:54
-
20.05.2020 14:54
-
20.05.2020 14:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09000000-3 — Нафтопродукти, паливо, електроенергія та інші джерела енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-03-002288-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , постала потреба в отриманні пояснень. Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань: 1.Чому при проведенні закупівлі UA-2020-03-03-002288-a замовником надано роз'яснення у строк, що перевищує термін, встановлений частиною 1 статті 23 Закону? 2. Чому в порушення пункту тринадцятого частини другої статті 22 в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій? 3.Чому в порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться та положення тендерної документації, до яких внесені зміни не відображені у вигляді закреслених даних? 4. Чому замовником на порушення пунктів сімнадцять, вісімнадцять частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. № 454 із змінами предмет закупівлі визначено за показником другої цифри основного словника тоді як має буди визначений до показника четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару?
Рішеня
04.05.2020 15:22
Орган перевірки
08.05.2020 00:00
Документи повідомлення
04.05.2020 15:22
-
Відповідь
Про надання пояснень (закупівля за номером ID: UA-2020-03-03-002288-a)
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з приводу наданих питань повідомляю наступне. По першому питанню: 06.03.2020 року в автоматичній системі «Prozorro» було оприлюднено звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації стосовно вимог, далі по тексту: «…надання учасниками копій паспортів якості, висновків протоколу випробувань, сертифікатів якості/відповідності на товар який є предметом закупівлі виданими на ім’я учасника та іншими необхідними дозвільними документами на товар на 2020 рік…Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»…» Вказане звернення стосувалось можливих обмежень прав учасників закупівлі та потенційно могло призвести до їх дискримінації. В зв’язку з вище викладеним, враховуючи професійну необізнаність членів тендерного комітету (голова – директор Комунального закладу «ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ ОСВТИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ», заступник голови – бухгалтер цього закладу, члени тендерного комітету Петренко Р.І. – вчитель української мови та літератури, Петренко А.В. – вчитель біології, Кривич І.М. – вчитель початкових класів) потрібен був значний проміжок часу щодо підтвердження або спростування викладених у зверненні фактів, що ускладнилося запровадженням Постановою КМУ № 211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» на території держави карантину. Таким чином лише 24.03.2020 було прийнято зважене, об’єктивне рішення щодо внесення змін до тендерної документації та відповідно надана відповідь на звернення. Також прошу прийняти до уваги той факт, що ст.23 Закону передбачена можливість надання роз’яснень у термін, що перевищує 3 робочих дні, а саме: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Що відповідно було зроблено. По другому питанню: кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено протоколом № 24/02/20 від 24.02.2020 р , яким було затверджено тендерну документацію керуючись ст. 10 Закону : « Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.» Оскільки на момент затвердження тендерної документації (в Законі не закріплено певний термін публікації оголошення), в силу багатьох об’єктивних обставин, не було чітко зрозуміло конкретну дату публікації оголошення про проведення даної державної закупівлі, було прийнято рішення визначити таку дату у відповідності до вимог Закону (не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій) безпосередньо в момент публікації оголошення. Вказана подія відбулась з огляду на відсутність досвіду членів тендерного комітету нашого закладу. По третьому питанню: повідомляємо, що зміни до тендерної документації були внесені рішенням тендерного комітету, за результатом розгляду звернення до Замовника через автоматичну систему «Prozorro». Таким чином перелік змін було викладено в окремому документі - протоколі №24/04/20 від 24.03.2020, який помилково не було завантажено разом з новою редакцією тендерної документації. Відсутність закреслень змін, які були внесені, можемо пояснити помилками в роботі з програмним забезпеченням, що стало причиною не збереження їх частини. По четвертому питанню: повідомляю, що тендерним комітетом при визначенні предмету закупівлі, як в момент прийняття рішення про затвердження тендерної документації (протокол № 24/02/20 від 24.02.2020 р ), як і в момент складання тендерної документації (див. Тендерна документація номер ID :UA-2020-03-03-002288-a), як в назві оголошення так і в тендерній пропозиції переможця було визначено згідно до вимог Закону, а саме виходячи з четвертої цифри основного словника із зазначенням основного виду товару - код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне). Таким чином наявність невідповідності у визначенні предмета закупівлі саме в автоматизованій системі «Prozorro» можливо пояснити лише технічними помилками, що виникли при роботі з нею в зв’язку з нестійкою роботою передачі даних за допомогою інтернет провайдера, так як в нашому селі він лише один та якість обслуговування не завжди відповідає вимогам для роботи таких систем як «Prozorro» . Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів у членів тендерного комітету на порушення законодавства у сфері державних закупівель, в тому числі й тих, що передбачені у ст. 164-14 КпАПУ в редакції від 18.03.2020 року, що виразилось в укладанні угоди з переможцем за результатами аукціону із самою найнижчою ціною, відсутності скарг у учасників закупівлі, відсутністю необґрунтованих дискваліфікацій. Додатки: - Протокол №24/02/20 від 24.02.2020 р. - Протокол №24/03/20 від 24.03.2020 р.
Рішеня
07.05.2020 17:29
Замовник
Документи повідомлення
07.05.2020 17:29
-
07.05.2020 17:29
-
07.05.2020 17:29
-
07.05.2020 17:29
-
07.05.2020 17:33
-
Відповідь
Про надання пояснень (закупівля за номером ID: UA-2020-03-03-002288-a)
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з приводу наданих питань повідомляю наступне. По першому питанню: 06.03.2020 року в автоматичній системі «Prozorro» було оприлюднено звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації стосовно вимог, далі по тексту: «…надання учасниками копій паспортів якості, висновків протоколу випробувань, сертифікатів якості/відповідності на товар який є предметом закупівлі виданими на ім’я учасника та іншими необхідними дозвільними документами на товар на 2020 рік…Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»…» Вказане звернення стосувалось можливих обмежень прав учасників закупівлі та потенційно могло призвести до їх дискримінації. В зв’язку з вище викладеним, враховуючи професійну необізнаність членів тендерного комітету (голова – директор Комунального закладу «ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ ОСВТИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ», заступник голови – бухгалтер цього закладу, члени тендерного комітету Петренко Р.І. – вчитель української мови та літератури, Петренко А.В. – вчитель біології, Кривич І.М. – вчитель початкових класів) потрібен був значний проміжок часу щодо підтвердження або спростування викладених у зверненні фактів, що ускладнилося запровадженням Постановою КМУ № 211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» на території держави карантину. Таким чином лише 24.03.2020 було прийнято зважене, об’єктивне рішення щодо внесення змін до тендерної документації та відповідно надана відповідь на звернення. Також прошу прийняти до уваги той факт, що ст.23 Закону передбачена можливість надання роз’яснень у термін, що перевищує 3 робочих дні, а саме: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Що відповідно було зроблено. По другому питанню: кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено протоколом № 24/02/20 від 24.02.2020 р , яким було затверджено тендерну документацію керуючись ст. 10 Закону : « Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.» Оскільки на момент затвердження тендерної документації (в Законі не закріплено певний термін публікації оголошення), в силу багатьох об’єктивних обставин, не було чітко зрозуміло конкретну дату публікації оголошення про проведення даної державної закупівлі, було прийнято рішення визначити таку дату у відповідності до вимог Закону (не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій) безпосередньо в момент публікації оголошення. Вказана подія відбулась з огляду на відсутність досвіду членів тендерного комітету нашого закладу. По третьому питанню: повідомляємо, що зміни до тендерної документації були внесені рішенням тендерного комітету, за результатом розгляду звернення до Замовника через автоматичну систему «Prozorro». Таким чином перелік змін було викладено в окремому документі - протоколі №24/04/20 від 24.03.2020, який помилково не було завантажено разом з новою редакцією тендерної документації. Відсутність закреслень змін, які були внесені, можемо пояснити помилками в роботі з програмним забезпеченням, що стало причиною не збереження їх частини. По четвертому питанню: повідомляю, що тендерним комітетом при визначенні предмету закупівлі, як в момент прийняття рішення про затвердження тендерної документації (протокол № 24/02/20 від 24.02.2020 р ), як і в момент складання тендерної документації (див. Тендерна документація номер ID :UA-2020-03-03-002288-a), як в назві оголошення так і в тендерній пропозиції переможця було визначено згідно до вимог Закону, а саме виходячи з четвертої цифри основного словника із зазначенням основного виду товару - код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне). Таким чином наявність невідповідності у визначенні предмета закупівлі саме в автоматизованій системі «Prozorro» можливо пояснити лише технічними помилками, що виникли при роботі з нею в зв’язку з нестійкою роботою передачі даних за допомогою інтернет провайдера, так як в нашому селі він лише один та якість обслуговування не завжди відповідає вимогам для роботи таких систем як «Prozorro» . Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів у членів тендерного комітету на порушення законодавства у сфері державних закупівель, в тому числі й тих, що передбачені у ст. 164-14 КпАПУ в редакції від 18.03.2020 року, що виразилось в укладанні угоди з переможцем за результатами аукціону із самою найнижчою ціною, відсутності скарг у учасників закупівлі, відсутністю необґрунтованих дискваліфікацій. Додатки: - Протокол №24/02/20 від 24.02.2020 р. - Протокол №24/03/20 від 24.03.2020 р.
Рішеня
08.05.2020 09:11
Замовник
Документи повідомлення
08.05.2020 09:11
-
08.05.2020 09:11
-
08.05.2020 09:11
-
08.05.2020 09:11
-
08.05.2020 09:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
378 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2020 16:18
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-II СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380686810182
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
378 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2020 16:18
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-II СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380686810182
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності