Показати схожі тендери

Закупівля Газ скраплений (пропан-бутан) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-27-003874-a
План UA-P-2020-02-12-002170-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.04.2020 11:55
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 18.03.2020 14:53
Закінчення аукціону 18.03.2020 15:14
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2020 16:35 до 17.03.2020 21:00
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2020 16:35
до 07.03.2020 21:00
Завершено
Період оскарження
з 27.02.2020 16:35
до 13.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 18.03.2020 14:53
до 18.03.2020 15:14
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2020 15:14
до 19.03.2020 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.03.2020 15:14
до 30.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.03.2020 16:56
до 02.04.2020 11:55
Період уточнень
з 27.02.2020 16:35 до 07.03.2020 21:00
Період оскарження
з 27.02.2020 16:35 до 13.03.2020 00:00
Період аукціону
з 18.03.2020 14:53 до 18.03.2020 15:14
Період кваліфікації
з 18.03.2020 15:14 до 19.03.2020 16:56
Період кваліфікації
з 18.03.2020 15:14 до 19.03.2020 16:56
Основні параметри
Газ скраплений (пропан-бутан)
ДСТУ 4047-2001 «Гази вуглеводневі скраплені паливні для комунально-побутового споживання».
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 200 000 (літр)
Газ скраплений (пропан-бутан) Відвантаження з АЗС по Полтаві та Полтавській області
Опис предмета закупівлі
Газ скраплений (пропан-бутан) Відвантаження з АЗС по Полтаві та Полтавській області
Код ДК 021:2015
09122000-0 - Пропан і бутан
Кількість
200 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 3 500 (кілограми)
Газ скраплений (пропан-бутан) у балонах
Опис предмета закупівлі
Газ скраплений (пропан-бутан) у балонах
Код ДК 021:2015
09122000-0 - Пропан і бутан
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
10.03.2020 16:17
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Забишний
Електронна пошта
Телефон
+380675318760
Сайт:
http://www.vodokanal.poltava.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03361661
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
36020
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
Пропозиція:
2 363 500 грн.
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ"
Пропозиція:
2 359 395 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.03.2020 15:14 по 30.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
19.03.2020 16:56
-
18.03.2020 15:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-02-27-003874-a-b1
Підписаний і діє
Номер
01-04/4/ЕТ
2 359 395 грн.
1 966 162.5 грн.
З ПДВ
Підписано
01.04.2020
Строк дії договору з
01.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
200 000 (літр)
Газ скраплений (пропан-бутан) Відвантаження з АЗС по Полтаві та Полтавській області
Номенклатура
Газ скраплений (пропан-бутан) Відвантаження з АЗС по Полтаві та Полтавській області
Кількість
200 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 500 (кілограми)
Газ скраплений (пропан-бутан) у балонах
Номенклатура
Газ скраплений (пропан-бутан) у балонах
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.04.2020 11:55
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-20-000028
Дата створення проекту
20.03.2020 13:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.03.2020 13:39
Дата публікації висновку про результати
09.04.2020 20:37
Дата завершення усунення порушень
24.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 715-79-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Полтавська
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.03.2020 № 19 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 20.03.2020 № 19 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-02-27-003874-a, 27.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.03.2020 00:00
Документи рішення
20.03.2020 13:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Полтавської обласної ради «Полтававодоканал» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 13.02.2020 № 12 зі змінами, внесеними протокольним рішенням від 10.03.2020 № 13 (далі – тендерна документація), запитання учасників та відповіді замовника до процедури закупівлі, протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.03.2020 № UA-2020-02-27-003874-a-R, тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл» (далі – переможець), повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.04.2020 № 01-04/4/ЕТ. Моніторингом закупівлі установлено, що положення тендерної документації, до якої внесено зміни не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено абзац 2 частини другої статті 23 Закону. В ході моніторингу закупівлі встановлено, що замовник не дотримався строку відповіді на звернення учасників в електронній системі закупівель, чим порушено норми частини першої статті 23 Закону. Так, в електронній системі закупівель учасниками 03 березня 2020 року розміщено два звернення щодо процедури закупівлі, на які відповідь замовником надано 10 березня 2020 року, в той час як нормами частини першої статті 23 Закону передбачено три робочих дня. Замовником визначено переможця торгів – ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл» з остаточною ціновою пропозицією 2359395,00 грн, про свідчить повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 19.03.2020 в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону, з огляду на наступне. Замовником у тендерній документації (додаток 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям») передбачено, що учасник повинен надати позитивні лист-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів, зміст яких підтверджує належне виконання договору. При цьому, переможець у складі тендерної пропозиції подав позитивні листи-відгуки від Полтавського обласного КВПТГ «Полтаватеплоенерго» від 25.01.2019 № 07-03/156 та від Полтавської дирекції УДППЗ «Укрпошта» від 02.11.2016 № 05.6-15-29, які вказані у довідці про виконання аналогічних договорів, однак, зміст яких не відповідає вимогам тендерної документації. Так, лист-відгук від Полтавського обласного КВПТГ «Полтаватеплоенерго» від 25.01.2019 № 07-03/156 не містить інформації про виконання договору, вказано, що «За цей час ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл» зарекомендувало себе як надійний та добросовісний партнер. Якість завжди була належною заявленим сертифікатам на товар (газ скраплений). Заправка автотранспорту здійснювалась в порядку та терміни, передбачені договором». Лист-відгук від Полтавської дирекції УДППЗ «Укрпошта» від 02.11.2016 № 05.6-15-29 не містить інформації щодо договору, який вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Також, даний лист-відгук не містить інформації про виконання договору, вказано, що обмін бухгалтерськими документами здійснюється оперативно, претензії щодо якості товару та обслуговування на АЗС відсутні. Вказане не є документальним виконанням вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл» не відповідала вимогам тендерної документації (додаток 1). Однак, на порушення абзацу 2 частини четвертої статті 28 Закону та пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл», як таку що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та вимогам тендерної документації. В порушення норм частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та уклав договір з переможцем ТОВ «Торговий дім Автотранс-ойл» від 01.04.2020 № 01-04/4/ЕТ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 частини четвертої статті 28, пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладення договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
09.04.2020 00:00
Дата публікації
09.04.2020 20:37
Документи висновку
09.04.2020 20:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Газ скраплений (пропан-бутан)», очікуваною вартістю 3000000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-27-003874-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань: 1. Чи приймались замовником протокольні рішення про надання відповідей на питання учасників процедури закупівлі, що оприлюднені в електронній системі закупівель? Якщо відповідні рішення приймались протокольно, надайте протоколи, якщо протоколи відсутні, надайте пояснення яким саме чином відбувалось надання відповідей, вкажіть ким надавались відповіді. Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
23.03.2020 11:48
Орган перевірки
27.03.2020 00:00
Документи повідомлення
23.03.2020 11:49
-
Відповідь
Відповіді на запитання
Міняйло Валентина Іванівна – фахівець з публічних закупівель відділу матеріально-технічного постачання КП ПОР «Полта-ваводоканал», відповідальний секретар. Призначена відповідальним секретарем наказом по підприємству за організацію та проведення електронних процедур закупівель в системі "Prozorro".
Рішеня
26.03.2020 16:12
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на висновок Держаудитслужби України
1. Моніторингом закупівлі установлено, що положення тендерної документації, до якої внесено зміни не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено абзац 2 частини другої статті 23 Закону Дії замовника: Зміни, що внесені Замовником до тендерної документації, розміщені, відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких внесені зміни, доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зміни, що внесені замовником – змінений строк подачі тендерної пропозиції. В електронній системі закупівель, в процедурі відкориговані «кінцевий строк подання тендерної документації», доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Тендерна документація (початкова редакція) в системі електронних закупівель та відображена у вигляді закреслених даних. Витяг із Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23 частина 2 «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. 2. В ході моніторингу закупівлі встановлено, що замовник не дотримався строку відповіді на звернення учасників в електронній системі закупівель, чим порушено норми частини першої статті 23 Закону. Так, в електронній системі закупівель учасниками 03 березня 2020 року розміщено два звернення щодо процедури закупівлі, на які відповідь замовником надано 10 березня 2020 року, в той час як нормами частини першої статті 23 Закону передбачено три робочих дня. Дії замовника: Замовником опрацьовані два звернення щодо процедури закупівлі. Відповіді на ці питання зазначено у тендерній документації замовника (Розділ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону." с.6 тендерної документації). Відповіді на звернення учасників оприлюднено протягом 5 робочих днів в системі електронних закупівель, тим самим продовжено строк подання (7 днів) тендерних пропозицій до 17.03.2020 до 21:00, внесено зміни до тендерної документації та відкориговані в електронній системі дата та час подання пропозиції, що не суперечить статті 23 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Витяг із Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 23 частина 2 «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів» 3. Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону, з огляду на наступне. Замовником у тендерній документації (додаток 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям») передбачено, що учасник повинен надати позитивні лист-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів, зміст яких підтверджує належне виконання договору. Дії замовника: Замовником в тендерній документації визначені кваліфікаційні критерії для учасників: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних*, раніше укладених у 2016р., у 2017р. та 2018р., договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагентів, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон) та копії даних договорів. Позитивні лист-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, зміст яких підтверджує належне виконання договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі даної процедури. Скориставшись своїм правом, замовник сподівається на плідну співпрацю не з фірмою-одноденкою, а з учасником-переможцем аукціону, що має відповідну матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, а також багаторічний позитивний досвід виконання договорів на постачання газу скрапленого. Замовник робить акцент на можливість учасника забезпечити обласний стратегічний об’єкт (обласне комунальне підприємство) газом скрапленим на наших умовах, тим самим визначає кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 Закону України. Листи-відгуки надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД Автотранс – ойл» розцінені, як позитивні, тому що: - « АЗС ТОВ «ТД Автотранс-ойл» мають зручну територіальну розташованість, працюють цілодобово та без вихідних, газ скраплений завжди є в наявності. Договір виконаний в повному обсязі, претензій та зауважень до виконання договірних зобов’язань не маємо. Якість Товару (газ скраплений пропан-бутан) відмінна та підтверджується паспортами якості.», «гаряча лінія підприємства… працює цілодобово та без вихідних та завжди надає відповіді на всі питання, що виникають у процесі роботи. Спеціалісти… оперативно та своєчасно проводять обмін бухгалтерськими документами. Жодних претензій до якості Газу нафтового та інші газоподібних вуглеводів, крім природного газу (пропан і бутан) та обслуговування на АЗК не маємо.», «За цей час … зарекомендувало себе як надійний та добросовісний партнер. Якість завжди була належною заявленим сертифікатом на товар (газ скраплений). Заправка автотранспорту здійснювалась в порядку та терміни передбачені договором.». У відгуках наявний досвід виконання аналогічних договорів, а стан розрахунків за договором замовник може перевірити самостійно (система електронних закупівель prozorro, Портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів), що не суперечить нормам Закону. Враховано також те, що наші договірні відносини з даним контрагентом за попередні роки мають позитивну історію взаємовідносин. Проаналізувавши тендерну пропозицію в цілому, ми, як Замовники торгів, визнали ТОВ «ТД Автотранс – ойл» переможцем торгів. Витяг із Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 16 «1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»
Висновку
16.04.2020 16:23
Замовник
Документи повідомлення
16.04.2020 21:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2020 21:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380675318760
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2020 21:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380675318760
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності