ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.04.2020 № 73
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-02-27-001579-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 лютого 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 08.02.2020 (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність надання замовником роз’яснень.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Очаківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 27.02.2020 № 20 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ФОП «ПОБЕДРА Андрій Павлович», ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД», ФОП «РУБЦОВА Альона Олегівна», ФОП «КОВАЛЬ Віктор Олександрович» та ТОВ «Ю.КЕЙ»»; протоколи засідання тендерного комітету від 20.03.2020 № 21, від 25.02.2020 № 22, від 30.03.2020 № 23, від 03.04.2020 № 24, від 09.04.2020 № 25 та № 26; вимоги до Замовника від учасників, розміщені в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), в оголошенні про проведення відкритих торгів та в ТД визначив предмет закупівлі за показником сьомої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме «15112130-6 — Курятина».
Також за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону, Замовник у ТД встановив вимогу щодо застосування нормативного акту, який визначає технічні характеристики товару, що не є предметом закупівлі. Зокрема, в пунктах 2.1 та 2.3 Додатку № 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник встановив вимогу, що товар повинен відповідати ДСТУ 5028:2008 «Яйця курячі харчові. Технічні умови.», в той час як згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів та ТД предметом закупівлі є м’ясо, а саме курятина.
Разом з тим на порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону Замовник в ТД в технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі не передбачив необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник відхилив усі тендерні пропозиції учасників.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого розділу ІІ Порядку № 454.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання замовником роз’яснень порушень у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на те, що під час проведення моніторингу закупівлі 24.04.2020 торги відмінено на підставі частини першої статті 31 Закону з причини відхилення всіх тендерних пропозицій, зобов’язуємо в подальшому дотримуватись законодавства у сфері закупівель.
Відділ освіти Очаківської міської ради ознайомився із результатами моніторингу проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. В подальшому під час проведення закупівель тендерний комітет буде суворо дотримуватися вимог чинного законодавства.
Дата публікації
29.04.2020 13:59
Підтвердження інформації про усунення порушення
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.05.2020 17:42
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї: так
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівліeliminated
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Курятина заморожена: стегно куряче, філе куряче
Тендер:
UA-2020-02-27-001579-a
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-02-27-001579-a.b1
Дата:
06.04.2020 15:41
Стан:
дано відповідь
Неправомірне визначення переможця
Вважаємо рішення про визначення переможцем тендеру ФОП Коваля В.О. та намір укласти з ним договір про закупівлю неправомірним з наступних причин.
1. Відповідно до п. 5.8 проекту договору «Транспортування продуктів має здійснюватись тільки спеціалізованими автомобілями, згідно з «Правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні», та відповідними нормативними документами на продукти харчування», згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації «Учасник надає… Довідку про наявність спеціальних транспортних засобів…». Як вбачається з свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 33021. Наданого ФОП Ковалем В.О., цей автомобіль не є спеціалізованим, а тому не придатний для перевезення м’яса, яке потребує дотримання температурного режиму охолодження.
2. У відомостях про виконання аналогічних договорів від 14.03.2020 відсутній номер оголошення про результати закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі з питань публічних закупівель стосовно договору з Парутинською ЗОШ (UA-2020-02-17-002145-a) та договору з Відділом освіти Очаківської міськради (UA-2019-01-25-003511-b) як того вимагала форма відомостей, зазначена у додатку 10 до тендерної документації.
3. До договору № 6 від 04.01.20 з Парутинською ЗОШ не надана специфікація, яка згідно п. 1.2 цього договору є його невід’ємною частиною. До договору № 1 від 30.01.20 з Куцурубським закладом загальної середньої освіти не наданий графік та маршрут постачання товару, які є згідно п. 2 розділу 10 цього договору є його невід’ємними частинами. До договору № 29 від 07.02.19 з Відділом освіти Очаківської міськради не надані додаткові угоди, хоча на веб-порталі з питань публічних закупівель вони оприлюднені, що свідчить про їх існування.
Таким чином вимога тендерної документації щодо надання аналогічних договорів ФОП Ковалем В.О. не виконана.
4. У договорі поставки від 10.01.20, укладеному між ФОП Ковалем В.О. та ПП «Золотий Естамп» відсутні дані про вартість договору (п.1.4), строку оплати (п. 2.4.1), строку дії договору (п. 4.1), а також конкретні відомості про товар, який поставляється, тому неможливо визначити, чи поставлятиметься за цим договором саме предмет цього тендеру.
Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Таким чином вищевказаний договір слід вважати не укладеним, оскільки сторони не погодили його істотних умов, а тому ФОП Ковалем В.О. не виконана вимога тендерної документації надати договір з постачальником або лист про намір співпраці (п. 3.3.3 додатку 2).
5. У складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист про заміну неякісного товару на якісний протягом 8-годин (п. 7 приміток до додатку 2).
Враховуючи викладене вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП Коваля В.О. переможцем торгів та намір укласти з ним договір та відхилити його тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та у зв’язку з невідповідністю цього учасника кваліфікаційним критеріям.
Автор:
37912699, ТОВ "Ю.КЕЙ"
54015, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ НІКОЛЬСЬКА, будинок 4-А, квартира 10