Показати схожі тендери

Закупівля Курятина заморожена: стегно куряче, філе куряче від Відділ освіти Очаківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-27-001579-a
План UA-P-2020-02-27-000673-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 25.04.2020 00:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 17.03.2020 12:53
Закінчення аукціону 17.03.2020 13:32
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
650 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2020 11:57 до 16.03.2020 14:00
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2020 11:57
до 06.03.2020 14:00
Завершено
Період оскарження
з 27.02.2020 11:57
до 12.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 17.03.2020 12:53
до 17.03.2020 13:32
Завершено
Період кваліфікації
з 17.03.2020 13:32
до 14.04.2020 13:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.03.2020 13:32
до 25.04.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 14.04.2020 13:39
-
Період уточнень
з 27.02.2020 11:57 до 06.03.2020 14:00
Період оскарження
з 27.02.2020 11:57 до 12.03.2020 00:00
Період аукціону
з 17.03.2020 12:53 до 17.03.2020 13:32
Період кваліфікації
з 17.03.2020 13:32 до 14.04.2020 13:39
Період кваліфікації
з 17.03.2020 13:32 до 14.04.2020 13:39
Основні параметри
Курятина заморожена: стегно куряче, філе куряче
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Курятина заморожена: стегно куряче, філе куряче
Код ДК 021:2015
15112130-6 - Курятина
Кількість
8 300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
57508, Україна, Миколаївська область, м.Очаків, вул.Соборна,7А
Дата постачання по
31.12.2020 12:02
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
27.02.2020 14:31
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бесєдіна Алла Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380984025237
Факс
+380515430388
Замовник
ЄДРПОУ
20908279
Повна назва
Відділ освіти Очаківської міської ради
Поштовий індекс
57508
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Очаків
Адреса
вул. Соборна, будинок 7А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ю.КЕЙ"
Пропозиція:
644 976 грн.
Учасник:
ФОП "КОВАЛЬ ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
Пропозиція:
597 350 грн.
Учасник:
ФОП "РУБЦОВА АЛЬОНА ОЛЕГІВНА"
Пропозиція:
567 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД"
Пропозиція:
506 333.33 грн.
Учасник:
ФОП "ПОБЕДРА АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
451 400 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.03.2020 13:32 по 31.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
20.03.2020 14:51
-
20.03.2020 14:42
Повідомлення про рішення
17.03.2020 13:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.03.2020 14:51 по 05.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
25.03.2020 14:41
-
25.03.2020 14:38
Повідомлення про рішення
20.03.2020 14:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 25.03.2020 14:41 по 10.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
30.03.2020 13:45
-
30.03.2020 13:31
Повідомлення про рішення
25.03.2020 14:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.03.2020 13:45 по 09.04.2020 15:26
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
06.04.2020 10:08
-
06.04.2020 09:40
Повідомлення про рішення
30.03.2020 13:46
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.04.2020 15:34 по 20.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
09.04.2020 15:34
-
09.04.2020 15:27
Повідомлення про рішення
09.04.2020 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 14.04.2020 13:39 по 25.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
14.04.2020 13:39
-
14.04.2020 13:23
Повідомлення про рішення
09.04.2020 15:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-07-000004
Дата створення проекту
07.04.2020 11:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.04.2020 15:03
Дата публікації висновку про результати
27.04.2020 16:55
Дата завершення усунення порушень
13.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
29.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 325-90-08
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Миколаївська
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.04.2020 № 73 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-02-27-001579-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 лютого 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.04.2020 00:00
Документи рішення
07.04.2020 15:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 08.02.2020 (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність надання замовником роз’яснень. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Очаківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 27.02.2020 № 20 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ФОП «ПОБЕДРА Андрій Павлович», ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД», ФОП «РУБЦОВА Альона Олегівна», ФОП «КОВАЛЬ Віктор Олександрович» та ТОВ «Ю.КЕЙ»»; протоколи засідання тендерного комітету від 20.03.2020 № 21, від 25.02.2020 № 22, від 30.03.2020 № 23, від 03.04.2020 № 24, від 09.04.2020 № 25 та № 26; вимоги до Замовника від учасників, розміщені в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), в оголошенні про проведення відкритих торгів та в ТД визначив предмет закупівлі за показником сьомої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме «15112130-6 — Курятина». Також за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону, Замовник у ТД встановив вимогу щодо застосування нормативного акту, який визначає технічні характеристики товару, що не є предметом закупівлі. Зокрема, в пунктах 2.1 та 2.3 Додатку № 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник встановив вимогу, що товар повинен відповідати ДСТУ 5028:2008 «Яйця курячі харчові. Технічні умови.», в той час як згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів та ТД предметом закупівлі є м’ясо, а саме курятина. Разом з тим на порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону Замовник в ТД в технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі не передбачив необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник відхилив усі тендерні пропозиції учасників.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого розділу ІІ Порядку № 454. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання замовником роз’яснень порушень у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на те, що під час проведення моніторингу закупівлі 24.04.2020 торги відмінено на підставі частини першої статті 31 Закону з причини відхилення всіх тендерних пропозицій, зобов’язуємо в подальшому дотримуватись законодавства у сфері закупівель.
Дата висновку
27.04.2020 00:00
Дата публікації
27.04.2020 16:55
Документи висновку
27.04.2020 16:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відділ освіти Очаківської міської ради ознайомився із результатами моніторингу проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. В подальшому під час проведення закупівель тендерний комітет буде суворо дотримуватися вимог чинного законодавства.
Дата публікації
29.04.2020 13:59
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.05.2020 17:42
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі eliminated
Документи інформації про усунення порушення
04.05.2020 17:43
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.03.2020 14:00
Замовник:
Відділ освіти Очаківської міської ради
Контактний телефон:
+380984025237
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.03.2020 14:00
Замовник:
Відділ освіти Очаківської міської ради
Контактний телефон:
+380984025237
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності